Mk2 1.6 TD Pomocy !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk2 1.6 TD Pomocy !!!
Mój problem polega na tym,że doszłem do tego iż muszę wymienić pompę wtryskową w moim Golfiku. Niestety nie umiem znależć oznaczeń na rozrządzie jak ma być ustawiony (a musze ściągnąć pasek rozrządu).Do tego niewiem czy kupić taką pompę z Szrotu czy może dać ją do regeneracji? Napiszcie mi co jest lepsze i ile taka zabawa kosztuje...
Jeśli się da to prosiłbym o jakiegoś linka z serwisówką do MK2 1.6TD silnik 1V.
I mam jeszcze pytanie co do mojej pompy wtryskowej a mianowicie chodzi mi o to że nie jest ona podłączona do Turbo? (Zauważyłem że w co niektórych silnikach jest pompa podłączona tym małym wężykiem do Turbosprężarki). Może Ja nie mam tej pompy co trzeba?
Proszę Was o POMOC !!!
Jeśli się da to prosiłbym o jakiegoś linka z serwisówką do MK2 1.6TD silnik 1V.
I mam jeszcze pytanie co do mojej pompy wtryskowej a mianowicie chodzi mi o to że nie jest ona podłączona do Turbo? (Zauważyłem że w co niektórych silnikach jest pompa podłączona tym małym wężykiem do Turbosprężarki). Może Ja nie mam tej pompy co trzeba?
Proszę Was o POMOC !!!
Pompy ze szrotu nie bierz, bo nie wiesz co weźmiesz - chyba że sprawdzą ja na stole i wszystko będzie ok.
Wymieniałem pompę bo moja prawie całkowicie straciła "power". Pojechałem do mechaniora i wstawił mi pompę za 350pln razem z robotą. Mogłem też oczywiście dać moją do regeneracji ale to podobno koszt ok. 600 zł.
Te wężyki służą do zamykania membrany na pompie która odpowiada za zablokowania powrotu paliwa z wtryskiwaczy - wtedy wtryskiwane jest więcej paliwa no i jest większy kop. Odpala się to automatycznie przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu, robi się jakieś podciśnienie (albo nadciśnienie - nie wiem) i już. Oczywiście zwiększa się chwilowe zurzycie paliwa i dlatego membrana ta nie jest zamknieta na stałe.
Wymieniałem pompę bo moja prawie całkowicie straciła "power". Pojechałem do mechaniora i wstawił mi pompę za 350pln razem z robotą. Mogłem też oczywiście dać moją do regeneracji ale to podobno koszt ok. 600 zł.
Te wężyki służą do zamykania membrany na pompie która odpowiada za zablokowania powrotu paliwa z wtryskiwaczy - wtedy wtryskiwane jest więcej paliwa no i jest większy kop. Odpala się to automatycznie przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu, robi się jakieś podciśnienie (albo nadciśnienie - nie wiem) i już. Oczywiście zwiększa się chwilowe zurzycie paliwa i dlatego membrana ta nie jest zamknieta na stałe.
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
Jak już decydujesz się na wymiane pompy to poszukaj takiej od silnika JR, RA, SB. Zamontujesz ją a odrazu poczujesz różnicę w mocy auta i wg katalogu powinien mniej spalac ON.
Pompa nie jest podłączona do kolektora ssącego bo to tzw. eko diesel.
poszukaj książki VW Diesel - sam naprawiam (na forum kiedyś był link do niej lub na emule) tam masz opisane jak zdjąć pasek oraz pompe.
Koszt - zakłady biorą coś miedzy 500 - 700 za pompę sprawdzana i z gwarancją.
oznaczenia na rozrządzie: znaków szukaj na kole pompy wtryskowej od strony pompy i mocowaniu pompy oraz na kole zamachowym (trzeba wykręcić plastykowy korek ze skrzyni biegów)
Pompa nie jest podłączona do kolektora ssącego bo to tzw. eko diesel.
poszukaj książki VW Diesel - sam naprawiam (na forum kiedyś był link do niej lub na emule) tam masz opisane jak zdjąć pasek oraz pompe.
Koszt - zakłady biorą coś miedzy 500 - 700 za pompę sprawdzana i z gwarancją.
oznaczenia na rozrządzie: znaków szukaj na kole pompy wtryskowej od strony pompy i mocowaniu pompy oraz na kole zamachowym (trzeba wykręcić plastykowy korek ze skrzyni biegów)
Nissan Patrol K160
- Na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że musisz wymienić pompę?Mój problem polega na tym,że doszłem do tego iż muszę wymienić pompę wtryskową w moim Golfiku.
- Hmm. Lepiej dobrze doczytaj co i jak, bo jeśli tego wcześniej nie robiłeś, to możesz mieć problema.Niestety nie umiem znależć oznaczeń na rozrządzie jak ma być ustawiony (a musze ściągnąć pasek rozrządu).
- Udaj się do "pompiarza" i on zdecyduje co zrobić. Może być tak, że zostawiasz swoją pompę, a za dopłatą kupujesz od niego sprawną.Do tego niewiem czy kupić taką pompę z Szrotu czy może dać ją do regeneracji?
- Ja też mam silnik 1V i fabrycznie były montowane pompy do zwykłych klekotów. Więc, gdy będziesz kupować pompę to kup sobie taką, jaką mam ja:))Zauważyłem że w co niektórych silnikach jest pompa podłączona tym małym wężykiem do Turbosprężarki
Ostatnio zmieniony pt sty 27, 2006 17:36 przez naum, łącznie zmieniany 2 razy.
Ok dzieki za pomoc w temacie.Dzisiaj sobie zamowie serwisowke do Golfa 2 TD i bedzie git.
A co do tej pompy to ile za nia chcesz i czy jest napewno sprawna 100%.
[ [b:46a3oro materiałów przygotowanych, tylko teraz sesja sie zbliża i takie sprawy $ţ
9a0324e998Mi 1.3 tyle pali.6ţ
8d431b7411#co to jest wogole ta szpera? űţ
d9f5313deečNo jak jade normalnie po mieście to duzo spali, ale na trasie malutko jak niewiem.
Kiedyś mi na trasie palil 16, ale bylem u gazownika i naprawil mi instalacje w ktorej masa z parownika sie tracila i wszystko wariowalo.
I wracając wlasnie od te
A co do tej pompy to ile za nia chcesz i czy jest napewno sprawna 100%.
[ [b:46a3oro materiałów przygotowanych, tylko teraz sesja sie zbliża i takie sprawy $ţ
9a0324e998Mi 1.3 tyle pali.6ţ
8d431b7411#co to jest wogole ta szpera? űţ
d9f5313deečNo jak jade normalnie po mieście to duzo spali, ale na trasie malutko jak niewiem.
Kiedyś mi na trasie palil 16, ale bylem u gazownika i naprawil mi instalacje w ktorej masa z parownika sie tracila i wszystko wariowalo.
I wracając wlasnie od te
Tak jak pisze kolega wyżej podjedz lepiej do jakiegoś mechanika co grzebie w dieslach i on ci dopiero powie co jest oraz ile taka naprawa może kosztować oczywiście samo zrobienie pompy. A co do jej zdemontowania i kolejno zamontowania będziesz potrzebował czujnik zegarowy oraz przedłużki do niego poszukaj jakiegoś płaskownika oraz dwa szczelinomierze do wałka rozrządu. Czas pracy ok 2 dni. Jak dobrze poszukasz to ktoś może się podjąć przełożenia za 200zł. Wiem że kuzyn za tyle to robi w warsztacie 20 km od Rzeszowa.
Hmm. No w sumie to tez mi sie tak wydaje ze lepiej zregenerować tą moją pompę niż kupić jakiegoś szrota.
A co do wymiany to myślę że sobie raczej poradzę sam. Chociaż będę miał do czynienia z tym pierwszy raz.
W poniedziałek jadę na diagnostykę z tą moją pompą do pompiarza i dowiem się co ją boli no i ile to będzie kosztowało.
Jak będę już wiedział to dam znać.
Jeśli macie jakieś jeszcze rady lub sugestie to piszcie...pewno mi się to przyda.
A co do wymiany to myślę że sobie raczej poradzę sam. Chociaż będę miał do czynienia z tym pierwszy raz.
W poniedziałek jadę na diagnostykę z tą moją pompą do pompiarza i dowiem się co ją boli no i ile to będzie kosztowało.
Jak będę już wiedział to dam znać.
Jeśli macie jakieś jeszcze rady lub sugestie to piszcie...pewno mi się to przyda.
co do wymiany to pewno sobie nie poradzisz sam jak tego nie robiłes po pewno nie bedziesz miał nawet zegara zeby ustawic pompe,nie mowiac juz o elektronice dzieki ktorej pompe ustawia sie do zuzycia silnika
[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 23:07 ]
a regeneracja to koszt ok 2-2,5 tys jak ma to byc naprawde zregenerowane.sama głowiczka to koszt ok 1600zł,nie mowiac o uszczelkach itp
[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 23:07 ]
a regeneracja to koszt ok 2-2,5 tys jak ma to byc naprawde zregenerowane.sama głowiczka to koszt ok 1600zł,nie mowiac o uszczelkach itp
Byłem u Pompiarza i sprawdzał moją pompę na stole i okazało się,że mam uszkodzoną głowiczkę. Cena nowej to 1200zł. Ale powiedział mi że po kompletnej regeneracji da mi pompę za 600-700zł.
Napiszcie czy warto czy też nie?
Powiedział również że jak kupię jakąś pompę za powiedzmy 400 zł to i tak przed włożeniem muszę ją sprawdzić i ustawić a to u niego kosztuje 150 zł.
Więc wychodzi na to ze madrzej jest wziąźć tą po regeneracji...
Proszę pomóżcie mi w tej sprawie.
Napiszcie czy warto czy też nie?
Powiedział również że jak kupię jakąś pompę za powiedzmy 400 zł to i tak przed włożeniem muszę ją sprawdzić i ustawić a to u niego kosztuje 150 zł.
Więc wychodzi na to ze madrzej jest wziąźć tą po regeneracji...
Proszę pomóżcie mi w tej sprawie.
wlasnie glowiczka to serce pompy a nie ma zamiennikow i robi to tylko bosch a cena za glowiczke 1200zł to dobra cena,dlatego mowie koszt reg. pompy to ok2tys zł a on przełozy z innej pompy lub da mu inna pompe w tych pieniadzach i wyjdzie na to samo,jeszcze jak da mu inna pompe bez rozbierania to pol biedy bo jak wyjmie glowiczke z innej i nie wymieni uszczelniaczy to duze prawdopodobienstwo ze zacznie cieknac wiec lepiej kupic jakas uzywke z gwarancja bo takie sprzedaja wrzucic na stól jak bedzie miala na zimno ze 400atm to mozna smialo brac aby otworzył sie wtryskc potrzeba ok 140-155atm wiec nie bedzie problemu.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
golfir, widze znasz sie troche na pompach znasz sie dobrze na budowie wewnetrznej? jak cos to mozna Cie pytac na priv? co powiesz o modyfikacji "governer mod", ze naciaga sie sprezyne pod pokrywa pompy odpowiedzialna za przesuniecie odciecia paliwa na wyzsze obroty. Robiles kiedys cos takiego?
[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 10:45 pm ]
to mam na mysli: http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=
[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 10:45 pm ]
to mam na mysli: http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 322 gości