Polerowanie aluminium
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
szpachelka skrobalem, ale naprawde ciezko idzie. Scansol bylk w zelu, w srebrnej puszcze. Na farbe na bramie podzialal elegancko , a lakier z felg ledwo zmiekczyl, mysle ze na pewno jest cos lepszego. Rant juz mialem prawie zrobiony (wczesniej byl polerowany fabrycznie, a ja poprawialem) i zachcialo mi sie spolerowac cale felgi
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 11:58 przez Reck, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam!
Ja w takich sytuacjach stosuję scansol i po zmiękczeniu lakieru ściągam szpachelką ile się da i szlifuje grubszym papierem,potem znowu scansol i papier aż dojadę do gołego alu. Chyba nie ma mocniejszego środku od Scansolu..... Ale są słabsze i mocniejsze powłoki lakiernicze
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Dziś miałem trochę wolnego to sie chwyciłem za brata MZ ) i tak na szybko bo zaledwie 3h pracy wypucowałem pokrywę silnika tak:
Filc był już kiepski więc tez nie ma sie co spodziewać cudów. Jak zakupie nowy filc to śmign to pastą jeszcze raz
A jutro jdziemy z pokrywą z drugiej strony i jeszcze pare pierdółek w MZ/tce pojdzie w poler
Filc był już kiepski więc tez nie ma sie co spodziewać cudów. Jak zakupie nowy filc to śmign to pastą jeszcze raz
A jutro jdziemy z pokrywą z drugiej strony i jeszcze pare pierdółek w MZ/tce pojdzie w poler
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no tak ale zawsze trzeba wziąć poprawkę ze co dla jednego sie świeci to dla innego jest kiepskie ) hehbarteKKK03 pisze:ale cudów też nie będzie,
Dla przykładu:
kiedyś przyjechał do mnie kumpel mówił ze polerował ranty.... pokazuje a tam zero odbicia matowe takie mleko jakby ktoś przejechał wodnym 1200 i polał wodą :PPP i mówi no już coś widać jest fajnie...
W pokrywie mogę sie spokojnie przeglądnąć i poprawić fryzure ale to jeszcze nie to
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
A spotkaliście się z czymś takim?
http://img199.imageshack.us/img199/7746/img4685d.jpg
No mi już ręce opadają.
Pierwszą felgę zrobiłem, pokazało się coś takie... myślę sobie... 'ok, za mało szlifowałem, poprawię to później'... wziąłem się za drugą, szlifowałem na prawdę dugo i sumiennie i taka sama lipa. Co poradzić?
http://img199.imageshack.us/img199/7746/img4685d.jpg
No mi już ręce opadają.
Pierwszą felgę zrobiłem, pokazało się coś takie... myślę sobie... 'ok, za mało szlifowałem, poprawię to później'... wziąłem się za drugą, szlifowałem na prawdę dugo i sumiennie i taka sama lipa. Co poradzić?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
tu jest coś o tych jego felgach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=150
poloerował autosolem i tez miał problemy z efektem po 1 polerowaniu ... szczegóły do wyczytania
poloerował autosolem i tez miał problemy z efektem po 1 polerowaniu ... szczegóły do wyczytania
barteKKK03 sluchaj moze jak drugi raz przelecisz papierkiem to bedzie lepiej z tym ze moze zacznij od 1500 zeby po prostu wygladzac powierzchnie a nie od 800 bo znowu narobisz rys.. :> chociaz z doswiadczenia juz wiem ze niektóre falgi naprawde sie nie polerują.. jechalismy z chłopakami felgi porsche d90 no i niestety było tylko mleko.. o takie o (przykład): http://www.chapeltech.net/d90s_1.JPG
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2009 00:01 przez dymekvr6, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości