Ekonomizer-podłączenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ekonomizer-podłączenie
Witam.Czy ktos wie gdzie podłączyc kabelek o oznaczeniu SA od ekonomizera?Podcisnienie jest juz podłączone no ale brakuje jeszcze do szczescia ten kabelek tylko nie wiem gdzie go podłączyc.Szukałem na forum,ale nigdy nikt nie sprecyzował gdzie on ma byc.Panowie pomocy!!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kurczę podłączałem to ale jakieś 0 lat temu jak kupiłem jettkę GU. Oryginalnie od spodu klapy silnika jest naklejka z rozrysowanym schematem jak to podłączyć. O ile dobrze pamiętam to pod wężyk od aparatu zapłonowego. Mam nadzieje że pisząc kabelek masz na myśli wężyk podciśnieniowy.
[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 6:22 pm ]
10 lat temu miało być
[ Dodano: Pią Sty 27, 2006 6:22 pm ]
10 lat temu miało być
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[quote="Paweł Marek"]Kurczę podłączałem to ale jakieś 0 lat temu jak kupiłem jettkę GU. Oryginalnie od spodu klapy silnika jest naklejka z rozrysowanym schematem jak to podłączyć. O ile dobrze pamiętam to pod wężyk od aparatu zapłonowego. Mam nadzieje że pisząc kabelek masz na myśli wężyk podciśnieniow to nikogo nie bylo.
pozdropţú
efcfaba622KatalizatrorQChciałbym się dowiedzieć jakie są objawy uszkodzonego kata jeśli jest to możliwe?ţű
7e27ac276ep...dla mnie bomba - ładnie, estetycznie a z umiarem i elegancko ...
Pozdr .=ţü
9d2099e5e3*... ...
Pozdr .ČţB
57005d7f25ľCzyli jak to w trojkaqch masz pasek wielorowkowy. A m
pozdropţú
efcfaba622KatalizatrorQChciałbym się dowiedzieć jakie są objawy uszkodzonego kata jeśli jest to możliwe?ţű
7e27ac276ep...dla mnie bomba - ładnie, estetycznie a z umiarem i elegancko ...
Pozdr .=ţü
9d2099e5e3*... ...
Pozdr .ČţB
57005d7f25ľCzyli jak to w trojkaqch masz pasek wielorowkowy. A m
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie wiem jakiego typu jest ten wacuometr, ale skoro jest wężyk, to kabelek ma podać prąd na kontrolkę, czyli jakiś plus, a masa jest być może na obudowie.Qboy pisze:Witam.Czy ktos wie gdzie podłączyc kabelek o oznaczeniu SA od ekonomizera?Podcisnienie jest juz podłączone no ale brakuje jeszcze do szczescia ten kabelek tylko nie wiem gdzie go podłączyc.Szukałem na forum,ale nigdy nikt nie sprecyzował gdzie on ma byc.Panowie pomocy!!!
Waku jest produkcji Motometr z strzałką ruchomą i kontrolką.No kablek pod jakis + zgadza sie tylko jaki i gdzie?bodzio_j pisze:Nie wiem jakiego typu jest ten wacuometr, ale skoro jest wężyk, to kabelek ma podać prąd na kontrolkę, czyli jakiś plus, a masa jest być może na obudowie.Qboy pisze:Witam.Czy ktos wie gdzie podłączyc kabelek o oznaczeniu SA od ekonomizera?Podcisnienie jest juz podłączone no ale brakuje jeszcze do szczescia ten kabelek tylko nie wiem gdzie go podłączyc.Szukałem na forum,ale nigdy nikt nie sprecyzował gdzie on ma byc.Panowie pomocy!!!
Poczytałem tu i tam i wychodzi, że wystarczy wężyk do podciśnienia aby urządzenie działało. A kabelek jest pewnie do kontrolki, a może do oświetlenia. W/g mnie w srodku jest coś co po przekroczeniu zadanego podciśnienia załącza kontrolkę.Czyli kabelek do plusa po stacyjce, np. tak aby był razem z zapłonemTjac pisze:Trzeba podłączyć tak, aby ten ECO wiedział jakie masz obroty (tak mi się zdaje). Więc może to ten sam kabelek co do obrotomierza?? Tak sobie wymyśliłem
[ Dodano: Sob Sty 28, 2006 16:22 ]
Qboy, Spróbuj to podłączyć bez kabelka .Powinna się wskazówka wychylać, zazwyczaj mają jeszcze jakieś kolory te ekonomizery, a Twój pewnie kontrolkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 467 gości