****CO JEST Z TA KONTROLKA****

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

****CO JEST Z TA KONTROLKA****

Post autor: vasyl22 » czw sty 26, 2006 16:25

witam mam mk2 1.3 na gazniku niewiem co teraz juz mam robic ma taki problem mianowicie jakis miesiac do tyłu pierwszy raz pokazała mi sie kontrolka od oleju i właczył sie brzeczyk nie trwalo to jednak długo jakies 3 sek pozniej posprawdzałem wszystkie kable od czujnikow ok gdzis tydzien temu wymieniłem stare czujniki juz myslalem ze jest dobrze przejechalem ok 600 km nic nie było dzisiaj odpalam samochód i czapka po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok 3 km znowu mi sie zapalila ta kontrolka oleju wraz z brzeczykiem nadmieniam iz zauwazylem ze uszczelka pod głowica lekko w lewym rogu juz sie poci widac na niej olej w plynie nie mam zadnych oznak ze pływaja jakies tłuste farfocle ani na korku wlewu oleju zadnych białych przebarwien silnik pracuje równiutko jest wszystko ok czego moze byc to przyczyna z gory dzieki za pomoc pozdrawiam



pepo7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: pepo7 » czw sty 26, 2006 17:23

Witam !Rok temu też to przerabiałem kontrolka itd. doszło do tego , że wymieniłem olej i filtr
(jeździłem na MOBIL 1 miner. 3m-ce) zalałem CASTROLEM i było OK! Ale może to wina zamarzniętej odmy dużo tego ostanio na Forum wcześniej też nie mialem o niej pojęcia
z tego co czytałem to nie wesoło z nią jak mrozy i krótkie przebiegi .Sprawdź separator oleju albo korek wlewu oleju
to masełko zamarza i wywala olej z silnika . A co do smarowania ostatnio jak wyjałem bagnet to olej był taki gęsty że ciągnął się jak krem . Kolega w Seacie Toledo też miał taki przypadek w piątek i dolał nafty do oleju 0.5 litra mówił ,że pomogło ale olej juz kupił bo miał Mobila z beki jak Ja wcześniej .
Tyle co moge od sibie może ktoś coś wie więcej .


lubie wiedziec co mam i czym jadę
GG 6546710
GOLFIK MK III 1.8 ADZ + LPG
Passata B5 1.6 AHL+LPG

Awatar użytkownika
vasyl22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr paź 05, 2005 20:43
Lokalizacja: Braniewo, Olsztyn, Giżycko
Kontakt:

Post autor: vasyl22 » czw sty 26, 2006 18:28

witam ponownie ja mam zalany vavoline 10w/30 moze to zazadki olej no nie wiem juz co mam o tym myslec mam ten przebied ok 170tys czyli co radzicie no i dziwi mnie jeszcze jedno sprawdziłem olej teraz po rozgrzaniu i powachałem korek to smierdział czyms tak chemicznym ze az dusiło w gardle dla mnie to dziwne



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw sty 26, 2006 22:10

Ja radzę:
- jechać do odpowiedzniego mechanika na pomiar ciśnienia oleju,
- używając opcji szukaj znaleźć wszystkie psty o migającej kontrolce - tam przeczytasz o przyczynach - czyli skracając - jeżeli ciśnienie wyjdzie nieciekawe = remont silnika niestety


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sty 26, 2006 22:28

a jak z pożiomem oleju, i czy nie dostaje Ci sie płyn chł.(ten zapach) do oleju i olei staje się z żadki a olej masz dobry(10W-30) ale lepszy był by 15W-40 zewzględu na przebieg(większa gęstość oleju)


:-k ...

Awatar użytkownika
Buli1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob sty 08, 2005 00:47
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Buli1984 » czw sty 26, 2006 23:34

Według mnie ten dziwny zapach to zapach benzyny zmieszanej z olejem. Męczy mnie ten sam problem. Narazie zastanawiam się czy robić remont czy też zadzwonić do panów od złomowania.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw sty 26, 2006 23:49

Buli1984 pisze:Według mnie ten dziwny zapach to zapach benzyny zmieszanej z olejem. Męczy mnie ten sam problem. Narazie zastanawiam się czy robić remont czy też zadzwonić do panów od złomowania.
nie poddawaj się tak łatwo - poddać się możesz dopiero jak remont stanie się nieopłacalny ekonomicznie



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sty 26, 2006 23:51

Buli1984 pisze:Męczy mnie ten sam problem. Narazie zastanawiam się czy robić remont czy też zadzwonić do panów od złomowania.
na to zawsz przyjdzie czas, warto spr. wszystkie aspekty zagadnienia, to nie musi być zaraz szrot


:-k ...

Awatar użytkownika
Buli1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob sty 08, 2005 00:47
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Buli1984 » pt sty 27, 2006 00:00

Spox. Co nieco już z tym Golfem przerabiałem :)Wiele rzeczy już wymieniłem odnośnie problemu z kontrolką. Świece, kable, pompe paliwa, olej 2x w ciągu miesiąca. Ostatnią rzeczą jest sprawdzenie ciśnienia na cylindrach, określenie kosztu naprawy i mocne zastanowienie się co dalej. Z tego co się orientuję wyminić w takim przypadku należy pierścienie, tłoki, szlif wału. Same pierścienie kosztują ok 300zł.....



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt sty 27, 2006 00:06

No niestety remoncik kosztuje i musi kosztować, tylko do Ciebie należy wybór czy chcesz remontować czy kupić silnik, ale nigdy nie masz gwarancji, ze ten silnik co go kupisz nie będzie tez do remontu.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości