Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » pt lip 24, 2009 19:56
Witam !
Ostatnio wymieniłem 4 uszczelki pod pokrywą zaworów (ELRING GOETZE) uszczelki wytrzymują około miesiąca potem zaczyna lecieć,pokrywa bez zarzutu głowica też.Czy może użyć silikonu ?
-
mivhal_f
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
- Lokalizacja: Łęczna
-
Kontakt:
Post
autor: mivhal_f » pt lip 24, 2009 20:42
u mnie mechanik jak wymienial tą uszczelke to uzyl masy uszczelniajacej i na glowice i na pokrywe i na te gumki przy srubkach...po tem musialem odczekac 15 min przed odpaleniem silnika....i mam spokoj juz ponad rok...pozdrawiam
-
piter_s
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
- Lokalizacja: okolice KROSNA
Post
autor: piter_s » pt lip 24, 2009 20:58
teorytycznie nie powinno byc tam silikonu.
temat jest taki że za tą uszczelkę dałeś 25pln, a porządny zestaw kosztuje 70 pln.
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pt lip 24, 2009 21:13
Omek pisze:Ostatnio wymieniłem 4 uszczelki pod pokrywą zaworów (ELRING GOETZE) uszczelki wytrzymują około miesiąca potem zaczyna lecieć,pokrywa bez zarzutu głowica też.Czy może użyć silikonu ?
A kolejność dokręcania i moment Kolega brał pod uwagę czy na oko?
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » pt lip 24, 2009 21:21
za uszczelki dawałem około 60 zł a dokręcałem na oko z wyczuciem
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pt lip 24, 2009 21:29
Omek pisze:dokręcałem na oko z wyczuciem
No i to pewnie był powód że ciekły
-
Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
Post
autor: Omek » pt lip 24, 2009 22:01
W takim razie jak powinno się dokręcać ?
-
bongo
- V.I.P.
- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pt lip 24, 2009 22:25
Omek pisze:W takim razie jak powinno się dokręcać ?
W książce powinien być zarówno moment jak i kolejność dokręcania.Może brzmi śmiesznie,ale naprawdę ma znaczenie.
-
piter_s
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
- Lokalizacja: okolice KROSNA
Post
autor: piter_s » sob lip 25, 2009 09:59
bongo pisze:Omek pisze:W takim razie jak powinno się dokręcać ?
W książce powinien być zarówno moment jak i kolejność dokręcania.Może brzmi śmiesznie,ale naprawdę ma znaczenie.
panowie nie do przesady, to nie jest głowica, wiadomo że trzeba w miarę równomiernie dokręcić ale nie od razu dynamometrycznym, taka gruba uszczelka gumowa powinna się ułożyć nawet jak będzie między śrubami z 2 Nm.
-
mrozoo
- Ma gadane
- Posty: 182
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: mrozoo » sob lip 25, 2009 12:40
ja mialem to samo, uzylem silikonu pod spod tej uszczelki i jest spokoj;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości