Zamiana hamulców z tdi AFN (256mm) na Vr6 288mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- pasacik110
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
- Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
- Kontakt:
Zamiana hamulców z tdi AFN (256mm) na Vr6 288mm
Wiatm już od tygodnia męcze jedną strone i normalnie mam nerwa . Na początku jak sie pytałem wszystkich to mówili że wszystko bedzie plug&play a tu d...... Żeby zmienic rozstaw wraz z hamulcami musialem wymienic przeguby(udało mi sie) i juz myslalem ze bedzie po problemie ale okazalo się że nie pasuje mi przewód od płynu hamulcowego. Ma inna końcówkę i jest za krótki. Sprawa jest naprawde pilna poprosze o pomoc co zrobic teraz z tym przewodem ??!!!
<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- pasacik110
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
- Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
- Kontakt:
hamulce
ja kupiłem zestaw z wężykami i te co są w zaciskach są za krótkie a są z vr6
<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
dziwne... ja wymieniam hamulce z TD na TDI AFN 20 jahre, czyli takie same jak w vr6 z wężami nie ma problemu, problem w tej chwili mam z nakrętkami, ale to się wyjaśni do jutra akurat...
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
- pasacik110
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
- Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
- Kontakt:
Mnie też się wydaje,że przewody powinny pasować.Przecież wkręcane są na tej samej wysokości.
Jak kupisz jakieś podróbki,to możliwe,że długość będzie inna.
Generalnie nawet zwykły przewód z gwintem na końcu da się wkręcić w zacisk ATE od vr-a.
Bo niebawem mam zamiar zakładać kompletne zawieszenia od gti z tarczami 288 i aż się boję.
O co chodzi z tymi nakrętkami i jakimi?
Jak kupisz jakieś podróbki,to możliwe,że długość będzie inna.
Generalnie nawet zwykły przewód z gwintem na końcu da się wkręcić w zacisk ATE od vr-a.
A dokładniej.KanedA pisze:problem w tej chwili mam z nakrętkami
Bo niebawem mam zamiar zakładać kompletne zawieszenia od gti z tarczami 288 i aż się boję.
O co chodzi z tymi nakrętkami i jakimi?
AFN 165,5@380,8
- pasacik110
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
- Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
- Kontakt:
mj ma niecale 40cmpunkvw pisze:a niby jak koncowka inna ?? z tego co wiem wszystkie maja takie same, jeden zewnetrzny gwint drugi wewnetrzny 10x1.. a njdluzszy ma 485mm.......................wiec musi spasowac [url=http://images45.fotosik.pl/164/13855b559f67a37em.jpg]Obrazek[/URL]
<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>
Panowie ja przerabialem to u siebie i juz wam mowie co i jak
Mam GTI i ori tarcze z zaciskami 280 zmienilem je na 288 ii
Przewody sa takie jak w mk 4
czyli koncowka ktora jest przy zacisku jest plaska z otworem i w to sie wkreca srubke z otworkiem,czyli jest inny przewod niz w zaciskach 280 tam wkreca sie rurke z gwintem w zacisk.Napisalem to troszke jak dziecko ale chce zeby bylo to jasne dla was.
Dziwne jest to ze nie ma rozgraniczenia przy zakupie nowych przewodow w sklepie,jesli poprosicie o przewod dozaciskow 288 dadza wam takie jak ida do zaciskow 280 a one nie pasuja.
Mam GTI i ori tarcze z zaciskami 280 zmienilem je na 288 ii
Przewody sa takie jak w mk 4
czyli koncowka ktora jest przy zacisku jest plaska z otworem i w to sie wkreca srubke z otworkiem,czyli jest inny przewod niz w zaciskach 280 tam wkreca sie rurke z gwintem w zacisk.Napisalem to troszke jak dziecko ale chce zeby bylo to jasne dla was.
Dziwne jest to ze nie ma rozgraniczenia przy zakupie nowych przewodow w sklepie,jesli poprosicie o przewod dozaciskow 288 dadza wam takie jak ida do zaciskow 280 a one nie pasuja.
sorry, moja pomyłka, chodzi o śruby, luzem ciężko dostać (będę miał dziś do odbioru robione na zamówienie) a w zestawie są tylko z wężami ATE - 170 zeta za sztukęsagon pisze:A dokładniej.
Bo niebawem mam zamiar zakładać kompletne zawieszenia od gti z tarczami 288 i aż się boję.
O co chodzi z tymi nakrętkami i jakimi?
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Dlaczego maja nie pasować.papol pisze:jesli poprosicie o przewod dozaciskow 288 dadza wam takie jak ida do zaciskow 280 a one nie pasuja.
Pasują.
To,że ori pod 288 ma płaska końcówkę niczego nie zmienia.
Gwint w zacisku jest taki sam w ATE 288,jak lucas-girling 280.
Mam zaciski od passata b5,takie same jak w vr,tylko tłoczek na 57mm i wszystko pasi.
Ta śrubka którą się wkręca w zacisk ma taki sam gwint jak końcówka przewodu.
AFN 165,5@380,8
- pasacik110
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
- Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości