osłabiony golf

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bary2004_2005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:05
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

osłabiony golf

Post autor: bary2004_2005 » czw lip 23, 2009 23:38

witam, posiadam golfa 1,9 TDi 90 konny, od pół roku jest jakiś słaby :(, powiedzcie mi co mogę najpierw sprawdzić itp, wszędzie piszą o logach ale nie wiem jak je odczytać, proszę po pomoc, pozdarwiam



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » pt lip 24, 2009 08:45

bary2004_2005 pisze:od pół roku jest jakiś słaby
:crazy: :crazy: :crazy:

Trochę Ci zeszło zanim napisałeś. No ale to tak na marginesie.

Jeżeli nie masz pojęcia o co chodzi to proponuje wybrać się do (porządnego), mechanika z twojej okolicy. Po podłączeniu VAGa odczyta dokładne błędu i wstępnie postawi diagnozę. Jeżeli postawisz na warsztacie sprawdza również wszystkie połaczenia IC przy dolocie jak i przed turbinką.

Co do mechanika popytaj na forach regionalnych napewno kogoś polecą.

Pozdrawiam


Dziki

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pt lip 24, 2009 08:57

W jaki sposób jest słaby????
Czym się to objawia.>>>????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt lip 24, 2009 12:10

ja po pierwsze przemywam czujnik cisnienia na dolocie i przeplywomierz benzyna ekstrakcyjna. zwłaszcza czujnik cisnienia lubi sie zaślepiac olejem i daje zle odczyty.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
bary2004_2005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:05
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: bary2004_2005 » pt lip 24, 2009 13:24

mam vaga i błędy sobie odczytałem, nic z silnika nie było, tylko od nawiewu łopatka nie działa, nie wiem jak z tych logów to zrobić, ogólnie to przedtem czułem te 90 koni a teraz taki przymulony jest od początku obrotów, niby jedzie ale już takich przyspieszeń nie ma :(



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt lip 24, 2009 13:49

bary2004_2005 pisze:mam vaga i błędy sobie odczytałem, nic z silnika nie było, tylko od nawiewu łopatka nie działa, nie wiem jak z tych logów to zrobić, ogólnie to przedtem czułem te 90 koni a teraz taki przymulony jest od początku obrotów, niby jedzie ale już takich przyspieszeń nie ma :(
01-Engine -

- statycznie loguj po 10-20 sekund każdy kanał : 001 004 013 018 023 007
- statycznie loguj po 40-60 sekund grupy Basic Settings: 003BS 011BS
- dynamicznie czyli pełny but od 1500obr do 4200obr : 003 004 008 011

np. logujesz adres 003 - od 1500 rpm wciskasz gaz do dechy na 3 biegu i w tym samym momencie klikasz logs, jedziesz do maksimum obrotów, logi automatycznie zapisują się w folderze Logs lub innym uprzednio wskazanym przez ciebie

[ Dodano: 24 Lip 2009 14:04 ]
bary2004_2005 pisze: nie wiem jak z tych logów to zrobić,
tu masz przykład przeładowania, gdzie w zasadzie już od 2200 obr/min zaczyna przeładowywać i praktycznie aż do 3500 obr/min, gdzie dmucha nawet 2,5 bara przy założeniu że powinien dmuchać 2,091 bara

Obrazek



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt lip 24, 2009 17:48

logi jak kolega wyżej podpowiada a poza tym warto sprawdzić w jakim stopniu zarósł wewnątrz nagarem kolektor ssący oraz czy intercooler nie jest zawalony z przodu zeschniętą paćką błota lub kurzu zmieszanego z olejem (mógł wcześniej mieś drobne nieszczelności przez które wydostawał się na zewnątrz olej a potem zasypany kurzem olej zakitował zarówno źródło wycieku jak i kanały chłodzenia,
poza tym nie piszesz kiedy ostatnio wymieniałeś w nim filtr paliwa i powietrza a to podstawa.
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 17:51 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
bary2004_2005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:05
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: bary2004_2005 » pt lip 24, 2009 18:13

filtr paliwa, oleju, od nawiewu, olej, wymieniłem 2 miesiące temu (przejechałem 2 tyś km)

[ Dodano: 24 Lip 2009 18:18 ]
a czytałem gdzieś na forum jakieś czujniki n95, n18 czyści się je ?/ i gdzie one się znajdują ?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt lip 24, 2009 21:29

Mogę to zdiagnozowac i ewentualnie naprawic ,jakby co podam tel. na PW



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 70 gości