Wysokie obroty w NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wysokie obroty w NZ
Mam problemy z golfem 2 silnik 1.3 NZ wtrysk wielopunktowy. Mam cały czas wysokie obroty silnika nawet gdy silnik gorący pomocy
Ostatnio zmieniony wt lip 01, 2008 18:57 przez SławekUKF, łącznie zmieniany 1 raz.
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Ja na pierwszy strazł bym sprawdził czujnik temp(niebieski). Może padł i auto myśli,ze silnik zimny i na ssaniu ciągnie. A druga sprawa to stycznik biegu jałowego. Jest on w okolicach przepustnicy. Bo sonda tu raczej nic do gadanie nie ma. A jak te dwie rzeczy bedą ok to moze poprostu zmniejsz obroty śrubką do regulacji wolnych i jak bedzie ok to cześć pieśni.
Czujnik temperatury jest na pewno dobry. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to wyjąłem czujnik i zmierzyłem go omomierzem potem go zagrzałem i oporność spadła. Zwarłem tez w aucie styki od tego czujnika i tez nic. Sprawdze jeszcze ten stycznik i dam znać. Dzięki.
[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 01:58 ]
Sprawdziłem ten stycznik i z nim tez jest wszystko w porządku. Styki w nim zwierają jak sie doda gazu. To musi być inna przyczyna.
[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 01:58 ]
Sprawdziłem ten stycznik i z nim tez jest wszystko w porządku. Styki w nim zwierają jak sie doda gazu. To musi być inna przyczyna.
Podpinam się pod temat. Wymieniłem kopułkę, palec, czujnik temperatury i przepustnice. Wysokie obroty nadal się utrzymują i samochód nie chce palić z kluczyka. Dopiero za którymś tam razem załapie. Na pych pali normalnie. Stycznik biegu jałowego (ta biała kostka) po zdjęciu nic się nie dzieje, silnik nadal utrzymuje wysokie obroty. Nie ma też iskry na świecach ( wymienione na nowe) . Co może być nie tak ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 179 gości