Przepustnica a spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Przepustnica a spalanie
Witam. Ostatnio wyregulowałem sobie moment otwierania przepustnicy w stosunku do poziomu wciśnięcia pedału gazu. Mam pytanie, czy to ma wpływ na spalanie? jedzie mi się teraz świetnie, auto leci jak trzeba, ale spalania nie chcę bardziej powiększać.
To znaczy???W jakim silniku????Druga przepustnica się wcześniej otwiera czy pierwsza ta mniejsza????Tak w ogóle jeżeli coś z tego to na pewno wzrośnie trochę spalanie...Ja miałem tak,że od samego początku pedał jak wciskałem to obydwie się otwierały i spalał mi benzyny sporo więcej...Coś za coś...
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
No właśnie. Ja tak ustawiłem tę po prawej przepustnicy, która ciągnie też linkę gazu. Moje auto przed wycięciem kata paliło 15l, po wycięciu i odłączeniu sondy, która robiła sporo problemów pali, 9-11 zależnie od jazdy etc. Golf II 1.3 pełny wtrysk PB95.
Ustawiłem tak przepustnicę, bo brakuje mi mocy (nie że coś przygasa, tylko takiej mocy jak ja lubię), gdyż linka naciągu pedału gazu się chyba wyciągnęła, bo już bardziej jej nie mogę naprężyć
Jeżeli to będzie 1-2l więcej to zostawię tak jak jest, może nawet drugą otworzę haha ;D
Uwielbiam te miny jak stary poczciwy golf odchodzi od nowych aut, a nie wlecze się i zajmuje innym drogę.
Zatem, gdzie jest druga przepustnica i jej regulacja? Ile mniej więcej robi to różnicy w litrach?
Ustawiłem tak przepustnicę, bo brakuje mi mocy (nie że coś przygasa, tylko takiej mocy jak ja lubię), gdyż linka naciągu pedału gazu się chyba wyciągnęła, bo już bardziej jej nie mogę naprężyć
Jeżeli to będzie 1-2l więcej to zostawię tak jak jest, może nawet drugą otworzę haha ;D
Uwielbiam te miny jak stary poczciwy golf odchodzi od nowych aut, a nie wlecze się i zajmuje innym drogę.
Zatem, gdzie jest druga przepustnica i jej regulacja? Ile mniej więcej robi to różnicy w litrach?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Ciekawa sprawa. Jak ustawię by przepustnica się szybciej otwierała, to auto ma sporo mocy na pierwszych biegach. W efekcie koła wpadają w poślizg i mam dynamiczny start, jednak na ostatnich biegach mam słaby przypływ mocy.
Odwróciłem zatem role i teraz przepustnica otwiera się najpóźniej jak to możliwe, a auto już tak dynamicznie nie rusza na jedynce, ale każdy kolejny bieg ma swój zapas mocy, dzięki czemu cyferki na liczniku lecą jak szalone
Może odniosłem złe wrażenie, ale może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi? i czy pośrednie ustawienie sprawi, że moc będzie na wszystkich biegach?
Jaki to ma wpływ na spalanie?
Odwróciłem zatem role i teraz przepustnica otwiera się najpóźniej jak to możliwe, a auto już tak dynamicznie nie rusza na jedynce, ale każdy kolejny bieg ma swój zapas mocy, dzięki czemu cyferki na liczniku lecą jak szalone
Może odniosłem złe wrażenie, ale może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi? i czy pośrednie ustawienie sprawi, że moc będzie na wszystkich biegach?
Jaki to ma wpływ na spalanie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości