Elektryczne szyby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

btl5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 23:28
Lokalizacja: Gniezno

Elektryczne szyby

Post autor: btl5 » sob lip 18, 2009 20:44

Witam koledzy, mam następujący problem w Golfie 5 z elektryczną szybą pasażera, tzn. gdy zamykam szybę przycisnę do końca przycisk (tak żeby sama zamknęła się do końca) to zamknie się i automatycznie otwiera się do połowy. Zamknąć mogę tylko trzymając cały czas przycisk. Co to może być ??
Proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » sob lip 18, 2009 21:32

Przeczyść styki przy włączniku...A poza tym najpierw odpowiedz mi czy obojętne czy od strony kierowcy zamykasz,czy od pasażera????Przy obu się tak dzieje??????


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

btl5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 23:28
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: btl5 » sob lip 18, 2009 23:01

Tak, przy włączniku od strony kierowcy i od pasażera jest tak samo. A przy czym styki mam wyczyścić??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 18, 2009 23:15

w starszych golfach oznaczałoby to konieczność zaprogramowania szyb, czyli po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu kilka zamknięć do góry i na dół z przytrzymanym przyciskiem. nie ma czegoś w instrukcji na ten temat?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Elektryczne szyby

Post autor: doggie » ndz lip 19, 2009 14:35

btl5 pisze:Witam koledzy, mam następujący problem w Golfie 5 z elektryczną szybą pasażera, tzn. gdy zamykam szybę przycisnę do końca przycisk (tak żeby sama zamknęła się do końca) to zamknie się i automatycznie otwiera się do połowy. Zamknąć mogę tylko trzymając cały czas przycisk. Co to może być ??
Proszę o pomoc
ja mam podobny problem, dzieje się tak samo ale tylko na postoju, w trakcie jazdy jest OK, zamyka dobrze a na postoju też po zamknięciu się otwierają, to nie jest problem styków tylko raczej sterownika, sprawdzałem VAG-iem i nie ma żadnych błędów, sprawdzałem też kodowanie i wszystko jest OK, może po prostu coś nie tak z samym sterownikiem, może trzeba go przekodować? Ale to już wyższa szkoła jazdy, nie dla mnie

[ Dodano: 19 Lip 2009 14:35 ]
Paweł Marek pisze: nie ma czegoś w instrukcji na ten temat?
niestety, gdyż jest to anormalne



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn sie 17, 2009 20:33

Czy problem został rozwiązany panowie ????????????

należy postąpić jak pisze Paweł Marek przeprowadzić nastawy podstawowe podnośników szyb

odłączyć aku na kilka minut.
podłączyć aku
opuścić szyby na MAX trzymając cały czas przyciski aż szyby zjadą do końca,
puścić przyciski na ok 2-3 sekundy i ponownie nacisnąć otwieranie na ok 2-3 sekundy
w tym czasie będzie słychać tyknięcie przekaźników w modułach szyb

podnieść szyby trzymając wciśnięte cały czas przyciski do czasu aż szyby zamkną się całkowicie
puścić przyciski na ok 2-3 sekundy i ponownie nacisnąć zamykanie na ok 2-3 sekundy
znów będzie słychać tyknięcie przekaźników w modułach otwierania szyb

jeśli to komuś pomoże to proszę o info w temacie, w moich przypadkach zawsze pomagało.

Tak przeprowadza się nastawy podstawowe podnośników szyb i po takich nastawach wszystko musi wrócić do normy

nastawy przeprowadza się parami dwie przednie razem i jak są dwie tylne razem

należy zwrócić uwagę aby przy opuszczaniu i zamykaniu szyby dojechały dokładnie do samego dołu i góry.
Ostatnio zmieniony pn sie 17, 2009 20:35 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt sie 18, 2009 01:12

mariusz75, qrcze - normalnie muszę to sobie zdrukować :bigok: a VAG-iem też można? (pytam z czystej ciekawości)

masz u mnie punkcik :okej: ale niestety tylko wirtualny
Ostatnio zmieniony wt sie 18, 2009 01:14 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt sie 18, 2009 17:04

mettenos pisze:a VAG-iem też można? (pytam z czystej ciekawości)
Nie, tylko przyciskami i tylko po odłączeniu aku na chwilę te nastawy podstawowe się wykonuje.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » wt sie 18, 2009 20:09

po zrobieniu nastaw zgodnie z opisem na razie jest OK



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości