Falujace oborty - winny przekaźnik ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04
Falujace oborty - winny przekaźnik ?
Witam od niedawna czasami faluja mi oborty, gdy auto jest zimne, czasami słysze
jak cos pstryknie (gdzieś w bezpiecznikach) auto zaczyna chodzic równo.
pozdrawiam. Jakiś przekaźnik ma z tym czymś cos wspolnego?
jak cos pstryknie (gdzieś w bezpiecznikach) auto zaczyna chodzic równo.
pozdrawiam. Jakiś przekaźnik ma z tym czymś cos wspolnego?
-
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04
ja myślę że obciążenie prądowe ze świec nie ma wpływu na falowanie obrotów silnika ty bardziej w dieslu co jest wysoki moment obrotowy.
obstawiam na brudny nastawnik, a że niby po pstryknięciu jest ok to może ci się tak wydaje bo autko złapie trochę temp.
tez taką samą sytuację miałem że na zimnym chodził jak star a zaraz po chwili objaw niknął.
a powiedz mi czy jak jedziesz na 5 biegu i na 1000obr czy auto nie poszarpuje???.
obstawiam na brudny nastawnik, a że niby po pstryknięciu jest ok to może ci się tak wydaje bo autko złapie trochę temp.
tez taką samą sytuację miałem że na zimnym chodził jak star a zaraz po chwili objaw niknął.
a powiedz mi czy jak jedziesz na 5 biegu i na 1000obr czy auto nie poszarpuje???.
mylisz się ... jeżeli załączane są świece to od razu obroty ulegają zmianie ... jezeli sterowanie przekaźnika szaleje i załącza się i co chwilę wyłącza i tak w kółko, to będą falować obrotypiter_s pisze:ja myślę że obciążenie prądowe ze świec nie ma wpływu na falowanie obrotów silnika ty bardziej w dieslu co jest wysoki moment obrotowy.
przykład http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1291361
damcio może i tak być, sytuacja 1 na 1000.
ale i tak myślę że aż takiego obciążenia nie ma że silnik falował, u siebie jak przestają grzać świece od płynu to praktycznie nie ma wielkiej różnicy w obrotach, a może to zależy jaki kto ma altrnator, bo jak mam najmocniejszy jaki był, przy 70Ah może taki objaw występować.
ale i tak obstawiam nastawnik bo dokładnie taką samą sytuację miałem.
a po za tym świece jedne i drugie teraz nie grzeją.
ale i tak myślę że aż takiego obciążenia nie ma że silnik falował, u siebie jak przestają grzać świece od płynu to praktycznie nie ma wielkiej różnicy w obrotach, a może to zależy jaki kto ma altrnator, bo jak mam najmocniejszy jaki był, przy 70Ah może taki objaw występować.
ale i tak obstawiam nastawnik bo dokładnie taką samą sytuację miałem.
a po za tym świece jedne i drugie teraz nie grzeją.
przecież to spore obciążenie ... poczekaj do zimy i obserwuj pracę silnika gdy ruszysz i po jakiejś chwili staniesz na światłach ...piter_s pisze:ale i tak myślę że aż takiego obciążenia nie ma że silnik falował,
nie grzeją ... wiesz czym jest sterowany j359 ? masą ... jak gdzieś kabelek jest przetarty to przekaźnik się załącza ...piter_s pisze:a po za tym świece jedne i drugie teraz nie grzeją.
[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 21:14 ]
jak jest vag to poproszę 013
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości