Modzenie TD a niezawodność

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » czw lip 02, 2009 23:00

yorn_123 pisze:no jak jade to nie kopci jak dojade do skrzyzowania albo sie zatrzymam lub jade na jedynco to kłeby dymu za mna...własnie nie sprawdzałem jeszcze oleju
takie same objwy miałem jak AAZ'a zaszczepiłem i skończyła się turbina i pluła w dolot olejem



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » pt lip 03, 2009 00:09

dzisiaj rozbiorę i zobaczę co tam się dzieje z ta suszarka...

[ Dodano: 03 Lip 2009 18:43 ]
byłem dzisiaj u mechanika i prawdopodobnie zerwany klin na pompie


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lip 11, 2009 12:01

witam. niedługo wracam na nasze zmeczona polskie drogi.
golf mk1 1.6td 1V pompa 10mm turbo vnt20( sterownaie elektr)
intercoolet od bmw tds , gov mod, wydech bedzie 55mm

awarie
2x uszczelka( teraz metalowa)
uszczelnicze i prowadnice zaworów( chlapał olejem)
pierścienie ( ciężko palil jak ciepły i chlapał olejem)
wydech *#cenzura#* sie
turbina vnt 20 pluje troszke olejem( bedzie regenerowana
alternator po naprawie( zatarl sie tak że nie moznabyło obrócic silnikiem
termostat wymieniony
w silniku wymienione wszystie uszczelnienia bo byl zarzygany silnik
wymiana klocków

silnik widac nie jest bardzo awaryjny a baty dostawal nieziemskie:)
teraz bedzie pompa 10mm(trza ja wyregulowac) i wydech 55mm wiec mysle ze to bedzie jego nastepny poziom( cos jak ssj2 z dragon balla:P)
ale wole nie zapeszc...:S


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » sob lip 11, 2009 23:44

teraz bedzie pompa 10mm(trza ja wyregulowac) i wydech 55mm wiec mysle ze to bedzie jego nastepny poziom( cos jak ssj2 z dragon balla:P)
ale wole nie zapeszc...:S
_________________
na pompie 10mm radzę uważać na podpory wału korbowego bo moe czzasem wydalić z silnika wał korbowy



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lip 11, 2009 23:50

arwam jak to jest z tym wyregulowaniem?
zdradz co mnieco jak to zrobiłes u siebie żeby mi zaoszczędzic czasu i nerwów:S
kat wtrysku na słuch. pali ok jak ciepły i zimny. po mocniejszym przygazowaniu kopci na biało. ale samochód na dotarciu wiec moze musi troszke przykopcic. na razie nim nie jezdze bo nie zlozony do konca.
moze kopci na biało bo timing na wyzszych za wczesny??
arwam ty to przerabiales wiec doradz cos??

obrotami regulowałes tylko dawka i ciegnem z tyłu czy równiez ogranicznikiem ciegna gazu?

[ Dodano: Sob Lip 11, 2009 23:53 ]
aha i gov mod musze poprawic bo kiepsko mam zrobiony. tzn wywalona jedna sprezynke i samochod smiesznie reaguje tzn. lekko przyspieszam , ciut mocniej bez zmian i nagle sam wchodzi na obroty wyzsze

włoze zpowrotem wyjeta sprezynke i tylko ja naciagne podkładką
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 23:55 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 12, 2009 13:32

JABcok20 pisze:arwam jak to jest z tym wyregulowaniem?
zdradz co mnieco jak to zrobiłes u siebie żeby mi zaoszczędzic czasu i nerwów:S
kat wtrysku na słuch. pali ok jak ciepły i zimny. po mocniejszym przygazowaniu kopci na biało. ale samochód na dotarciu wiec moze musi troszke przykopcic. na razie nim nie jezdze bo nie zlozony do konca.
moze kopci na biało bo timing na wyzszych za wczesny??
arwam ty to przerabiales wiec doradz cos??
kąt wtrysku ustaw na późniejszy ale tak żeby poprawnie palił i na zimnym i gorącym, żeby w miarę miękko pracował.
sprawdź czy turbo nie pluje olejem bo przez pylące turbo też może kopcić na biało, jeśli turbo jest dobre to sprawdź ciśnienei wewnętrzne w pompie wtryskowej bo jeśli będzie za małe to wtedy nie będzie działeć przyspieszacz kąta wtrysku.
zakładam że nie kombinowałeś z ilością i gróbością podkładek w przestawiaczu kąta wtrysku.
kopcenie na biało oznacza bardzo opóźniony kąt wtrysku lub pylące olejem turbo w dolot.

JABcok20 pisze:moze kopci na biało bo timing na wyzszych za wczesny??
jak pracuje silnk na wyższych obrotach miękko czy twardo?
uszczelniacze na zaworach były zmieniane?

w przypadku GOV'a tylko ściśnij najdłuższą sprężynkę.
masz z osobną regulacją wolnych obrotów pompę czy z regulacją w dźwigni gazu?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lip 12, 2009 15:16

wymienie turbo i wtedy bede myslal...
bo przy tym lejacym olejem ciezko cos ustawic.
palił dobrze bez zgledu na temp. tylko jak cieply chwile postal i musialem go pokrecic z 2 sekundy po czym puszcza baczka ale aku mam 45 ah wiec moze za słaby a filtr paliwa mam zaeaz kolo pompy wspomagania
chociaz babelków nie widac


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości