Kilka problemów - 1.9TDI 110KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to jest sterowanie klapą gaszącą silnika.
Turbina jest niżej - pomiędzy blokiem a grodzią
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Turbina jest niżej - pomiędzy blokiem a grodzią
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony pn lip 13, 2009 22:06 przez xmen, łącznie zmieniany 1 raz.
powinna mieć zakres ruchu z 1,5 centymetra, ale z tymi centymetrami to różnie bywa. W każdym razie jeśli się rusza, to już coś. Pytanie tylko teraz czy jest to pełen zakres i czy nie ma zacięć. Zrób jeszcze ten log 011 BS. W trakcie robienia tego logu wyjdź z auta i sprawdź jak pracuje ssztanga. Ecu bedzie przestawiał kierownice z pozycji maks na min i będziesz widział jak to pracuje.
011 BS ? W VAG'u tez w Engine/Meas. Blocks i jak w dynamicznych zmieniam na "011" czy gdzieś indziej ?xmen pisze:powinna mieć zakres ruchu z 1,5 centymetra, ale z tymi centymetrami to różnie bywa. W każdym razie jeśli się rusza, to już coś. Pytanie tylko teraz czy jest to pełen zakres i czy nie ma zacięć. Zrób jeszcze ten log 011 BS. W trakcie robienia tego logu wyjdź z auta i sprawdź jak pracuje ssztanga. Ecu bedzie przestawiał kierownice z pozycji maks na min i będziesz widział jak to pracuje.
na biegu jałowym: engine - measuring blocks - grupa 011 i klikasz basic settings. Loguj z 40-50 sekund.
ps. najlepiej jakbyś pedałem obroty trzymał tak na 1407 (jak sie uda, jak nie to zrób na obrotach biegu jałowego)
ps. najlepiej jakbyś pedałem obroty trzymał tak na 1407 (jak sie uda, jak nie to zrób na obrotach biegu jałowego)
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 11:36 przez xmen, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
zrobiłem logi statyczne 011BS - poniżej link do logów ->
Statyczne 011 BS
próbowałem również robić logi trzymając pedał gazu tak, aby obroty utrzymywały się na poziomie ~1400 - tutaj w pewnym momencie było słychać jakiś dźwięk i na VAG'u error wyskakiwał -> poniżej logi
Statyczne 011 BS - Error
Statyczne 011 BS - Error2
zrobiłem logi statyczne 011BS - poniżej link do logów ->
Statyczne 011 BS
próbowałem również robić logi trzymając pedał gazu tak, aby obroty utrzymywały się na poziomie ~1400 - tutaj w pewnym momencie było słychać jakiś dźwięk i na VAG'u error wyskakiwał -> poniżej logi
Statyczne 011 BS - Error
Statyczne 011 BS - Error2
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
ale to zadna wiedza, sztanga sie rusza.domel86 pisze:Te pierwsze były robione całkowicie na luzie, czy ktoś mógłby zerknąć ?
twoj log ewidentnie pokazuje ze nie daje rady zbic cisnienia, braknie ci 2 mm w ruchu sztangi i gotowe. ja mam to samo, turbo czyszczone 3 tyg temu, nie jezdze jak emeryt ale w miescie czasem ciezko zmusisc ster do otwarcia kierownic na max, nagar sie robim glownie na plaszczyznie samej muszli, i kierownice sie wieszaja. 2, 3 pojezdzisz, 4 i 5 juz nie bardzo.
ja swoje turbo wyjmuje kolejny raz i teraz zrobie z tego lustro browary i papier scierny to wszystko czego mi trzeba w ten weekend. master uysy polecil sprawdzic te tuleje dystansujace i ogolnie wiecej czasu poswiecic na sprawdzenie czy all ok juz po wyczyszczeniu, czy tam czasem nie ma za malo od kierownic do muszli i nie zawadza o metal. no bo cudow nie ma panowie, krocej wam zejdzie isc do garazu i to porozbierac niz tydzien tu pisac i do niczego nie dojsc
a najprosciej to sprawdzic - odpiac wezyk od gruchy, auto powinnop sie zamulic total, loga zrobic. powiedzmy jak 0,2 dmuchnie to mysle max, jak wiecej - turbo bankowo na stol
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 21:26 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.
no i w końcu ktoś "wam"powiedział to samo co ja. Jak dla mnie ewidentnie turbo do czyszczenia. Sztanga "jeszcze" pracuje, ale w niepełnym zakresie. Ewentualnie może grucha już siada i pomimo sprawnego N75 kierownice chodzą nie w pełnym zakresie co w dalszej konsekwencji prowadzi do osadzania się nadmiernie sadzy. Ale to raczej jako przyczyna niż skutek.
A jak dalej nie wierzysz i masz jeszcze cierpliwość to zrób jeszcze jeden log - dynamiczny 011 ale ze zdjętym wężykiem podciśnieniowym z gruchy. Jak będzie dalej takie przeładowanie to w końcu nie pozostanie ci nic innego jak wyjęcie turbo.
ps. i dopiero jak będzie OK to zajmij się diagnozą przepływki (która jest wg mnie zupełnie OK )
Pozdro
dodane - Bradley. Przy obrotach jałowych jest trudniej oceniać 011 BS. Za małe ciśnienia. Dlatego lepiej jest jak są ciut większe.
A jak dalej nie wierzysz i masz jeszcze cierpliwość to zrób jeszcze jeden log - dynamiczny 011 ale ze zdjętym wężykiem podciśnieniowym z gruchy. Jak będzie dalej takie przeładowanie to w końcu nie pozostanie ci nic innego jak wyjęcie turbo.
ps. i dopiero jak będzie OK to zajmij się diagnozą przepływki (która jest wg mnie zupełnie OK )
Pozdro
dodane - Bradley. Przy obrotach jałowych jest trudniej oceniać 011 BS. Za małe ciśnienia. Dlatego lepiej jest jak są ciut większe.
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 21:44 przez xmen, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli wchodzi w tryb awaryjny to przemyj przepływomierz albo czujnik cisnienia na dolocie.
nie wiem jak jest u ciebie ae u mnie ten czujnik jest w kompie. mam 110 ibize 98r. i u mnie raczej mycie niepotrzebne. jesli masz czujnik na dolocie to wyjmin go i przemyj dobrze benzyna ekstrakcyjna.
na pewno bedzie widoczny efekt...
[ Dodano: Sro Lip 15, 2009 22:56 ]
własnie co tu sprawdzac . odpalasz fure i sprawdzasz czy sztanga idzie w góre . jeśli po zgaszeniu swobodnie opadnie. turbo nie musi byc czyszczone( nie jest zapieczone). ostatnio był u mnie gosciu który wybulił cos koło 400zł na czyszczenie turba i co i nic. i to u mechanika co ma diagnostyke w nazwie. u mnie zrobilem mu to za 20zł:)
miał tak że fura po odcieciu turba max 120 km/h ...
nie wiem jak jest u ciebie ae u mnie ten czujnik jest w kompie. mam 110 ibize 98r. i u mnie raczej mycie niepotrzebne. jesli masz czujnik na dolocie to wyjmin go i przemyj dobrze benzyna ekstrakcyjna.
na pewno bedzie widoczny efekt...
[ Dodano: Sro Lip 15, 2009 22:56 ]
własnie co tu sprawdzac . odpalasz fure i sprawdzasz czy sztanga idzie w góre . jeśli po zgaszeniu swobodnie opadnie. turbo nie musi byc czyszczone( nie jest zapieczone). ostatnio był u mnie gosciu który wybulił cos koło 400zł na czyszczenie turba i co i nic. i to u mechanika co ma diagnostyke w nazwie. u mnie zrobilem mu to za 20zł:)
miał tak że fura po odcieciu turba max 120 km/h ...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości