Ekonomizer-podłączenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Qboy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 17:06
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Ekonomizer-podłączenie

Post autor: Qboy » pt sty 27, 2006 16:46

Witam.Czy ktos wie gdzie podłączyc kabelek o oznaczeniu SA od ekonomizera?Podcisnienie jest juz podłączone no ale brakuje jeszcze do szczescia ten kabelek tylko nie wiem gdzie go podłączyc.Szukałem na forum,ale nigdy nikt nie sprecyzował gdzie on ma byc.Panowie pomocy!!! :pub:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 27, 2006 19:21

Kurczę podłączałem to ale jakieś 0 lat temu jak kupiłem jettkę GU. Oryginalnie od spodu klapy silnika jest naklejka z rozrysowanym schematem jak to podłączyć. O ile dobrze pamiętam to pod wężyk od aparatu zapłonowego. Mam nadzieje że pisząc kabelek masz na myśli wężyk podciśnieniowy.

[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 6:22 pm ]
10 lat temu miało być


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Qboy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 17:06
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Qboy » pt sty 27, 2006 19:52

[quote="Paweł Marek"]Kurczę podłączałem to ale jakieś 0 lat temu jak kupiłem jettkę GU. Oryginalnie od spodu klapy silnika jest naklejka z rozrysowanym schematem jak to podłączyć. O ile dobrze pamiętam to pod wężyk od aparatu zapłonowego. Mam nadzieje że pisząc kabelek masz na myśli wężyk podciśnieniow to nikogo nie bylo.
pozdropţúž
efcfaba622KatalizatrorQChciałbym się dowiedzieć jakie są objawy uszkodzonego kata jeśli jest to możliwe?ƒţűž
7e27ac276ep...dla mnie bomba - ładnie, estetycznie a z umiarem i elegancko :hmm: :food: :pub: :pub: ...

Pozdr :pub: .=ţüž
9d2099e5e3*... :panna: :chytry: ...

Pozdr :pub: .Čţ˜B
57005d7f25ľCzyli jak to w trojkaqch masz pasek wielorowkowy. A m



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 27, 2006 19:59

OK. Nie zrozumiałem. Ja miałem tylko wężyk na tym schemacie zaznaczony jako ECO i zadnego kabelka.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Qboy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 17:06
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Qboy » sob sty 28, 2006 15:53

To co nikt nie wie?taki problem z jednym kabelkiem?ale klapa :grin:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sty 28, 2006 15:57

Qboy pisze:Witam.Czy ktos wie gdzie podłączyc kabelek o oznaczeniu SA od ekonomizera?Podcisnienie jest juz podłączone no ale brakuje jeszcze do szczescia ten kabelek tylko nie wiem gdzie go podłączyc.Szukałem na forum,ale nigdy nikt nie sprecyzował gdzie on ma byc.Panowie pomocy!!!
Nie wiem jakiego typu jest ten wacuometr, ale skoro jest wężyk, to kabelek ma podać prąd na kontrolkę, czyli jakiś plus, a masa jest być może na obudowie.



Qboy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 17:06
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Qboy » sob sty 28, 2006 16:22

bodzio_j pisze:
Qboy pisze:Witam.Czy ktos wie gdzie podłączyc kabelek o oznaczeniu SA od ekonomizera?Podcisnienie jest juz podłączone no ale brakuje jeszcze do szczescia ten kabelek tylko nie wiem gdzie go podłączyc.Szukałem na forum,ale nigdy nikt nie sprecyzował gdzie on ma byc.Panowie pomocy!!!
Nie wiem jakiego typu jest ten wacuometr, ale skoro jest wężyk, to kabelek ma podać prąd na kontrolkę, czyli jakiś plus, a masa jest być może na obudowie.
Waku jest produkcji Motometr z strzałką ruchomą i kontrolką.No kablek pod jakis + zgadza sie tylko jaki i gdzie?



Tjac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 06, 2005 15:06
Lokalizacja: Iława

Post autor: Tjac » sob sty 28, 2006 16:28

Trzeba podłączyć tak, aby ten ECO wiedział jakie masz obroty (tak mi się zdaje). Więc może to ten sam kabelek co do obrotomierza?? Tak sobie wymyśliłem :otepienie:


Poprzednio Golf MK II EZ

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sty 28, 2006 17:20

Tjac pisze:Trzeba podłączyć tak, aby ten ECO wiedział jakie masz obroty (tak mi się zdaje). Więc może to ten sam kabelek co do obrotomierza?? Tak sobie wymyśliłem
Poczytałem tu i tam i wychodzi, że wystarczy wężyk do podciśnienia aby urządzenie działało. A kabelek jest pewnie do kontrolki, a może do oświetlenia. W/g mnie w srodku jest coś co po przekroczeniu zadanego podciśnienia załącza kontrolkę.Czyli kabelek do plusa po stacyjce, np. tak aby był razem z zapłonem

[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 16:22 ]
Qboy, Spróbuj to podłączyć bez kabelka .Powinna się wskazówka wychylać, zazwyczaj mają jeszcze jakieś kolory te ekonomizery, a Twój pewnie kontrolkę.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 491 gości