pluje olejem z kolektora wydechowego 1.6 td po wymianie pier
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pluje olejem z kolektora wydechowego 1.6 td po wymianie pier
pierscionki wymienione. poprzednie byly doje.... na maksa, gladz cylindra byla w stanie dobrym -.
turbo mam zalozone na kolektor , ale az takie puszczanie oleju przez turbo wykluczam bo to nie jego wina na 100%.
czy to normalny objaw po wymianie pierscieni na gladz cylindra w srednim stanie?
czy to sie dotrze?
turbo mam zalozone na kolektor , ale az takie puszczanie oleju przez turbo wykluczam bo to nie jego wina na 100%.
czy to normalny objaw po wymianie pierscieni na gladz cylindra w srednim stanie?
czy to sie dotrze?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Nie wiem co rozumiesz przez plucie olejem przez wydech. Ja rozumiem ze masz bialoniebieski dym i to jest normalne po wymianie pierscieni musze sie ulozyc i dotrzec. Chyba ze przeoczylez ze np. masz porysowany blok (wyrazne rysy ze mozesz paznokcia zawiesic) wtedy bedzie siorbal olej. Jesli objaw nie ustanie po jakims czasie szukaj dalej.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
glowica byla sprawdzana. jest ok.
uszczelke zalozylem metalowa.
doslownie pluje olejem na laczeniu turbiny z kolektorem i przy wyjsciu z turbiny do wydechu.
na jednym cylindrze byly rysy wyczuwalne paznokciem.
Rozmawialem z gosciem co sprzedaje nowe turbiny i mowil ze aby turbina plula od strony cieplej musialby byc konkretny luz. a u mnie jest jak w nowej... lekki
uszczelke zalozylem metalowa.
doslownie pluje olejem na laczeniu turbiny z kolektorem i przy wyjsciu z turbiny do wydechu.
na jednym cylindrze byly rysy wyczuwalne paznokciem.
Rozmawialem z gosciem co sprzedaje nowe turbiny i mowil ze aby turbina plula od strony cieplej musialby byc konkretny luz. a u mnie jest jak w nowej... lekki
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
musiałes odwalic jakiegos baboka... jezeli doslownie pluje ci olejem to uszczelniacze zaworowe nie sa w stanie go tyle przepuścić.. pierscionki te co zakladałes mierzyłeś luz na zamku... dobrze je zamontowałeś ??? strona prawidlową ustawienie zamkow tez dobrze??? moze poprostu którys zgarniający jest wadliwy... oryginału raczej nie zakładałeś.. jakie te rysy były...??? moze nie potrzebnie to skladales . jest gorzej niz przed remontem????
pierscionki niby ok. na poczatku bylo ok. dopiero po okolo 3h pracy pokazal sie olej z turbiny. wiec myslalem ze to turbo bo przed remontem troche puszczala ale skoro gosciu mowil ze nie powinna wiec to wykluczylem. zaloze jutro k14 i zobacze jak bedzie
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Wydaje mi sie że przez pierscienie nie był by w stanie wywalac takiej ilosci oleju.
Zawory tez raczej odpadaja.
Obstawiam turbine
Przeciez to diesel jesli by dostawał sie olej do komory to byłby spalany Czego konsekwencja było by wieksze dymienie.
Najlepiej zdejmij turbine z kolektorem wydechowym zaslep zasilanie turbiny.
Odpal go bez turbiny i zobacz czy nie wydostaje sie olej z jakiegos kanału wydechowego
Aha wtedy załatw sobie jakies słuchawki bo będzie głosnawo.
Zawory tez raczej odpadaja.
Obstawiam turbine
Przeciez to diesel jesli by dostawał sie olej do komory to byłby spalany Czego konsekwencja było by wieksze dymienie.
Najlepiej zdejmij turbine z kolektorem wydechowym zaslep zasilanie turbiny.
Odpal go bez turbiny i zobacz czy nie wydostaje sie olej z jakiegos kanału wydechowego
Aha wtedy załatw sobie jakies słuchawki bo będzie głosnawo.
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 13:00 przez J.B.S., łącznie zmieniany 1 raz.
pierscionki zalozylem na pewno we wlasciwa strone. tez mi sie wydaje ze turbina puscila olej.
ale wiecie facet gada ze niby sie zna i turbo nie moze puszczac takiej ilosci.
olej najtanszy, do diesli. moze za gesty i turbo sie poddalo chociaz bylom niepewne przed remontem( ale nie dawalo olejem od srony wydechu
ale wiecie facet gada ze niby sie zna i turbo nie moze puszczac takiej ilosci.
olej najtanszy, do diesli. moze za gesty i turbo sie poddalo chociaz bylom niepewne przed remontem( ale nie dawalo olejem od srony wydechu
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
dokladnie, kolega od turbiniarzy bral hybryde. Luzu brak jak w nowej, ale z tylu za samochodem chmura bialego dymu, duzo oliwy puszczala w wydech, koles tlumaczyl sie slaba partia uszczelniaczy...arwam pisze:uszkodzone turbo potrafi dosłownia jak z wiadra lać olejem więc to co facet gada że sięniby zna można między bajki włożyć z czystym sumieniem.JABcok20 pisze:ale wiecie facet gada ze niby sie zna i turbo nie moze puszczac takiej ilosci.
turbo zmienione na k14 i ... jak na razie zero oleju z wydechu. zobaczymy jak to bedzie . troszke puszcza od strony zimnej ale to raczej małe ilości.
bede próbowal zregenerować vnt zestawem z allegro. zobaczymy co z tego wyjdzie.
tu cos o regenracji ale przy pomocy nowego wirnika.
niby vnt sie nie regeneruje ale to ze wzgledu na brak możliwości późniejszego ustawienia sztangi według ustawień fabrycznych samochodu. Czyli u mnie zupełnie niepotrzebne...
bede próbowal zregenerować vnt zestawem z allegro. zobaczymy co z tego wyjdzie.
tu cos o regenracji ale przy pomocy nowego wirnika.
niby vnt sie nie regeneruje ale to ze wzgledu na brak możliwości późniejszego ustawienia sztangi według ustawień fabrycznych samochodu. Czyli u mnie zupełnie niepotrzebne...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
wszystko ladnie pokazane, tylko przydaloby sie pozniej to wywarzyc;/JABcok20 pisze:turbo zmienione na k14 i ... jak na razie zero oleju z wydechu. zobaczymy jak to bedzie . troszke puszcza od strony zimnej ale to raczej małe ilości.
bede próbowal zregenerować vnt zestawem z allegro. zobaczymy co z tego wyjdzie.
tu cos o regenracji ale przy pomocy nowego wirnika.
niby vnt sie nie regeneruje ale to ze wzgledu na brak możliwości późniejszego ustawienia sztangi według ustawień fabrycznych samochodu. Czyli u mnie zupełnie niepotrzebne...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości