Wysoki dźwięk wydobywający się z okolic rozrządu.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

arkus1234
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 29, 2004 22:59
Lokalizacja: Ruda Śląska

Wysoki dźwięk wydobywający się z okolic rozrządu.

Post autor: arkus1234 » ndz lip 19, 2009 11:39

Wczoraj mechanik wymienił mi pasek rozrządu i napinacz w moim VW Golf II silnik PB. Po uruchomieniu silnika można usłyszeć wysoki dźwięk wydobywający się z okolic rozrządu zmieniający swe nasilenie wraz z zmianą obrotów silnika. Dźwięk ten słyszalny jest również w kabinie.Dźwięk ten można porównać do pracy turbo sprężarki. Przy poprzednim pasku i napinaczu takiego efektu nie było.
Co może być przyczyną takich efektów dźwiękowych.Brakuję mi argumentów do ewentualnej polemiki z mechanikiem chociaż czuje że coś jest nie tak.
Napinacz mam firmy Maxgear , a pasek Dayco.



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » ndz lip 19, 2009 12:07

Masz za mocno naciagniety rozrzad stad ten dzwiek. jesli mechanik nie chce zerknac do tego jedz do innego


http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » ndz lip 19, 2009 12:12

Ja bym stawiał na łożysko napinacza, stetoskop i jazda na nasłuchu :) będziesz wiedział co to. Aha Sprawdź czy mechanior dobrze poskładał osłonę rozrządu. Mi ją kiedyś wygięło od ciepła i ocierała o pasek i kółko. Był z tego właśnie dźwięk jakbym miał G pod maską. Musiałem później wymienić i osłonę i pasek (za bardzo go przytarło).



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lip 19, 2009 17:45

Zanim zaczniesz obwinieć mechanika, to zdejmij pasek klinowy i wtedy odpal i posłuchaj, czy jest ok. Jak dźwięk zniknie, to problem w altku, albo pompie wody, jak bedzie dalej, to tak jak kodeldzy pisali - napinacz rozrzadu. U mnie np. gwizdały dwie rzeczy - pompa wody i napinacz paska.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 279 gości