Czy to turbo podejdzie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
- Lokalizacja: okolice Krosna
Czy to turbo podejdzie?
Witam kolegów.
Tym razem potrzebuje waszej rady dotyczącej 2 turbinek, mam okazje za dobre pieniądze kupić 2 turbinki no i pytanie się mi nasuwa czy one podejdą do mojego silniczka no i ewentualnie co by trza było kombinować?
pierwsza turbinka:
GT1646V
HGR 03G253016K
751851-2
jFM00825R
i druga:
GT1749VA
HGR 03G 253 014H
724930-8
LAE 00580R
Przypomnę że mam seryjny silnik 1Z i sterowanie turbawka jest dalej ciśnieniowe.
Z góry dziękuje za pomoc
Tym razem potrzebuje waszej rady dotyczącej 2 turbinek, mam okazje za dobre pieniądze kupić 2 turbinki no i pytanie się mi nasuwa czy one podejdą do mojego silniczka no i ewentualnie co by trza było kombinować?
pierwsza turbinka:
GT1646V
HGR 03G253016K
751851-2
jFM00825R
i druga:
GT1749VA
HGR 03G 253 014H
724930-8
LAE 00580R
Przypomnę że mam seryjny silnik 1Z i sterowanie turbawka jest dalej ciśnieniowe.
Z góry dziękuje za pomoc
TDI-To Dopiero Idzie
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
ogolnie obie sa na zmiennej geometrii, gt17VA da rae wpakowac, ale przy okazji musialbys zalozyc kolektor z AFN, kombinacje z flansza wydechu, przejscie na rury do IC bo tam szybkozlaczka no i zmiana softu bo to jest sterowane podcisnieniem. GT1646V to jest chyba z kolektorem razem cala ale on nie podejdzie pod 1Z
Ostatnio zmieniony wt lip 21, 2009 23:41 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
- Lokalizacja: okolice Krosna
sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
z cisnieniowego na podcisnieniowe. zaworek n75 musisz miec inny lub wywalic egr i z niego zaworek wziasc, dolozyc zbiorniczek podcisnienia. ale po co turbo takie jak nie ma paliwa?arwam pisze:sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 22:55 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
- Lokalizacja: okolice Krosna
arwam,gOOzOl macie może jakiś schemat jak podłączyć sterowanie EGR-em do sterowania turbem, może być nawet odręcznie narysowany w paint-ie. EGR mam już jakiś czas zaślepiony wiec mogę sobie pożyczyć jego sterowanie.gOOzOl pisze:z cisnieniowego na podcisnieniowe. zaworek n75 musisz miec inny lub wywalic egr i z niego zaworek wziasc, dolozyc zbiorniczek podcisnienia. ale po co turbo takie jak nie ma paliwa?arwam pisze:sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.
TDI-To Dopiero Idzie
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
wypinasz wtyczke z n75 i wpinasz pod zawor sterujacy EGR, wezyk do gruchy egr wpinasz pod gruche turbo i to wszystko. ale bez korekty softu mocy nie przybedzie. proponuje tez wczesniej "zregenerowac" ten zaworek, powymieniac wezyki wszystkie i zalozyc zbiornik podcisnienia
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
- Lokalizacja: okolice Krosna
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 20:42
- Lokalizacja: okolice Krosna
wykorzystujesz układ EGR ale jest on sterowany przewodem od sterownie zaworem N75 a najwyżej wtedy się pobawić podpięciem wężyków żeby po odpaleniu kiedy zawór jest nastawiony na to aby turbo pompowało sztanga była wciągana a w momencie zbijania ciśnienia doładowania sztanga ma być stopniowo wypuszczana na zewnątrzsakuratorek pisze:arwam,gOOzOl macie może jakiś schemat jak podłączyć sterowanie EGR-em do sterowania turbem, może być nawet odręcznie narysowany w paint-ie. EGR mam już jakiś czas zaślepiony wiec mogę sobie pożyczyć jego sterowanie.gOOzOl pisze:z cisnieniowego na podcisnieniowe. zaworek n75 musisz miec inny lub wywalic egr i z niego zaworek wziasc, dolozyc zbiorniczek podcisnienia. ale po co turbo takie jak nie ma paliwa?arwam pisze:sakuratorek, pakuj 1749V lub 1749VA i do około 140-150 koni powinna spokojnie styknąć a powiem że można chyba bez przeróbek zbędnych przerobić sterowanie na ciśnieniowe i wystarczy się wpiąć w przewód podciśnienia i pobawić się trochę położeniem wężyków i myślę że ori komp bez dotykania powinien sobie poradzić ze sterowaniem ciśnieniem.
Witam!
Podepnę się pod temat
Obecnie siedzi org turbo dedykowane pod AHF, ale w związku, że zmieniłem już sprzęgło od G60 i kupuje niedługo wtryski od cowboya, oraz to, że moje org. turbo poci sie/cieknie, to zamierzam je wymienić, a jak już to chciałbym wsadzić tam od ARL!!
Czy jest to możliwe i tak żeby było p&p??
Podobno wystarczy mieć tylko czerwony wąż i wszystko pasi bez jakichkolwiek przeróbek?? Ale nie jestem pewien i nie chce mieć wtopy.
Prosiłbym o podpowiedz
Podepnę się pod temat
Obecnie siedzi org turbo dedykowane pod AHF, ale w związku, że zmieniłem już sprzęgło od G60 i kupuje niedługo wtryski od cowboya, oraz to, że moje org. turbo poci sie/cieknie, to zamierzam je wymienić, a jak już to chciałbym wsadzić tam od ARL!!
Czy jest to możliwe i tak żeby było p&p??
Podobno wystarczy mieć tylko czerwony wąż i wszystko pasi bez jakichkolwiek przeróbek?? Ale nie jestem pewien i nie chce mieć wtopy.
Prosiłbym o podpowiedz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości