O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
Kamilos_SLU, serwisówki jako takiej chyba nike ma,ściągnij gdzieś z neta książkę napraw do fso i tam coś znajdziesz na pewno
Panowie jeden gaźnik już sprzedałem, teraz jest kolejny do sprzedania.
Cena jaka mnie interesuje to 140 zł + przesyłka, zrobiłem go dla siebie ale jestem na etapie kupna nowych amorów i wypadało by jakoś kasę zdobyć. Gaźnik to weber 34dchd 16 wypolerowany na lustereczko.
W skład polerki wchodzi:
-wypolerowane gardziele
-wypolerowana pokrywa gaźnika + przerobiona na typ air horn mojego patentu
-wypolerowane dyfuzory
-wypolerowane zwężki
-wypolerowane przepustnice
-wypolerowane ośki przepustnic
Gaźnik ustawiam pod dany silnik do jazdy ekonomicznej albo bardziej pod sport. W razie pytań pisać - mogę zrobic na zamówienie dowolną ilość gaźników.
Tu przykładowe foto pokrywy ze sprzedawanego gaźnika:
Jak widzicie mam słaby aparat więc jak ktoś bd zainteresowany do podejde do kumpla i sprubujemy jego cyfrówką machnąc dobre zdj bo on ma porządny sprzęt
Gażnik w rzeczywistości naprawdę wygląda w wewnątrz kozacko, świeci się jak psu jajca.
Panowie jeden gaźnik już sprzedałem, teraz jest kolejny do sprzedania.
Cena jaka mnie interesuje to 140 zł + przesyłka, zrobiłem go dla siebie ale jestem na etapie kupna nowych amorów i wypadało by jakoś kasę zdobyć. Gaźnik to weber 34dchd 16 wypolerowany na lustereczko.
W skład polerki wchodzi:
-wypolerowane gardziele
-wypolerowana pokrywa gaźnika + przerobiona na typ air horn mojego patentu
-wypolerowane dyfuzory
-wypolerowane zwężki
-wypolerowane przepustnice
-wypolerowane ośki przepustnic
Gaźnik ustawiam pod dany silnik do jazdy ekonomicznej albo bardziej pod sport. W razie pytań pisać - mogę zrobic na zamówienie dowolną ilość gaźników.
Tu przykładowe foto pokrywy ze sprzedawanego gaźnika:
Jak widzicie mam słaby aparat więc jak ktoś bd zainteresowany do podejde do kumpla i sprubujemy jego cyfrówką machnąc dobre zdj bo on ma porządny sprzęt
Gażnik w rzeczywistości naprawdę wygląda w wewnątrz kozacko, świeci się jak psu jajca.
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 12:03 przez bandyta mk1love, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Witam panowie mam problem z weberem ktory dopiero zauwazylem ,chodzi oto ze gdy odpale go na ssaniu po chwili szaleja obroty jak zdiolem puche filtra to w 2 gardzieli jest paliwo plywak mam ustawiony na 8mm chodzi lekko i zamyka doplyw dodam ze ssanie otwiera mi sie minimalnie bo jest zrobione na silniczku regulacji ssania , czasami i na wolnych gubi obroty musze go mocno przegazowac zeby zlal paliwo z drugiej przepustnicy gaznik mam z gruszka podcisnieniowa
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
Witam.
Mam pytanie czy w silniczku EZ jest taki sam kolektor ssący jak w większości silników 1.6. Jeżeli tak to czy ktoś mógłby mi wysłać projekt kryzy pod ten kolektor - drugą stronę (tzn. pod weberka) dorobię sobie sam. Chodzi mi o to by nie ściągać Pierdka, aż do czasu montażu.
Druga sprawa. Wiecie jak z przestrzenią w tym silniczku? Da radę bez cięcia maski założyć weberka + LPG (na mikserze) i orginalny dolot z EZ? Kryza pod gaźnik prawdopodobnie będzie ze stali 4mm, a pod dolot to jeszcze się zastanawiam co zrobić by ładnie (i przede wszystkim szczelnie) na mikserze usiadł (no chyba, że jest już gotowe rozwiązanie).
Dziękować, dziękować za odpowiedzi.
Mam pytanie czy w silniczku EZ jest taki sam kolektor ssący jak w większości silników 1.6. Jeżeli tak to czy ktoś mógłby mi wysłać projekt kryzy pod ten kolektor - drugą stronę (tzn. pod weberka) dorobię sobie sam. Chodzi mi o to by nie ściągać Pierdka, aż do czasu montażu.
Druga sprawa. Wiecie jak z przestrzenią w tym silniczku? Da radę bez cięcia maski założyć weberka + LPG (na mikserze) i orginalny dolot z EZ? Kryza pod gaźnik prawdopodobnie będzie ze stali 4mm, a pod dolot to jeszcze się zastanawiam co zrobić by ładnie (i przede wszystkim szczelnie) na mikserze usiadł (no chyba, że jest już gotowe rozwiązanie).
Dziękować, dziękować za odpowiedzi.
Politycy są ludźmi nazbyt głupimi, aby można przewidywać ich postępki rozumowaniem - Stanisław Lem "Szpital Przemienienia"
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
MaRo1705, przy drugiej przepustnicy masz regulacje położenia tej przepustnicy,sp[róbuj tą śrubeczkę wkręcić zeby sie bardziej przymkneła. Mozna to zrobic przy odrobibnie cierpliwosci bez sciagania gaźnika ale wtedy co jakis czas trzeba kontrolowac czy spowrotem sie nie rozkręciło ;p
SiNi, raczej we wszystkich silnikach vw od 1,6 w górę były takie same kolektory ,róniły sie jedynie minimalnie dłuością tego otworu w kolektorze ale to mozna powiększyc w 5 minutek ;p
Z przestrzenią bd gorzej..raczej nie obejdzie sie bez większych przeróbek ;p choć i te nie powinne natręczyc większych problemów ;pp
SiNi, raczej we wszystkich silnikach vw od 1,6 w górę były takie same kolektory ,róniły sie jedynie minimalnie dłuością tego otworu w kolektorze ale to mozna powiększyc w 5 minutek ;p
Z przestrzenią bd gorzej..raczej nie obejdzie sie bez większych przeróbek ;p choć i te nie powinne natręczyc większych problemów ;pp
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
panowie ma ktoś z was stożek przy tym gazniku??jak tak to jaką macie średnice rur i wielkość stożka??czytałem że mogą być problemy z regulacją na gazie jak będzie dostawał za dużo powietrza.
[ Dodano: Pią Lip 17, 2009 10:15 ]
chodzi o silnik 1,6 RF
[ Dodano: Pią Lip 17, 2009 10:15 ]
chodzi o silnik 1,6 RF
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
u mnie chodzi ale na wolnych obrotach.na stożku nie chce chodzić.pierdzi jak zly.ma bynce lata jak poje*any ale na gazie nie chce.muszę mu trochę dolot przytkać i powinno być ok.gacus pisze:to chodzi nawet bez dolotu na takim zestawie
ogólnie rzecz biorąc swap pochłonął:
3 wieczory
troche złomu z pracy
jakieś 140zł
ok 10 piw
ale myślę że warto było.w końcu nie mam problemów z wyjazdem na trzeciego ze skrzyżowania.
już myślę o jakimś zagaznikowanym 2e albo coś w tym stylu na przyszły sezon.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Witam Panowie
Czy ma ktos moze sprawdzona konfiguracje rurek emulsyjnych, dysz powietrznych, biegu jalowego oraz glownych paliwa I / II przelot? Chodzi mi o pneumatyka (bodajze 34 dchd). Musze cos pokombinowac bo ostatnio zalozylem do mojego RF'a znowu i jakos nie chodzi - dlawi sie po dodaniu gazu do konca gorzej niz mechaniczny. I to obojetnie czy zimny czy cieply. Cos z gaznikiem nie tak albo dysze pozmieniac? Jeszcze powiedzcie, jakie rozpylacze sa najlepsze (wg. oznaczen). Przeloty 24/26.
Z wolnymi obrotami tez mam problem - ponad 1,5 tys obr/min :/
Przepraszam z gory jesli pytanie sie ostatnio pojawilo ale nie mam czasu wertowac tych wszystkich stron
Czy ma ktos moze sprawdzona konfiguracje rurek emulsyjnych, dysz powietrznych, biegu jalowego oraz glownych paliwa I / II przelot? Chodzi mi o pneumatyka (bodajze 34 dchd). Musze cos pokombinowac bo ostatnio zalozylem do mojego RF'a znowu i jakos nie chodzi - dlawi sie po dodaniu gazu do konca gorzej niz mechaniczny. I to obojetnie czy zimny czy cieply. Cos z gaznikiem nie tak albo dysze pozmieniac? Jeszcze powiedzcie, jakie rozpylacze sa najlepsze (wg. oznaczen). Przeloty 24/26.
Z wolnymi obrotami tez mam problem - ponad 1,5 tys obr/min :/
Przepraszam z gory jesli pytanie sie ostatnio pojawilo ale nie mam czasu wertowac tych wszystkich stron
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
szukaj nieszczelności pod gaźnikiem bo to może rozwiązać twój problem z przyspieszaniem/dławieniem obrotamiZ wolnymi obrotami tez mam problem - ponad 1,5 tys obr/min :/
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
ja pierwsze testy drogowe mam za soba.na benzynie jest łogień ale pali chyba wiadro na 10kilometrów.na gazie padaka nie chciała chodzić bo za duża średnica dolotu.młotek załatwił sprawe.zaklepałem rure i ustawiłem wstępnie gaz.spalanie na 100km wyszło ok 9l gazu wiekszość trasa z predkościami ok 100-130km/h.z wydechu śmierdzi gazem jak cholera czego wcześniej nie było. ogólnie wysztko super.
aaa jeszcze jedna rzecz.co jakiś czas tak jakby zaciera mi sie ośka pierwszej przepustnicy i albo sie blokuje i nie wraca albo jak wraca to nie do końca.wd 40 daje rade ale tylko na kilkanaście kilometrów.
aaa jeszcze jedna rzecz.co jakiś czas tak jakby zaciera mi sie ośka pierwszej przepustnicy i albo sie blokuje i nie wraca albo jak wraca to nie do końca.wd 40 daje rade ale tylko na kilkanaście kilometrów.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
masz za słabą sprężyne odciągającą przepustnice do tyłudawid018 pisze:aaa jeszcze jedna rzecz.co jakiś czas tak jakby zaciera mi sie ośka pierwszej przepustnicy i albo sie blokuje i nie wraca albo jak wraca to nie do końca.wd 40 daje rade ale tylko na kilkanaście kilometrów.
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 303 gości