O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » pt cze 05, 2009 15:25

Kamilos_SLU, serwisówki jako takiej chyba nike ma,ściągnij gdzieś z neta książkę napraw do fso i tam coś znajdziesz na pewno ;)

Panowie jeden gaźnik już sprzedałem, teraz jest kolejny do sprzedania.

Cena jaka mnie interesuje to 140 zł + przesyłka, zrobiłem go dla siebie ale jestem na etapie kupna nowych amorów i wypadało by jakoś kasę zdobyć. Gaźnik to weber 34dchd 16 wypolerowany na lustereczko.
W skład polerki wchodzi:
-wypolerowane gardziele
-wypolerowana pokrywa gaźnika + przerobiona na typ air horn mojego patentu
-wypolerowane dyfuzory
-wypolerowane zwężki
-wypolerowane przepustnice
-wypolerowane ośki przepustnic

Gaźnik ustawiam pod dany silnik do jazdy ekonomicznej albo bardziej pod sport. W razie pytań pisać - mogę zrobic na zamówienie dowolną ilość gaźników.

Tu przykładowe foto pokrywy ze sprzedawanego gaźnika:



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Jak widzicie mam słaby aparat więc jak ktoś bd zainteresowany do podejde do kumpla i sprubujemy jego cyfrówką machnąc dobre zdj bo on ma porządny sprzęt :)

Gażnik w rzeczywistości naprawdę wygląda w wewnątrz kozacko, świeci się jak psu jajca.
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 12:03 przez bandyta mk1love, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

michal167
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt mar 20, 2009 23:17
Lokalizacja: WLKP

Post autor: michal167 » pt cze 19, 2009 08:45

A czy PIERBURG 2EE z OPLA 1.6 będzie pasował do VW GOLF II 1.6?? Mam okazje kupić tanio taki gaźnik. Prosze o rady... pozdrawiam



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » sob cze 20, 2009 01:38

michal167, pasować bd ale kwestia czy warto ;p daj jakieś zdj i napisz ile za niego chcą.


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » wt cze 30, 2009 06:57

Witam panowie mam problem z weberem ktory dopiero zauwazylem ,chodzi oto ze gdy odpale go na ssaniu po chwili szaleja obroty jak zdiolem puche filtra to w 2 gardzieli jest paliwo plywak mam ustawiony na 8mm chodzi lekko i zamyka doplyw dodam ze ssanie otwiera mi sie minimalnie bo jest zrobione na silniczku regulacji ssania , czasami i na wolnych gubi obroty musze go mocno przegazowac zeby zlal paliwo z drugiej przepustnicy gaznik mam z gruszka podcisnieniowa


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

SiNi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt cze 30, 2009 09:34
Lokalizacja: prawie z Częstochowy

Post autor: SiNi » czw lip 02, 2009 18:40

Witam.
Mam pytanie czy w silniczku EZ jest taki sam kolektor ssący jak w większości silników 1.6. Jeżeli tak to czy ktoś mógłby mi wysłać projekt kryzy pod ten kolektor - drugą stronę (tzn. pod weberka) dorobię sobie sam. Chodzi mi o to by nie ściągać Pierdka, aż do czasu montażu.

Druga sprawa. Wiecie jak z przestrzenią w tym silniczku? Da radę bez cięcia maski założyć weberka + LPG (na mikserze) i orginalny dolot z EZ? Kryza pod gaźnik prawdopodobnie będzie ze stali 4mm, a pod dolot to jeszcze się zastanawiam co zrobić by ładnie (i przede wszystkim szczelnie) na mikserze usiadł (no chyba, że jest już gotowe rozwiązanie).

Dziękować, dziękować za odpowiedzi.


Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » wt lip 07, 2009 11:44

MaRo1705, przy drugiej przepustnicy masz regulacje położenia tej przepustnicy,sp[róbuj tą śrubeczkę wkręcić zeby sie bardziej przymkneła. Mozna to zrobic przy odrobibnie cierpliwosci bez sciagania gaźnika ale wtedy co jakis czas trzeba kontrolowac czy spowrotem sie nie rozkręciło ;p

SiNi, raczej we wszystkich silnikach vw od 1,6 w górę były takie same kolektory ,róniły sie jedynie minimalnie dłuością tego otworu w kolektorze ale to mozna powiększyc w 5 minutek ;p

Z przestrzenią bd gorzej..raczej nie obejdzie sie bez większych przeróbek ;p choć i te nie powinne natręczyc większych problemów ;pp


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Weber - stan magazynowy.

Post autor: kogan77 » wt lip 14, 2009 14:58




Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt lip 17, 2009 10:14

panowie ma ktoś z was stożek przy tym gazniku??jak tak to jaką macie średnice rur i wielkość stożka??czytałem że mogą być problemy z regulacją na gazie jak będzie dostawał za dużo powietrza.

[ Dodano: Pią Lip 17, 2009 10:15 ]
chodzi o silnik 1,6 RF


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
gacus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:30
Lokalizacja: Pyrzowice

Post autor: gacus » pt lip 17, 2009 23:08

jesli zastosujesz mikser z 2 rurkami wchodzacymi tuz nad przepustnice,to chodzi nawet bez dolotu na takim zestawie - ssie jak głupi gaz ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3818226#3818226

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob lip 18, 2009 11:14

gacus pisze:to chodzi nawet bez dolotu na takim zestawie
u mnie chodzi ale na wolnych obrotach.na stożku nie chce chodzić.pierdzi jak zly.ma bynce lata jak poje*any ale na gazie nie chce.muszę mu trochę dolot przytkać i powinno być ok.

ogólnie rzecz biorąc swap pochłonął:
3 wieczory
troche złomu z pracy
jakieś 140zł
ok 10 piw

ale myślę że warto było.w końcu nie mam problemów z wyjazdem na trzeciego ze skrzyżowania. :chytry:

już myślę o jakimś zagaznikowanym 2e albo coś w tym stylu na przyszły sezon.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » sob lip 18, 2009 13:04

Witam Panowie :bajer:
Czy ma ktos moze sprawdzona konfiguracje rurek emulsyjnych, dysz powietrznych, biegu jalowego oraz glownych paliwa I / II przelot? Chodzi mi o pneumatyka (bodajze 34 dchd). Musze cos pokombinowac bo ostatnio zalozylem do mojego RF'a znowu i jakos nie chodzi - dlawi sie po dodaniu gazu do konca gorzej niz mechaniczny. I to obojetnie czy zimny czy cieply. Cos z gaznikiem nie tak albo dysze pozmieniac? Jeszcze powiedzcie, jakie rozpylacze sa najlepsze (wg. oznaczen). Przeloty 24/26.
Z wolnymi obrotami tez mam problem - ponad 1,5 tys obr/min :/
Przepraszam z gory jesli pytanie sie ostatnio pojawilo ale nie mam czasu wertowac tych wszystkich stron :(


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » ndz lip 19, 2009 23:32

Z wolnymi obrotami tez mam problem - ponad 1,5 tys obr/min :/
szukaj nieszczelności pod gaźnikiem bo to może rozwiązać twój problem z przyspieszaniem/dławieniem obrotami


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn lip 20, 2009 06:30

ja pierwsze testy drogowe mam za soba.na benzynie jest łogień ale pali chyba wiadro na 10kilometrów.na gazie padaka nie chciała chodzić bo za duża średnica dolotu.młotek załatwił sprawe.zaklepałem rure i ustawiłem wstępnie gaz.spalanie na 100km wyszło ok 9l gazu wiekszość trasa z predkościami ok 100-130km/h.z wydechu śmierdzi gazem jak cholera czego wcześniej nie było. ogólnie wysztko super.


aaa jeszcze jedna rzecz.co jakiś czas tak jakby zaciera mi sie ośka pierwszej przepustnicy i albo sie blokuje i nie wraca albo jak wraca to nie do końca.wd 40 daje rade ale tylko na kilkanaście kilometrów.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » pn lip 20, 2009 12:36

dawid018 pisze:aaa jeszcze jedna rzecz.co jakiś czas tak jakby zaciera mi sie ośka pierwszej przepustnicy i albo sie blokuje i nie wraca albo jak wraca to nie do końca.wd 40 daje rade ale tylko na kilkanaście kilometrów.
masz za słabą sprężyne odciągającą przepustnice do tyłu


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 242 gości