vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Wrobel Gda
 - Mały gagatek

 - Posty: 97
 - Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
- Wrobel Gda
 - Mały gagatek

 - Posty: 97
 - Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
No tak, ze złej strony zaznaczyłem  
 
A regulator ciśnienia paliwa pod co jest podłączony ?
Mam jeszcze dwa pytanka....
Co tutaj ma być podłączone ???
Poprzedni właściciel sobie to poprzerabiał
 
Zresztą nie tylko to bo przy tym silniku wszystko jest popieprzone :/
 
I ostatni tajemniczy wężyk czyli ten co jest podłączony pod wężyk od serwa, ale niestety nie wiem gdzie go podpiąć ...
 
Już normalnie mam dość składania tego silnika
 
Wszystko porozcinane masakra :/
Jeszcze raz sorry za lamerskie pytania
 
			
									
									A regulator ciśnienia paliwa pod co jest podłączony ?
Mam jeszcze dwa pytanka....
Co tutaj ma być podłączone ???
Poprzedni właściciel sobie to poprzerabiał
Zresztą nie tylko to bo przy tym silniku wszystko jest popieprzone :/
 I ostatni tajemniczy wężyk czyli ten co jest podłączony pod wężyk od serwa, ale niestety nie wiem gdzie go podpiąć ...
 Już normalnie mam dość składania tego silnika
Wszystko porozcinane masakra :/
Jeszcze raz sorry za lamerskie pytania
Niestety nie ma mnie dzisiaj na miejscu, ale ten wężyk odchodzi od wężyka który wychodzi z serwa ... I przechodził właśnie w tym samym miejscu co leży na lewą stronę silnika ...krisu919 pisze:pokaz więcej tego wężyka ale mi się wydaje ze on ma być podpięty z ten wężykiem co masz zaznaczony zielonym kołkiem na wcześniejszym zdjęciu
[ Dodano: Nie Lip 26, 2009 19:00 ]
Dobra, już do tego doszedłem bo idzie do węża odchodzącego od przepustnicy
Ale niestety wiadomość zła :/
Pompa podaje paliwo na listwe wtryskową lecz niestety wtryski już nie podają dalej ...
Prawdopodobnie będzie nadal coś z elektryką (z jakąś wiązką) lub z kompem :/
Z tego co się orientuje to na wtryski "+" jest stały a po przekręceniu stacyjki jest podawany od kompa "-" ...
ale i tak niestety już nic nie wiem z tym silnikiem
- mendrek
 - Ma gadane

 - Posty: 216
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
 - Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski
 
Witam panowie mam pytanie odnosnie swapu. Tak jak wyczytalem wszystko powinno pójsc jak po masle tylko interesuje mnie chlodnica. Z czeka ja wziasc itp. Duzo przerabiania. 
Co do samego swapu to dawca mk3 golfik, sanki z golfa czyli wystarczy wyjechac z jednego wjechac do drugiego, belka przednia pod silnik z passata b3 i tak samo pedaly z passata . Co do elektryki to cala sie przerzuca kompletna wiązkę jak mamy cale auto. Jakies komplikacje wynikna. Dodam ze mk2 chce poszezyc i pójdzie caly przód z wachaczami do mk2 i tak samo tylna belka do mk2 z mk3. Tylko zostaje nieszczesna chlodnica. Moze ktos podpowie co i jak wziasc. Mam pytanie jeszcze jedno orjentacyjny czas przeszczepu. Dodam ze jestem w stanie wyjac silnik z elektryka ze swojego autka i wstawic nowy silnik z belka. Ile czasu zajmie podlaczenie tego wszystkiego. Moze ktos pomoze.
			
									
									Co do samego swapu to dawca mk3 golfik, sanki z golfa czyli wystarczy wyjechac z jednego wjechac do drugiego, belka przednia pod silnik z passata b3 i tak samo pedaly z passata . Co do elektryki to cala sie przerzuca kompletna wiązkę jak mamy cale auto. Jakies komplikacje wynikna. Dodam ze mk2 chce poszezyc i pójdzie caly przód z wachaczami do mk2 i tak samo tylna belka do mk2 z mk3. Tylko zostaje nieszczesna chlodnica. Moze ktos podpowie co i jak wziasc. Mam pytanie jeszcze jedno orjentacyjny czas przeszczepu. Dodam ze jestem w stanie wyjac silnik z elektryka ze swojego autka i wstawic nowy silnik z belka. Ile czasu zajmie podlaczenie tego wszystkiego. Moze ktos pomoze.
- Wrobel Gda
 - Mały gagatek

 - Posty: 97
 - Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości



 
 

