EGR zamiast N75 w MK4 TDi 101KM.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

EGR zamiast N75 w MK4 TDi 101KM.

Post autor: dark972 » śr lip 15, 2009 14:31

Mogę okazyjnie kupić nowy czujnik N18 / EGR do mk4 (2002r -101KM.)
Ponieważ jakiś czs temu czyściłem turbinę po "notlaufach", zaleca sieby wymienić N75. a ponieważ PODOBNO ( poza wtyką prądową i kolorem wierzchnim / czarny nie biały) jest on taki sam jak właśnie EGR. to czy można na poważnie i zawsze go wyminić ?
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 15:45 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lip 15, 2009 15:20

dark972 pisze:Mogę okazyjnie kupić nowy czujnik EGR do mk4 (2002r -101KM.)
Ponieważ jakiś czs temu czyściłem turbinę po "notlaufach", zaleca sieby wymienić N75. a ponieważ PODOBNO ( poza wtyką prądową i kolorem wierzchnim / czarny nie biały) jest on taki sam jak właśnie EGR. to czy można na poważnie i zawsze go wyminić ?
1. Nie EGR, tylko n18
2. Po co wymieniać coś co działa :goof:



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » śr lip 15, 2009 15:34

damcio151 pisze:. Po co wymieniać coś co działa
Niby tak ? ale robiłem go sam / tzn. czyściłem i złożyłem ręcznie- wcześniej by wykluczyć powody powstawania notlaufa...... przed gruntownym czyszczeniem turbo.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lip 15, 2009 15:36

dark972 pisze:Niby tak ? ale robiłem go sam / tzn. czyściłem i złożyłem ręcznie- wcześniej by wykluczyć powody powstawania notlaufa...... przed gruntownym czyszczeniem turbo.
i łapie go dalej ?



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » śr lip 15, 2009 15:43

narazie ok. śmiga jak nowy .. :bigok:
Tak więc odpuszczę sobie tą wymianę.

Znajomy kupił ten N18 za sporo ponad 200zł.do Volvo z 2002r.Pierburga i jest taki sam jak do VW - ok 2 lata temu.
Chce za niego 50zł. więc uznałem to za okazję.

A mam inne pytanie dot. rozrządu w ATD 101KM. czy jest z tłumikiem czy bez ?

[ Dodano: Pon Sie 03, 2009 17:47 ]
no niestety, notlauf przy 140KM/h na 5 biegu...
:(
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 15:48 przez dark972, łącznie zmieniany 3 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości