ech... czyli poprostu wyciac kawal obudowy tak??
a z tym dyfuzorem to o co dokladniej chodzi?? co trzeba wymontowac??
i co zrobic z tym otworem ktora pozostal w puszcze po zdjeciu tej rury??
trzeba przepinac jakies wezyki czy cos dla lepszego efektu?
PS: w moim garazowym skladzie znalazlem pusta puszke katalizatora- i czy lepiej zalozyc ją czy caly katalizator?
i kolejna sprawa- chodzi o te oslonu terniczne nad katalizatorem i kolektorem- nie mam tego i pytanie- czym to zastapic gdzie moznaby bylo cos takiego kupic?
[ Dodano: Pią Lut 03, 2006 22:49 ]
hej ludziska pomozcie cos i doradzcie bo wy to sie zacie na rzeczy:)
[ Dodano: Sob Lut 04, 2006 17:25 ]
I ZALOZONY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie wiem czy mi zdaje czy jest tak rzeczywiscie ale samochod znacznie lepiej przyspiesza, szczegolnie ponad 2 tys obrotow... znacznie mocniej wciska w fotel jak sie da ''do dechy'' niz na seryjnym:D
super sprawa:)
troche bylo roboty- mechanicy robili z tym ponad 6 godzin ale warto bylo:)
A jak kots potrzbuje seryjny kolektorek moge sprzedac

moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)