Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mitul

Post autor: mitul » sob gru 17, 2005 14:33

no vwlasnie jakby ktos mial cos ciekawego na mysli co by mi moglo pomoc to bede bardzo wdzieczny!!! dziekuje z gory



Awatar użytkownika
davwid
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 03, 2005 01:32
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: davwid » sob gru 17, 2005 15:58

z tym włanczaniem to może być tak jak w BMW, w rekinach z turbiną, dopiero po przekroczeniu chyba 5000obrotów włancza się turbinka


[url=http://imageshack.us][img]http://img151.imageshack.us/img151/381/germango2.png[/img][/url]
Prawko za pierwszym razem zdane ;D
Teraz tylko poszukać ładnego mkII ;P

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 17, 2005 21:31

Wydaje mi się, że elektryczne turbo ciągnie jak kompresor od samego dołu.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn gru 19, 2005 09:30

taz pisze:Wydaje mi się, że elektryczne turbo ciągnie jak kompresor od samego dołu.
Dokładnie , to razcej elektryczny kompresor i z Turbo nie ma absolutnie nic wspólnego.
A ten błąd nazewnictwa informuje tylko o badziewiatości tego produktu i ogólno pojetej tandecie,
producęci muszą posuwać sie do tanich chwytów marketingowych by wzbudzić zainteresowanie.
Starają się zainteresować laików którzy się na tym nie znaja i to do najwidoczniej dla nich przeznaczony jest ten produkt,
skoro nazywa się tak jak nazywa. :panna:
A to roszstrzyga chyba wszystkie dywagację odnośnie tej zabawki.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Slavwek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 20, 2005 19:04
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Slavwek » wt gru 20, 2005 23:14

Panowie poradzcie mam Golfa MK3 1,8 AAM 75KM chce zwiekszyc moc do 150 KM przy pomocy turbo lub kompresora, napiszcie jak macie jakis sensowny pomysl i wmiare przystepny jak dla czlowieka zarabiajacego najnizsza krajowa i oplacajacego studia zaoczne.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr gru 21, 2005 09:14

Slavwek pisze:Panowie poradzcie mam Golfa MK3 1,8 AAM 75KM chce zwiekszyc moc do 150 KM przy pomocy turbo lub kompresora, napiszcie jak macie jakis sensowny pomysl i wmiare przystepny jak dla czlowieka zarabiajacego najnizsza krajowa i oplacajacego studia zaoczne.
Chcesz zwiększyć moc o 100% , fiu fiu!!!
Za rozsądne pieniądze? :kac:
Moja propozycja sprzedaj tego Golfa i kup drugiego z mocniejszym silnikiem AAA lub ABF.
To jedyna rozsądna propozycja i chyba jedyna realna.

Ps.
A ja chcem gwiazdkę z nieba. :pub:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Slavwek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 20, 2005 19:04
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Slavwek » śr gru 21, 2005 10:29

I chyba tak bede musial zrobic bo nie jestes pierwsza osoba która mi to mowi, albo kupic nowy silnik z turbo doladowaniem i problem z glowy . Dzieki za rade.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr gru 21, 2005 11:48

Dla zarabiającego najniższą krajową polecam swap pod maskę ABFa.



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw gru 22, 2005 14:21

tloki i glowica z kr lub pl cie moze ratowac, ale oprocz tego cheble, zawieszenia i masa dupereli. jak nie masz duzo czasu na kompletowanie czesci i meczenia sie z przekladka to poprostu zmien auto :)



Slavwek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 20, 2005 19:04
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Slavwek » sob gru 24, 2005 17:11

zawiechy juz mam wstawione KONI w niemczech robione regulowane gleba -30 (dlatego wlasnie kupilem tego golfa a nie innego) tylko wtedy nie wiedzialem ze to AAM zreszta numery sa nieczytelne jak cholera



rafalek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob mar 12, 2005 14:34
Kontakt:

Post autor: rafalek » śr sty 11, 2006 14:18

Witam,
czytam wypowiedzi i czytam ale już mnie oczy bolą i nadal nie znalazłem rozwiązania dla mnie . Może mi ktoś szybko odpowie jak rozwiązać montaż turbinki w 1,8PF chodzi mi jak zrobić żeby przepływomierz nie świrował. Jeszcze sie za to nie zabierałem gdyż wole mieć pełną wiedze i znać rozwiązanie na wszystkie problemy niż później sie denerwować. Zastanawiam sie jak podepne turbinke to przepustnica przepływomierza otworzy sie na maxa i da błędne odczyty i auto "zdechnie".

Prosze o pomoc

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 15, 2006 23:02

rafalek pisze:Witam,
czytam wypowiedzi i czytam ale już mnie oczy bolą i nadal nie znalazłem rozwiązania dla mnie . Może mi ktoś szybko odpowie jak rozwiązać montaż turbinki w 1,8PF chodzi mi jak zrobić żeby przepływomierz nie świrował. Jeszcze sie za to nie zabierałem gdyż wole mieć pełną wiedze i znać rozwiązanie na wszystkie problemy niż później sie denerwować. Zastanawiam sie jak podepne turbinke to przepustnica przepływomierza otworzy sie na maxa i da błędne odczyty i auto "zdechnie".

Prosze o pomoc

Pozdrawiam
nic nie zdechnie a co najwyzej nie bedzie mial paliwa na max obciazeniu. wyjscia sa dwa
1 przeplywka z bmw lub opla omegi 3,0 i mocniejsze wtryski
2 digi z g60


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » pt sty 27, 2006 16:39

Dostalem darmowki w postaci:
-intercooler od 1.8t + przewody
-turbinke t15
Chcialbym sie dowiedziec czy:
-posiadajac silnik AKS 1,6 musze koniecznie wymieniac wtryski na wieksze?
-jakie elementy sa potrzebne oprucz w/w i czym sie ustala doladowanie w takiej turbince?
-kolektor od 1.9 TDI podejdzie? i czy zmiesci sie turbina za silnikiem w golfie mk2?
-jak z trwaloscia AKSu? czy w przypadku doladowania 0.5 wytrzyma bez odprezani to przewody same cie poprowadzą... Pozdro... i daj znać jak "WYRWIESZ CHWASTA"pţKž
65850e7a1a]sprawdż no czy pasek rozrządu na pewno nie zerwany bo dziwne to że Ci dmucha w kolektor ssący7ţLž
b9f3ea1f0f$Ciekaw jestem efektu. Ja tez zamontowalem u siebie taka listwe z diodami ale nie szlifowałem ich. Zamieniłem ten zielony pasek plastikowy na taki sam tylko mleczno biały wycięty z kalki technicznej. Pożądany efekt osiagnalem. Swiatlo sie ładnie


TKD WTF

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pt sty 27, 2006 16:49

Mrozio pisze:Dostalem darmowki
Gdzie daja takie darmówki? HeHe :hmm:
Mrozio pisze:czym sie ustala doladowanie w takiej turbince?
Chyba tym samym co w każdej innej -WestGate.
Mrozio pisze:przysrost w mocy gora 130KM
Przyrost 130KM? To będie ponad 100%. Wątpie czy ci sie to uda na 0,5bara. :kac:
Chyba chodzi ci o moc docelowa?:bajer:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości