dobre tarcze do CL po swapie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

dobre tarcze do CL po swapie

Post autor: kamil52115211 » sob lip 18, 2009 12:58

Witam chciałem sie poradzic jakie dobre tarcze z klockami wrzucic do mojego mk3 kasta od 1.6 ale teraz z silnikiem 2.0 16 v i potrzebne jest lepsze zatrzymanie auta gdyz na tyle sa jescze bebny i chciałnym tylk naprzód coslepszego założyc zeby nie było zbyt duzo problemów
co byście poradzili ?



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob lip 18, 2009 13:14

znajac zycie hamulce zostawiles z cl lepiej bylobylo zalozyc odrazu og 16v kpl i masz spokoj
u siebie masz tarcze 239 mm pewnie . to i tak kiepsko bedzie hamowalo ja zalozysz lepsze klicki i tarcze


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » sob lip 18, 2009 13:35

momo ze nałoze jakies dobre nacinane
bo zprzekładka od 16v troche pewnie było by roboty



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob lip 18, 2009 16:47

kamil52115211 pisze:momo ze nałoze jakies dobre nacinane
bo zprzekładka od 16v troche pewnie było by roboty
przekladasz cale piasty kpl i tyle masz wtedy koszt taki sam jak zakup dobrych tarcz i klockow czas przekladki 2 godziny i jestes zadowolony
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 16:47 przez golfiarz1, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
kamil52115211
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:53
Lokalizacja: gw
Kontakt:

Post autor: kamil52115211 » sob lip 18, 2009 16:50

ale wowczas rozstaw jest na 5 srub a chodzi mi zeby zostało na 4 chyba ze z mk2 gt ale ciezko znalezc



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lip 18, 2009 19:11

poszukaj zestawu 280 mm na 4 sruby jest taki w vag
bedzie dobrze zwalniac


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob lip 18, 2009 19:33

kamil52115211 pisze:chyba ze z mk2 gt ale ciezko znalezc
W gt mk 2 są zwykłe zaciski pod 239, VW II wentylowane tarcze i cieńsze klocki. Od cl róznia się tylko tarczą i klockami.

Ale gratulacje, wrzucić motor 2.0 i nie mieć czym tego zhamować :panna:

Gwarantuje ci że założenie porządnych hamulców i tak cie taniej wyniesie niż rekonwalescencja.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » ndz lip 19, 2009 09:52

Jak nie chcesz zmieniać z 5 śrub na 4 to zakładaj od g60 komplecik, chyba też powinno pasować od ibizy cupry z abfem, ale tego nie jestem pewien na 100...



slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » ndz lip 19, 2009 10:07

ibizy będą pasowały hamulce i odrazu felgi min 15"



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości