Nawet bardzo.tauka pisze:NO TO JA SIę SPYTAM, CZY 1.3 NZ JEST KOLIZYJNY??
USZKODZONY PASEK ROZRZĄDU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.3 kolizyjny jak diabli, gnie zawory.
fend 18, WSZYSTKIE DIESLE są kolizyjne, 1.9 też. Było o tym w tym temacie, że diesle są kolizyjne. Oznaczenie nie ma znaczenia. Wszystkie diesle. 1.6D, 1.6TD, 1.9D, 1.9TD, 1.9TDI 90, 105, 110 KM, 2.0TDI. Bez wyjątku. Nawet jak VW zrobi inny silnik, a będzie to diesel, to przez konstrukcję silnika diesla będzie on kolizyjny. Capito?
fend 18, WSZYSTKIE DIESLE są kolizyjne, 1.9 też. Było o tym w tym temacie, że diesle są kolizyjne. Oznaczenie nie ma znaczenia. Wszystkie diesle. 1.6D, 1.6TD, 1.9D, 1.9TD, 1.9TDI 90, 105, 110 KM, 2.0TDI. Bez wyjątku. Nawet jak VW zrobi inny silnik, a będzie to diesel, to przez konstrukcję silnika diesla będzie on kolizyjny. Capito?
Ostatnio zmieniony czw sty 26, 2006 18:51 przez czyś, łącznie zmieniany 1 raz.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Witam.
Niestety sam rozpoczełem ten temat i znam już odpowiedź. Pisze niestety bo jednak któryś zawór stuka. Wymieniłem pasek i okazało się że wał napędowy pościnał wszystkie zęby. Jezeli chodzi o zawory poszedł tylko 1 ssący. Warto go robic bo po przejechaniu prawie 200 tyś. km gładź cylindrów jest idealna, żadnych progów tylko wzrokowo widać dokąd dochodzą pierscienie.
Niestety sam rozpoczełem ten temat i znam już odpowiedź. Pisze niestety bo jednak któryś zawór stuka. Wymieniłem pasek i okazało się że wał napędowy pościnał wszystkie zęby. Jezeli chodzi o zawory poszedł tylko 1 ssący. Warto go robic bo po przejechaniu prawie 200 tyś. km gładź cylindrów jest idealna, żadnych progów tylko wzrokowo widać dokąd dochodzą pierscienie.
Ostatnio zmieniony pt sty 27, 2006 06:38 przez czopor, łącznie zmieniany 1 raz.
sorry nie wyrazilem sie dosc precyzyjnie, to jest silnik benzynowy gaznikowy o pojemnosci 1.9 i kodzie silnika DFczyś pisze:1.3 kolizyjny jak diabli, gnie zawory.
fend 18, WSZYSTKIE DIESLE są kolizyjne, 1.9 też. Było o tym w tym temacie, że diesle są kolizyjne. Oznaczenie nie ma znaczenia. Wszystkie diesle. 1.6D, 1.6TD, 1.9D, 1.9TD, 1.9TDI 90, 105, 110 KM, 2.0TDI. Bez wyjątku. Nawet jak VW zrobi inny silnik, a będzie to diesel, to przez konstrukcję silnika diesla będzie on kolizyjny. Capito?
Fend18, w takim razie przepraszam, potraktowałem go jako ropniaka, nie sprawdzając kodu...... Mea culpa... Biję się w pierś (w przedni zderzak )
A temat tak często się powtarza, że zareagowałem hurtowo. Bo np. o tym że 1.3 NZ jest kolizyjny było pisane z 10 razy jak nie lepiej. I nie wiem, czy temat wraca, bo ktoś liczy na to, że czyjaś odmienna wypowiedź na forum to zmieni..?... Bo w 1.3 piękna kaszana się robi n.p. po urwaniu się paska.
Przykro mi, co do 1.9DF nie wiem, a plotek nie będę siał.
A temat tak często się powtarza, że zareagowałem hurtowo. Bo np. o tym że 1.3 NZ jest kolizyjny było pisane z 10 razy jak nie lepiej. I nie wiem, czy temat wraca, bo ktoś liczy na to, że czyjaś odmienna wypowiedź na forum to zmieni..?... Bo w 1.3 piękna kaszana się robi n.p. po urwaniu się paska.
Przykro mi, co do 1.9DF nie wiem, a plotek nie będę siał.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości