Wycięcie katalizatora powoduje właśnie, że słychać gwizd turbiny przy wydechu...raczyk2 pisze:U mnie gwizda od niskich obrotów. Wczoraj wyciołem kata ale to nic nie pomogło. Moje turbo nie wali oleji nie ma luzów na wirniku tylko na geometri.
Turbo ze zmienną geometrią (VNT) - inside...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
Maniutek ja też nieszkam na podlasiu i turbo mi gwizda (nich gwizda aby dobrze działało)
Panowie nie wiem co sie dzieje po czyszczeniu turbiny przeładowanie zdaża sie o wiele częsciej. Jak tylko sie zagrzeje silnik 120 i tryb awaryjny, zdaża się ze jade 110 minimalnie porusze pedałem gazu i auto juz jest na mule bez turbiny (na zimnym nie ma zadnych problemów) ale po złapaniu temperatury na 4 i 5 biegu podczas przyspieszania przerywa tak jak by silnik nie dostawal powietrza na ulamki sekund nastepnie tryb awaryjny. Czy łopatki zmiennej geometri mogą mieć luzy mechanik powiedział ze sa już wychodzenie i maja luzy. W salonie za turbo nowe chcą 6,5koła jak oddam stare to 4,2koła czy pozostała juz tylko regeneracja? Panowie doradżcie prosze
Panowie nie wiem co sie dzieje po czyszczeniu turbiny przeładowanie zdaża sie o wiele częsciej. Jak tylko sie zagrzeje silnik 120 i tryb awaryjny, zdaża się ze jade 110 minimalnie porusze pedałem gazu i auto juz jest na mule bez turbiny (na zimnym nie ma zadnych problemów) ale po złapaniu temperatury na 4 i 5 biegu podczas przyspieszania przerywa tak jak by silnik nie dostawal powietrza na ulamki sekund nastepnie tryb awaryjny. Czy łopatki zmiennej geometri mogą mieć luzy mechanik powiedział ze sa już wychodzenie i maja luzy. W salonie za turbo nowe chcą 6,5koła jak oddam stare to 4,2koła czy pozostała juz tylko regeneracja? Panowie doradżcie prosze
W serwisie takich rzeczy się nie kupuje. Prtoponuję zajrzeć na Allegro np tutaj:raczyk2 pisze:Maniutek ja też nieszkam na podlasiu i turbo mi gwizda (nich gwizda aby dobrze działało)
Panowie nie wiem co sie dzieje po czyszczeniu turbiny przeładowanie zdaża sie o wiele częsciej. Jak tylko sie zagrzeje silnik 120 i tryb awaryjny, zdaża się ze jade 110 minimalnie porusze pedałem gazu i auto juz jest na mule bez turbiny (na zimnym nie ma zadnych problemów) ale po złapaniu temperatury na 4 i 5 biegu podczas przyspieszania przerywa tak jak by silnik nie dostawal powietrza na ulamki sekund nastepnie tryb awaryjny. Czy łopatki zmiennej geometri mogą mieć luzy mechanik powiedział ze sa już wychodzenie i maja luzy. W salonie za turbo nowe chcą 6,5koła jak oddam stare to 4,2koła czy pozostała juz tylko regeneracja? Panowie doradżcie prosze
http://www.allegro.pl/item647740463_tur ... eetle.html
Zadzwonisz, dogadasz się, może przyjmie w rozliczeniu używaną
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
Koledzy mam takie pytanie. Ostatnio w mojej Ibizie 1.9TDI ASV 110 2000r. Poszło turbo wiec kopiłem drugie z AFN z passata 110, przed zakładaniem mowie wyczeszcze sobie je. Turno nowe to VNT15 różniło się od starego tym ze strona zimna była w inna stronę ale to można ponoc zmienic. Ale w środku już różniło sie troche ponieważ moje stare miało 12 kierowniczek a te ma 9, i trochę ten pierścień sie rożni, te prowadnice kierowniczek sa wieksze itp. I mam pytanko czy w mocy turba bedzie różnica ? Które jest mocniejsze itp. Czy wyczuje to w czasie jazdy?
Druga sprawa która gruszkę założyć? Wiem ze moja na pewno działa dobrze a ta co kopiłem to nie wiem, ale jak inne turbo to moja gruszka może być inaczej ustawiona itp?
Tez nie mogę sobie poradzić odkręcając ta stronę zimna bo nie mam 8 oczkowej szescio katnej wiec zaraz jadę do sklepu ja kupic:) I mysle ze pójdzie.
I jeszcze będę czyścił kolektor ssący i zaślepiał ERG
Z góry dzięki za rady.
Druga sprawa która gruszkę założyć? Wiem ze moja na pewno działa dobrze a ta co kopiłem to nie wiem, ale jak inne turbo to moja gruszka może być inaczej ustawiona itp?
Tez nie mogę sobie poradzić odkręcając ta stronę zimna bo nie mam 8 oczkowej szescio katnej wiec zaraz jadę do sklepu ja kupic:) I mysle ze pójdzie.
I jeszcze będę czyścił kolektor ssący i zaślepiał ERG
Z góry dzięki za rady.
raczyk2, mam taki sam silkik jak Ty, też mi wpadał w tryb awaryjny przez zapieczone kierownice, ja zrobiłem tak, wstawiłem turbo od ASZ - tak jak mówi sagon, różnicy nie widziałem - większe turbo dmuchało tak jak komp mówił ale po programie u Rogala różnica jest
teraz wyczyściłem swoje stare turbo i trurbo braciaka (silnik ALH) też łapał notlaufa - po czyszczeniu jak ręką odjął
teraz wyczyściłem swoje stare turbo i trurbo braciaka (silnik ALH) też łapał notlaufa - po czyszczeniu jak ręką odjął
[b]148KM/326Nm[/b]
No już wsadziłem dzisiaj ta turbinkę. Rożnica w przyspieszeniu nie wiem czy jest, ale świszczy bardziej i większy zakres turbiny jest może dlatego ze ja przeczyscilem a ze świszczy to może ze ten zawór EGR zatkany?
Jeszcze milem problem z odkręceniem 1 śrubki na stronie zimnej a musiałem to odkręcić żeby przestawić ja inaczej wiec po odkręceniu tych 5 ciężko ale można było to przesunąć ... teraz mi to nie daje spokoju żeby tam nie uciekało powietrze, bo może słabo dokręcona jest...
Jeszcze milem problem z odkręceniem 1 śrubki na stronie zimnej a musiałem to odkręcić żeby przestawić ja inaczej wiec po odkręceniu tych 5 ciężko ale można było to przesunąć ... teraz mi to nie daje spokoju żeby tam nie uciekało powietrze, bo może słabo dokręcona jest...
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 22:44 przez kusztyk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: wt kwie 22, 2008 23:11
- Lokalizacja: warszawa
Panowie! Czy w silniku 1.9 TDI ALH można bezkarnie zamienić turbo VNT na takie od wersji silnika ze stałą geometrią łopatek bez żadnych przeróbek. Tu dodam że pojazdem jeździ żona i błyskawicznie zamula turbinę VNT w swoim ALH. Nie zależy mi na osiągach-wystarczyły by takie jak w BERLINGO 2.0 HDI 90KM gdzie jest turbo o stałej geometrii i daje się nawet w miarę wyprzedzać-nie tak jak w 1.9 TDI ALH, ale zawsze....
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 16:15 przez SMUTNYINDYK, łącznie zmieniany 1 raz.
SmutnyIndyk - VW New Beetle 19TDI,Ford C-Max 1.6TDCI[sprzedałem],PEUGEOT306 1600 8V benzyna[1997r], Stilo ABARTH Full wypas 2006r[ chyba najlepszy].
- stanislawski
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 22:57
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości