Trzeszczenie w zawiaszeniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

banan1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt lis 18, 2008 09:45
Lokalizacja: lublin

Trzeszczenie w zawiaszeniu

Post autor: banan1 » sob lip 18, 2009 08:42

Witam,

Mam taki problem, a mianowicie, prawy przod, coś mi trzeszczy w zaiwieszeniu, tak jakby jakaś guma, nie zawsze na nierównościach. Sprawdzalem ok. 2 tys km temu luzów nie było. Amortyzatory wymienione jakieś 6 tyś km temu (BILSTEIN). Co to może być, dzieki za podpowiedz
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 08:57 przez banan1, łącznie zmieniany 1 raz.



indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » sob lip 18, 2009 09:06

Standardowa usterka-gumy stabilizatora do wymiany, miałem to samo.
Pozdr.



banan1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt lis 18, 2008 09:45
Lokalizacja: lublin

Post autor: banan1 » sob lip 18, 2009 09:48

Gumy wymienialem ok 12 tys km temu, możliwe, że te gumy "padły" ??



mitra45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:53
Lokalizacja: Krosno

Post autor: mitra45 » sob lip 18, 2009 11:39

jak te gumy nie są jeszcze wybite to wd 40 i skrzypienie ustanie



kosynier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr sie 13, 2008 22:42
Lokalizacja: ZIEMIA

Post autor: kosynier » sob lip 18, 2009 12:58

gumy stabilizatora nieorginalne, wd to nie smar ,nailepszy będzie do tego olej silikonowy lub wazelina techniczna.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10583
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob lip 18, 2009 13:03

kosynier pisze: wd to nie smar
jest to również środek smarny, choć oczywiście w mniejszym stopniu

[ Dodano: 18 Lip 2009 13:04 ]
banan1 pisze: Mam taki problem, a mianowicie, prawy przod, coś mi trzeszczy w zaiwieszeniu, tak jakby jakaś guma, nie zawsze na nierównościach. Sprawdzalem ok. 2 tys km temu luzów nie było. Amortyzatory wymienione jakieś 6 tyś km temu (BILSTEIN). Co to może być, dzieki za podpowiedz
amortyzatory były wymienione razem z łożyskami?



Awatar użytkownika
leykonrad
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr lis 05, 2008 02:19
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: leykonrad » sob lip 18, 2009 15:53

U mnie występuje podobny problem. Skrzypi jak stara wersalka, ale tylko gdy nierówność jest szeroka i gładka (tzn. nie ma dziury). Kiedy auto wpada jednym kołem w jakąś dziurę, jest ok, wszystko ładnie jest tłumione. Co to może być? Miałem ok. 2 tyś. km temu wymienione wahacze na nowe razem ze sworzniami, łączniki stabilizatora i gumy drążka stabilizatora. Dodam, że na postoju kiedy się zacznie mocno bujać autem też to słychać. Odgłos na 100% dochodzi z przodu.



banan1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt lis 18, 2008 09:45
Lokalizacja: lublin

Post autor: banan1 » pn lip 20, 2009 08:33

Amortyzatory wymianilem bez łożysk. Gumki stabilizatora FEBI zakladane byly na wazwline-smar
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 09:30 przez banan1, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10583
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lip 20, 2009 14:55

banan1 pisze:Amortyzatory wymianilem bez łożysk. Gumki stabilizatora FEBI zakladane byly na wazwline-smar
łożyska w amortyzatorach też lubią trzeszczeć "jak stara maszyna", jeżeli są padnięte



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości