Ja tu bym szukał przyczyny ,ewentualnie podłącz manometr i sprawdz w czasie jazdy czy turbina pompuje prawidłowe ciśnienie 0,6-0,8bara.Możesz też odłączyć przewód od LDA i wtedy upewnisz się czy ma to coś wspólnego z boost pinem ...~norris pisze:jakby nie dostawał paliwa i go zamula
Boost pin nic nie daje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
tak, ale jak to możliwe żeby turbina pompowała dobre ciśnienie, nagle na sekundę nie a później znowu dobrze...Raczej coś z paliwem, ale nie wiem za co się zabrać. Włożę oryginalny ,,zdławiony" boost pin i zobaczę jak to wygląda.
[ Dodano: 22 Lip 2009 15:05 ]
po włożeniu orginalnego boost pina to chwilowe ,,zdławienie" jest bardzo mało odczuwalne, ale jest. Być może jest to przez zawór westgate, dostaje duże ciśnienie, zaczyna je upuszczać i nie zamyka się prawidłowo gdy już zmaleje (ciśnienie).
[ Dodano: 22 Lip 2009 15:05 ]
po włożeniu orginalnego boost pina to chwilowe ,,zdławienie" jest bardzo mało odczuwalne, ale jest. Być może jest to przez zawór westgate, dostaje duże ciśnienie, zaczyna je upuszczać i nie zamyka się prawidłowo gdy już zmaleje (ciśnienie).
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
jesli dzieje sie to kolo 3 tys obr to musisz zrobic gov moda~norris pisze:Witam, mam pytanko, wymieniłem boost pina w moim AAZ-cie na taki jak w 1.6 td. Co prawda jest znaczny przyrost mocy ale mam kłopot. Auto dziwnie przyspiesza- mianowicie przyspiesza i po pewnym czasie np. już na trójce, jest taki moment (około sekundy) jakby nie dostawał paliwa i go zamula, później się ,,odmula" i idzie ostro dalej, ale za jakiś czas znowu go zamula. Czym to może być spowodowane? Ustawiałem boosta w różnych położeniach ale nic nie dawało. Spotkaliście się z takim kłopotem? Z góry dzięki za pomoc.
[ Dodano: 22 Lip 2009 18:13 ]
dzieje sie tak dlatego ze powyzej 3 tys nie wzrasta juz dawka paliwa tylko caly czas jest taka sama jak przy 3 tys. jak zrobisz gov moda to zniknie to i bedzie sie wyzej krecil
[ Dodano: 22 Lip 2009 18:29 ]
poczytaj to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=76874
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za odp:) ale Ty chyba masz na myśli to, że ciągnie ostro do tych 3 tysięcy a później nie, a to nie o to chodzi on idzie mocno, nagle dławi się jakby nie miał paliwa, to trwa ok. 1 sekundy, odblokowuje się i idzie dalej. Szczególnie odczuwalne to jest przy dużym obciążeniu, jak kilka osób jest w aucie (albo moja mama )
Co do nie działania boost pina piszecie doładowanie, ic, itp. a tu chyba nie o to chodzi
Skoro auto nie jedzie po wymianie, znaczy, że silnik nie dostaje zwiększonej dawki paliwa przy butowaniu, no a w końcu po to się pakuje to żelazo jak po odłączeniu wężyka niema różnicy - należałoby się odczepić od sprężarki.
Pierwsza rzecz do sprawdzenia w takim przypadku to filtr paliwa, następnie sprawdzamy elektrozawór na pompie, ma ładnie "tykać" wykręcamy, (to się tyczy także zamulania na wyższych obrotach), czyścimy, zakładamy.
Jeśli mamy pompe po 95 to tam faktycznie jest nacudowane, no ale wierzyć mi się nie chce, że tak dramatycznie obcinała by dawkę, że żadnej różnicy by nie było, chociazby w zadymieniu.
Dobrze się jest odezwać do kolegi Michaś_1977 bo z tego co się orietuje to ma taką w kawałkach.
[ Dodano: 22 Lip 2009 19:55 ]
egr jak jest porządnie zalepiony to może się najwyżej nie otwierać, także tęż taczej odpada, chyba że średnica kanałów zwęziła się tak, że palca się nie wsadzi , no ale to by kopcił
Skoro auto nie jedzie po wymianie, znaczy, że silnik nie dostaje zwiększonej dawki paliwa przy butowaniu, no a w końcu po to się pakuje to żelazo jak po odłączeniu wężyka niema różnicy - należałoby się odczepić od sprężarki.
Pierwsza rzecz do sprawdzenia w takim przypadku to filtr paliwa, następnie sprawdzamy elektrozawór na pompie, ma ładnie "tykać" wykręcamy, (to się tyczy także zamulania na wyższych obrotach), czyścimy, zakładamy.
Jeśli mamy pompe po 95 to tam faktycznie jest nacudowane, no ale wierzyć mi się nie chce, że tak dramatycznie obcinała by dawkę, że żadnej różnicy by nie było, chociazby w zadymieniu.
Dobrze się jest odezwać do kolegi Michaś_1977 bo z tego co się orietuje to ma taką w kawałkach.
[ Dodano: 22 Lip 2009 19:55 ]
egr jak jest porządnie zalepiony to może się najwyżej nie otwierać, także tęż taczej odpada, chyba że średnica kanałów zwęziła się tak, że palca się nie wsadzi , no ale to by kopcił
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 19:52 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki wszystkim za pomoc ale nie rozumiecie do końca
Silnik dostaje zwiększoną dawkę!! Ma dużo większego kopa! na jedynce i dwójce idzie ślicznie. Na trójce (czwórce) jest taki moment, około sekundy, że jakby się zadławił, z chwilę to mija i znowu idzie dalej bez kłopotu Dzisiaj włożyłem orginalny boost pin, ten co był, i jest podobna sytuacja tylko mniej odczuwalna bo na normalnym pinie ma mniejszego kopa niż na zmodyfikowanym. Ale zrobię wszystko co napisałeś, może to coś z tych rzeczy:)
Silnik dostaje zwiększoną dawkę!! Ma dużo większego kopa! na jedynce i dwójce idzie ślicznie. Na trójce (czwórce) jest taki moment, około sekundy, że jakby się zadławił, z chwilę to mija i znowu idzie dalej bez kłopotu Dzisiaj włożyłem orginalny boost pin, ten co był, i jest podobna sytuacja tylko mniej odczuwalna bo na normalnym pinie ma mniejszego kopa niż na zmodyfikowanym. Ale zrobię wszystko co napisałeś, może to coś z tych rzeczy:)
Rozumiem i to jest właśnie to o czym piszę, bo turbo więcej ładuje na wysokich biegach, niż na 1 i 2
[ Dodano: 22 Lip 2009 20:27 ]
a a to tak ogólnie napisałem po przeczytaniu całego tematu, w nadzieji że założyciel się odezwie
[ Dodano: 22 Lip 2009 20:27 ]
a a to tak ogólnie napisałem po przeczytaniu całego tematu, w nadzieji że założyciel się odezwie
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 20:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
to wlasnie wina braku gov moda ;]
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości