uciekający płyn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
POPIERAM... u mnie było to samo jak w łodzi było tak ze 30st mrozu to płyn zrobił się jak zciągnięty silikon.... odpaliłem i .... lipa węże twarde a tęperatura wzrosła w 5 min do ponad połowy wskaźnika a z dmuchawy leciało zimne powietrze.... ale oddtajał i pewnie puścił i otworzył mi obieg.... ale postał 8 godzin w przcy na ogrzewanym parkingu... wylałem stary płyn i wlałem świerze Petrygo do aluminiowych chłodnic .... i teraz już ok... nie używajcie tych z marketów płynów co to niby do 37 st są bo przy 20 zciągają się i lipa.... pozdrawiammACK pisze:Moze Sproboj tak zapal auto przy otwartym zbiorniku wyrownawczym,nagrzewnica na maxa i poczekaj az dogrzeje i pusci na duzy obieg.Moze cos pomoze .
Ale jak nie grzeje nagrzewnica to mi wyglada na zapchany ktorys przewod.
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
Witam!
U mnie nie wywalało płynu, tylko miał wysoką temperaturę, wymieniłem więc termostat, ale to nic nie pomogło - dalej temperatura za wysoka, no to wynieniłem włącznik wentylatora - dalej lipa (wentylator się wpgóle nie włączał i nie włącza). Jeździłem tak z rok no i stało się w zeszłą sobotę wywaliło płyn spod uszczelki pod głowicą - widać go ładnie pomiedzy 3 a 4 cylindrem od przodu samochodu.
Dlatego radzę wszystkim nie lekceważyć problemów z chłodzeniem bo będize jak ze mną
A tak z ciekawośći ile pojeżdzę z wywaloną uszczelką do wiosny dociągnę?? (wywaliło tak z 200-300 ml płynu na 100km).
U mnie nie wywalało płynu, tylko miał wysoką temperaturę, wymieniłem więc termostat, ale to nic nie pomogło - dalej temperatura za wysoka, no to wynieniłem włącznik wentylatora - dalej lipa (wentylator się wpgóle nie włączał i nie włącza). Jeździłem tak z rok no i stało się w zeszłą sobotę wywaliło płyn spod uszczelki pod głowicą - widać go ładnie pomiedzy 3 a 4 cylindrem od przodu samochodu.
Dlatego radzę wszystkim nie lekceważyć problemów z chłodzeniem bo będize jak ze mną
A tak z ciekawośći ile pojeżdzę z wywaloną uszczelką do wiosny dociągnę?? (wywaliło tak z 200-300 ml płynu na 100km).
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Problem znikł. Zawiozłem do mechanika który od razu wykluczył uszczelkę pod głowicą (wcześniej byłem u 4 innych i każdy był pewien że to uszczelka ). Wyciagnął wężyk od zbiorniczka i stwierdził że obieg wody jest nieprawidłowy - albo pompa albo jakiś zator. Po rozmontowaniu pompy i sprawdzeniu okazało sie że jest ok - pomógło grzanie przez całą noc ... coś zamarzło ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości