TURBO do mk 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
TURBO do mk 2
interesuje mnei turbo do Mk2,1990,1,8 RP ile to kosztuje ,co daje chyba wiem:) ,czy da sie wogole wlozyc to cos do mojego??Dzieki z gory za pomoc.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: TURBO do mk 2
`guti pisze:interesuje mnei turbo do Mk2,1990,1,8 RP ile to kosztuje ,co daje chyba wiem:) ,czy da sie wogole wlozyc to cos do mojego??Dzieki z gory za pomoc.
da sie co prawad to ABS, podobni 160 km, ale tak bez rewelacji to jeździ
www.vrservice.pl
instalacja "pakietu turbo" ile kosztuje bedzie gdzies stało koło 5000 , kiedyś czytałem o tym , na jakiejs stronie firmy zajmujacej sie takimi modyfikacjami niestety nie pamietam adresu , tak suma sumarum , to nie lepiej sie zastanowic czy wykonać np. modyfikacje i tuning silnika w jakiejś fachowej firmie , bedzie gdzies o połowe tanszy , przyrost mocy mniejszy , ale zawsze potem mozna dołorzyć do tego turninke , albo zamiast wydawać 8000 przykladowo na modyfikacje silnika i turbo , zamontowac jakis inny silnik mocniejszy , np. 1.8T VW albo jakiegoś TDI , i tak przy wzroscie mocy raczej trzeba przynajmniej chamulce zmodyfikowac , jak kto tam woli
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
dokładnie, czasmi sie nie opłaca modfikacji pod turbo robic, lepiej i taniej kupic gotowizne.KONiu pisze:instalacja "pakietu turbo" ile kosztuje bedzie gdzies stało koło 5000 , kiedyś czytałem o tym , na jakiejs stronie firmy zajmujacej sie takimi modyfikacjami niestety nie pamietam adresu , tak suma sumarum , to nie lepiej sie zastanowic czy wykonać np. modyfikacje i tuning silnika w jakiejś fachowej firmie , bedzie gdzies o połowe tanszy , przyrost mocy mniejszy , ale zawsze potem mozna dołorzyć do tego turninke , albo zamiast wydawać 8000 przykladowo na modyfikacje silnika i turbo , zamontowac jakis inny silnik mocniejszy , np. 1.8T VW albo jakiegoś TDI , i tak przy wzroscie mocy raczej trzeba przynajmniej chamulce zmodyfikowac , jak kto tam woli
ale z drugiej strony co samemu cos zrobic to samemu - wieksza sattysfakcja
www.vrservice.pl
Ja założyłem wszystko w używce ( prucz blow offa ) i zamknąłem się w koszcie ok. 1100 zł + silnik. Coprawda mam w benzyniaku turbine od diesla, ale już kupiłem od benzyniaka ( audi quatro 2.2 turbo ) jakby mi faktycznie nie wytrzymała temperatury spalin. Narazie ( odpukać ) jest wszystko wporzo i oby tak zostało. Na starym silniku montuje tą drugą sprężarke i jak tylko siądzie ta z diesla to będę miał cały komplecik do zmiany ( dniówka roboty ). Wszyscy się boją coś samemu zrobić albo nie mają kasy. Ja mam jeden samochód i w dodatku codziennie do pracy nim jeżdże. Zrobiłem już z turbiną jakieś 3000km i jest oki. Polecam wszystkim zrobić coś samemu satysfakcja gwarantowana.
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
Oj Kochani tu żeście mi podpasili Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
Oj Kochani tu żeście mi podpasili Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
Oj Kochani tu żeście mi podpasili Mam MK2 1.8 RP i cały zestaw turbo od 1.6TDi (kolektory, turbina, chłodnica oleju, miska olejowa i wszystkie inne bzdety) Jak to pożenić? Jak porobić kompa, jaką uszczelkę dac pod głowicę, żeby dostatecznie odprężyć silnik i milion innych rzeczy. Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
Będę baaaaaaaardzo wdzięczny za pomoc a dokładnie za opis tego co się działo pod maską tego Golfika z fotek
Pozdro!
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 208 gości