Boost pin nic nie daje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr lip 22, 2009 11:54

~norris pisze:jakby nie dostawał paliwa i go zamula
Ja tu bym szukał przyczyny ,ewentualnie podłącz manometr i sprawdz w czasie jazdy czy turbina pompuje prawidłowe ciśnienie 0,6-0,8bara.Możesz też odłączyć przewód od LDA i wtedy upewnisz się czy ma to coś wspólnego z boost pinem ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
~norris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:02
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: ~norris » śr lip 22, 2009 13:01

tak, ale jak to możliwe żeby turbina pompowała dobre ciśnienie, nagle na sekundę nie a później znowu dobrze...Raczej coś z paliwem, ale nie wiem za co się zabrać. Włożę oryginalny ,,zdławiony" boost pin i zobaczę jak to wygląda.

[ Dodano: 22 Lip 2009 15:05 ]
po włożeniu orginalnego boost pina to chwilowe ,,zdławienie" jest bardzo mało odczuwalne, ale jest. Być może jest to przez zawór westgate, dostaje duże ciśnienie, zaczyna je upuszczać i nie zamyka się prawidłowo gdy już zmaleje (ciśnienie).



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » śr lip 22, 2009 18:11

~norris pisze:Witam, mam pytanko, wymieniłem boost pina w moim AAZ-cie na taki jak w 1.6 td. Co prawda jest znaczny przyrost mocy ale mam kłopot. Auto dziwnie przyspiesza- mianowicie przyspiesza i po pewnym czasie np. już na trójce, jest taki moment (około sekundy) jakby nie dostawał paliwa i go zamula, później się ,,odmula" i idzie ostro dalej, ale za jakiś czas znowu go zamula. Czym to może być spowodowane? Ustawiałem boosta w różnych położeniach ale nic nie dawało. Spotkaliście się z takim kłopotem? Z góry dzięki za pomoc.
jesli dzieje sie to kolo 3 tys obr to musisz zrobic gov moda :)

[ Dodano: 22 Lip 2009 18:13 ]
dzieje sie tak dlatego ze powyzej 3 tys nie wzrasta juz dawka paliwa tylko caly czas jest taka sama jak przy 3 tys. jak zrobisz gov moda to zniknie to i bedzie sie wyzej krecil :helm:

[ Dodano: 22 Lip 2009 18:29 ]
poczytaj to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=76874


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
~norris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:02
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: ~norris » śr lip 22, 2009 19:18

Dzięki za odp:) ale Ty chyba masz na myśli to, że ciągnie ostro do tych 3 tysięcy a później nie, a to nie o to chodzi :) on idzie mocno, nagle dławi się jakby nie miał paliwa, to trwa ok. 1 sekundy, odblokowuje się i idzie dalej. Szczególnie odczuwalne to jest przy dużym obciążeniu, jak kilka osób jest w aucie (albo moja mama :grin: )



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lip 22, 2009 19:47

Co do nie działania boost pina :) piszecie doładowanie, ic, itp. a tu chyba nie o to chodzi

Skoro auto nie jedzie po wymianie, znaczy, że silnik nie dostaje zwiększonej dawki paliwa przy butowaniu, no a w końcu po to się pakuje to żelazo :) jak po odłączeniu wężyka niema różnicy - należałoby się odczepić od sprężarki.

Pierwsza rzecz do sprawdzenia w takim przypadku to filtr paliwa, następnie sprawdzamy elektrozawór na pompie, ma ładnie "tykać" wykręcamy, (to się tyczy także zamulania na wyższych obrotach), czyścimy, zakładamy.

Jeśli mamy pompe po 95 to tam faktycznie jest nacudowane, no ale wierzyć mi się nie chce, że tak dramatycznie obcinała by dawkę, że żadnej różnicy by nie było, chociazby w zadymieniu.
Dobrze się jest odezwać do kolegi Michaś_1977 bo z tego co się orietuje to ma taką w kawałkach.

[ Dodano: 22 Lip 2009 19:55 ]
egr jak jest porządnie zalepiony to może się najwyżej nie otwierać, także tęż taczej odpada, chyba że średnica kanałów zwęziła się tak, że palca się nie wsadzi :), no ale to by kopcił :)
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 19:52 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
~norris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:02
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: ~norris » śr lip 22, 2009 20:20

Dzięki wszystkim za pomoc ale nie rozumiecie do końca :)
Silnik dostaje zwiększoną dawkę!! Ma dużo większego kopa! na jedynce i dwójce idzie ślicznie. Na trójce (czwórce) jest taki moment, około sekundy, że jakby się zadławił, z chwilę to mija i znowu idzie dalej bez kłopotu :) Dzisiaj włożyłem orginalny boost pin, ten co był, i jest podobna sytuacja tylko mniej odczuwalna bo na normalnym pinie ma mniejszego kopa niż na zmodyfikowanym. Ale zrobię wszystko co napisałeś, może to coś z tych rzeczy:)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lip 22, 2009 20:26

Rozumiem i to jest właśnie to o czym piszę, bo turbo więcej ładuje na wysokich biegach, niż na 1 i 2

[ Dodano: 22 Lip 2009 20:27 ]
a a to tak ogólnie napisałem po przeczytaniu całego tematu, w nadzieji że założyciel się odezwie
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 20:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
~norris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:02
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: ~norris » śr lip 22, 2009 20:42

spoko, dzięki jeszcze raz. Czyli co, wykręcić zawór i wyczyścić go po prostu tak? Bo nie rozumiem o co chodzi z tym tykaniem, posłuchać go jak pracuje? :)



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr lip 22, 2009 20:50

no tak, weź kogoś, żeby Ci przekręcał stacyjkę na pozycję na której się grzeja swieczki i potem wyłączal, przy podniesionej masce słychać wyraźnie jak zawór się otwiera i zamyka.



Awatar użytkownika
~norris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:02
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: ~norris » śr lip 22, 2009 22:25

ok załóżmy że:
a) nie cyka - do wymiany?
b) cyka- czyszczenie?



hudini1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 18, 2009 18:50
Lokalizacja: TARNOWSKIE GORY

Post autor: hudini1 » śr lip 22, 2009 22:27

a to dlaczego mi prad idzie na zawor dopiero jak krece a nie po zaplonie odrazu?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw lip 23, 2009 00:18

nie cyka to to wymiany, albo czyszczenie, jeśli nie odpala to kable do sprawdzenia bądz przekaźnik
hudini1, nie musisz kręcić silnikiem, oby się kontrolki zaświeciły



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » czw lip 23, 2009 09:16

to wlasnie wina braku gov moda ;]


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
~norris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:02
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: ~norris » pt lip 24, 2009 16:10

gov moda? ,,zamulenie" jest gdzieś w 3/4 max zakresu obrotów, więc to niemożliwe...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 162 gości