
Jeśli chodzi o uszczelke to jeszcze sie musze zastanowić...
Ale jak to mówią zawsze jest jakiś zonk

Do ustawienia rozrządu 1 tłok musi być w GMP czyli tak:

a tymczasem gdy ustawie znak

jest tak

i tak sie zastanawiam co z tym zonkiem zrobić
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W takim razie ktoś nieźle pomodził przy tym motorze.Gwardia pisze:Kiedy 1 tłok jest w GMP to na kole nie ma zadnego znaku
jak juz pisałem wcale by mnie to nie zdziwiło... ogólnie teraz moge ocenić ze poprzednio ten samochód nie miał łatwego zyciaMichaś_1977 pisze: Hmm,koła zamachowego raczej nie da się przykręcić w innym położeniu,chyba,że pochodzi od innego silnika,ale tego to akurat nie jestem pewien.
Michaś dzięki Ci bardzo - a jeszcze powiedz mi czy w turbinie czyści się łopatki ? bo jak mam ją już odkręconą to może warto tam poczyścić ...Michaś_1977 pisze:mnichu33, tam ma być sam stożek i nie sugeruj się frezem na klina.Wałek blokujesz z drugiej strony kawałkiem płaskownika o grubości 5mm,zakładasz pasek,napinasz rolkę i wtedy dokręcasz koło na wałku rozrządu.
Masz wszystko na poprzedniej stronie (schemat)
Yyyyy,a jak mam to zrobićmnichu33 pisze:a jeszcze powiedz mi
Możesz ją jedynie umyć.Nic nie należy skrobać,ścierać drapać,bo na każdej łopatce jest taka sama ilość nagaru.Z jednej usuniesz mniej,z innej więcej i wirnik straci wyważenie,a uwierz mi,że niewiele trzeba,by tak się stało.Taki zabieg,to zadanie dla specjalisty od turbinmnichu33 pisze:w turbinie czyści się łopatki ? bo jak mam ją już odkręconą to może warto tam poczyścić ...
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 39 gości