Bezpiecznik świec żarowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Bezpiecznik świec żarowych

Post autor: grandi » wt lip 14, 2009 23:37

Jaką wartość powinien mieć bezpiecznik świec żarowych mam wsadzoną 80 A? w szukające nie ma nic na ten temat w książce o golfie tez


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lip 14, 2009 23:40

grandi pisze:mam wsadzoną 80 A?
Masz dobry.Gdzieś to kiedyś wyczytałem na forum.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lip 15, 2009 00:07

U mnie jest 80Amper :bigok: :bigok:
Diesel to diesel,nawet AFN


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lip 15, 2009 09:19

Poprzedni właściciel licował dlatego moje pytanie na forum wyczytawszy kiedyś że powinna być 60 A ale też kiedyś słyszałem że 80 A to ten właściwy


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 15, 2009 10:53

Kurcze grandi, ja już zgłupiałem :kac: ...
Ludzie na forum piszą 80A,Ty masz 80A,mój kumpel ma 80A,Ty wyczytałeś,że 60A,a ja dzisiaj z ciekawości luknąłem pod maskę swojego klekota i zbaraniałem...
Obrazek...a co najciekawsze,to nigdy mi się nie spalił :-s


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

VDO - Blink
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 550
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 12:23
Kontakt:

Post autor: VDO - Blink » śr lip 15, 2009 10:58

Sie ciesz że masz taki. Poprzedni właściciel w moim TDI wyciął z puszki (!!!) taki bezpiecznik!!! I nawet nie zwróciłbym na to uwagi, gdyby nie to, że raz przy odpaleniu zaczął dobiega swąd z nawiewu. Okazało sie że napięcie bylo takie, że owy puszkowy bezpiecznik nie mógł sie przepalić i zaczeła palić się instalacja wokół niego :crazy: Szczyt lenistwa i głupoty dla poprzedniego włściciela z niemiec :green_fuck:



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr lip 15, 2009 14:58

Michaś_1977, ja też mam 50A i ETKA podaje mi nr. N 0171251 czyli właśnie 50A



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lip 15, 2009 15:33

W 1Z także jest 50amper,a u mnie jest założony większy...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 15, 2009 15:39

piori pisze:Michaś_1977, ja też mam 50A i ETKA podaje mi nr. N 0171251 czyli właśnie 50A
Czyli co? 1V miał by inne bezpieczniki :-k ?
Nie pamiętam o jakim silniku czytałem na forum,ale na pewno był to MK2 i miał 80A.
Kumpel ma JR-a i mówi,że ma 80A.
Cholera wie,o co kaman :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lip 15, 2009 15:42

Koledzy z forum passata piszą,że w paskach niektórzy też mają 50 włożone od początku...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » śr lip 15, 2009 15:46

A moze ktos siw gdzie idzie dostac taki bezpiecznik ? Bo mam kawałek druta :/



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr lip 15, 2009 15:57

W ASO...On wygląda jak drut...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr lip 15, 2009 22:55

Michaś_1977 pisze:Czyli co? 1V miał by inne bezpieczniki :-k ?
W mojej ETCE nie jest wyróżnione, że do 1V, tylko ogólnie jest wymieniony tylko jeden jedyny typ bezpiecznika.
Byku21 pisze:Koledzy z forum passata piszą,że w paskach niektórzy też mają 50 włożone od początku...
Mam passata B4 z silnikiem 1Z i też tam jest 50A.

Ale może być różnie, bo niektórym przecież w TD świece przestają grzać kilka sekund po zapaleniu silnika (u mnie tak jest), a u innych grzeją podobno minutę czy nawet dłużej po zapaleniu. I może w tym drugim przypadku stosowany jest większy bezpiecznik :-k



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » pt lip 17, 2009 23:56

Michaś_1977, bo nigdy ci sie niespaliła świeca żarowa by mogła dać zwarcie wtórne żeby szłna przekaźnik ten bezpiecznik jest tylko poto by uchronić przekaźnik przed zepsuciem


LEŚNY PRZYTULAS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości