problem z pedałem gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nawet jak auto całkowicie wyłączysz to wentylator chłodnicy będzie pracował aż nie ostygnie do temperatury wyłączenia około 89 stopni
[ Dodano: 12 Lip 2009 16:15 ]
ale sie nie kryje z tym , i pyta , a kto pyta nie błądzi
[ Dodano: 12 Lip 2009 16:15 ]
jegor pisze:Tak musisz podnieść maske albo nasłuchiwać bedzie go słuchać jak staniesz blisko widać ze dla Ciebie to czarna magia
ale sie nie kryje z tym , i pyta , a kto pyta nie błądzi
dzięki za pomocmiś fazi pisze:nawet jak auto całkowicie wyłączysz to wentylator chłodnicy będzie pracował aż nie ostygnie do temperatury wyłączenia około 89 stopni
tylko ze ten wentylator nie uruchamia się, wrzuciłem na 1 bieg i tak z 10 minut i osiagnęło 90 stopni i stanęło nie chce iść wyżej i co na to powiecie?
Pozdrawiam
[ Dodano: 12 Lip 2009 17:27 ]miś fazi pisze:odepnij akumulator na jakieś pół godzinki , podłącz go na nowo , uruchom silnik i bez dotykania pedału gazu pozwól mu pracować do momentu aż włączy się wentylator , miałem to samo
90 stopni to jeszcze troszke za mało , ale jeśli się nie uruchamia to albo wina termowyłącznika w chłodnicy , samego silnika wiatraka , instalacji , lub najprościej samego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników , u Ciebie powinien to być F19 , licząc bezpieczniki z lewej do prawej to 19 bezpiecznik o wartości 30 A
[ Dodano: 12 Lip 2009 17:31 ]
90 stopni to optymalna i prawidłowa temperatura pracy silnika
[ Dodano: 12 Lip 2009 17:31 ]
90 stopni to optymalna i prawidłowa temperatura pracy silnika
w sumie od tego czasu gdy obrotomierz ustabilizował się to jechaliśmy 10 minut, ponieważ rzadko jeździmy a teraz samochód nie chce zapalić ani na gazie ani na benzynie, raz zapalił na benzynie ale ledwomiś fazi pisze:odepnij akumulator na jakieś pół godzinki , podłącz go na nowo , uruchom silnik i bez dotykania pedału gazu pozwól mu pracować do momentu aż włączy się wentylator , miałem to samo
w czym może być problem, w sumie samochód nie dawno kupowany był przegładany przez mechaników, na zapłonie pali sie aukumulator ale chyba tak powinni być , poźniej jak zapali to gaśnie
gdy przekręcam ryk zapłonu jest ale nie zapala, wszystkie płyny posprawdzałem
w czym może być problem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 445 gości