Wiazka klimatyzacji. USA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Viriss
- Diesel Power
- Posty: 1843
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
Wiazka klimatyzacji. USA
Witam. Mam okazje kupic kompletna klimatyzacje z Jetty silnik 1.8 16V wersia USA. Czy taka wiazka bedzie pasowac do auto europejskiego ? Jak bardzo skomlikowana jest taka wiazka zeby zrobic ja od podstaw samemu ?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ogólnie to będzie pasować - z elektryką może być jakiś tam ptroblem, ale da się to ogarnąc - zależy jak się czujesz na siłach z elektyki. Zobacz, jaki panel przekaźników miała ta jetta z USA - jak taki jak twój, to nie powinno być problemu - ale niektóre amerykańce miały zupełnie inne panele - oddzielnie bezpieczniki, oddzielnie przekaźniki - wtedy może być gorzej, ale wszystko się da zrobić.
Schemat klimatyzacji do Jetty. Ale czy do wersji USA będzie taki sam to nie wiem, musiał byś porównać z tym co masz u siebie.Viriss pisze:Jak bardzo skomlikowana jest taka wiazka zeby zrobic ja od podstaw samemu ?
Ostatnio zmieniony sob lip 18, 2009 07:24 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ogólnie z wiazką nie problem - jak będzie coś inaczej to się dorobi - najważniejsze żebyć miał wszystko co trzeba - z elektryki oprócz wiązki potrzema czykjniki, przekażnika nr. 13, inny jest też panel nawiewu - ma inne ikonki i przełacznik inaczej działa. Jak to masz, to da radę. Ogólnie wiązek było kilka rodzajów - różniły suie w zależności od rocznika - czyli wtedy była różnica w skrzynce z bezpiecznikami, oraz ze względu na silnik, jaki był w aucie - różnice ze wzgledu na silnik to tylko takie, że np w silniku GX był dodatkowy elektrozawór biegu jałowego, załaczany w momencie załaczenia klimy, w niektórych siolnikach był w obwód klimy wpięty przekaźnik uruchamiający wentylator chłodnicy po zgaszeniu silnika - ale jeżeli samochód nie mial klimy, to ten przekaźnik i tak tam był, a niektóre wiązki nie miały żadnego z tych wyposażeń. A jeszcze diesle miały takie coś, że jak się wcisnęło pedał na maxa do dechy, to pod peadłem był przełacznik który wyłączał klimę.
KrystO, z jekiego programu te schematy?
KrystO, z jekiego programu te schematy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 255 gości