osłabiony golf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bary2004_2005
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:05
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
osłabiony golf
witam, posiadam golfa 1,9 TDi 90 konny, od pół roku jest jakiś słaby , powiedzcie mi co mogę najpierw sprawdzić itp, wszędzie piszą o logach ale nie wiem jak je odczytać, proszę po pomoc, pozdarwiam
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
bary2004_2005 pisze:od pół roku jest jakiś słaby
Trochę Ci zeszło zanim napisałeś. No ale to tak na marginesie.
Jeżeli nie masz pojęcia o co chodzi to proponuje wybrać się do (porządnego), mechanika z twojej okolicy. Po podłączeniu VAGa odczyta dokładne błędu i wstępnie postawi diagnozę. Jeżeli postawisz na warsztacie sprawdza również wszystkie połaczenia IC przy dolocie jak i przed turbinką.
Co do mechanika popytaj na forach regionalnych napewno kogoś polecą.
Pozdrawiam
Dziki
ja po pierwsze przemywam czujnik cisnienia na dolocie i przeplywomierz benzyna ekstrakcyjna. zwłaszcza czujnik cisnienia lubi sie zaślepiac olejem i daje zle odczyty.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- bary2004_2005
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:05
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
01-Engine -bary2004_2005 pisze:mam vaga i błędy sobie odczytałem, nic z silnika nie było, tylko od nawiewu łopatka nie działa, nie wiem jak z tych logów to zrobić, ogólnie to przedtem czułem te 90 koni a teraz taki przymulony jest od początku obrotów, niby jedzie ale już takich przyspieszeń nie ma
- statycznie loguj po 10-20 sekund każdy kanał : 001 004 013 018 023 007
- statycznie loguj po 40-60 sekund grupy Basic Settings: 003BS 011BS
- dynamicznie czyli pełny but od 1500obr do 4200obr : 003 004 008 011
np. logujesz adres 003 - od 1500 rpm wciskasz gaz do dechy na 3 biegu i w tym samym momencie klikasz logs, jedziesz do maksimum obrotów, logi automatycznie zapisują się w folderze Logs lub innym uprzednio wskazanym przez ciebie
[ Dodano: 24 Lip 2009 14:04 ]
tu masz przykład przeładowania, gdzie w zasadzie już od 2200 obr/min zaczyna przeładowywać i praktycznie aż do 3500 obr/min, gdzie dmucha nawet 2,5 bara przy założeniu że powinien dmuchać 2,091 barabary2004_2005 pisze: nie wiem jak z tych logów to zrobić,
logi jak kolega wyżej podpowiada a poza tym warto sprawdzić w jakim stopniu zarósł wewnątrz nagarem kolektor ssący oraz czy intercooler nie jest zawalony z przodu zeschniętą paćką błota lub kurzu zmieszanego z olejem (mógł wcześniej mieś drobne nieszczelności przez które wydostawał się na zewnątrz olej a potem zasypany kurzem olej zakitował zarówno źródło wycieku jak i kanały chłodzenia,
poza tym nie piszesz kiedy ostatnio wymieniałeś w nim filtr paliwa i powietrza a to podstawa.
poza tym nie piszesz kiedy ostatnio wymieniałeś w nim filtr paliwa i powietrza a to podstawa.
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 17:51 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- bary2004_2005
- Mały gagatek
- Posty: 89
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:05
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 70 gości