przewód paliwowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Laik86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr maja 02, 2007 23:59
Lokalizacja: Utah

przewód paliwowy

Post autor: Laik86 » czw lut 12, 2009 10:35

Witam :)

chciałbym sprawdzić u siebie w aucieczy paliwo mi sie nie cofa czasem do baku :/ bo wymienilem juz świece a on dalej kreci tak ze 4 -5 razy zanim zapali ... kiedys było na strzała ..
wrzuciłby mi ktos zdjęcie spod maski, i pokazal na nim który przewód (gdzie on się znajduje) trzeba odpiąć i zobaczyc czy po właczeniu zaponu poleci z niego paliow ..?
mam golfa III 1.8 ABS

z gory dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 19:31 przez Laik86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw lut 12, 2009 11:31

z prawej strony wtrysku masz dwa gumowe wężyki , jeden koło drugiego , na obudowie masz strzałkę w stronę wtrysku to jest przewód zasilający , drugi jest powrotny , jak nie masz strzałki to najpierw zdejmij jeden , wsadż do słoika i przekręc kluczyk , zacznie pracować pompa w baku , jak nie zacznie lecieć paliwo to zdejmij drugi , z tego co pamiętam to zasilający jest pierwszy z przodu , ale mogłem sie machnąć



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » pt lip 10, 2009 20:28

witajcie, powiedzcie czy jak cofa mi sie paliwo to zaworek który puszcza paliwo to jest to ten co na zdjęciu poniżej ??

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 20:28 przez lambert86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lip 11, 2009 08:54

jeśli masz 1,8 ABS , to na pewno nie masz tam zaworka , ten zaworek jest od filtra z węglem aktywowanym , odpowiada za puszczanie par paliwa do powtórnego spalenia



lambert86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
Lokalizacja: pOOlandia :)

Post autor: lambert86 » sob lip 11, 2009 10:06

no to co zrobić zeby paliwo mi sie nie cofało, bo po kilkakrotnym wlaczeniu i wyłaczeniu zaplonu tak ze 4 razy to zapali odrazu, a jak mam w baku powyżej rezerwy to tez nie ma problemu z zapaleniem ....



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob lip 11, 2009 17:46

sprawdzić pompkę paliwa w baku



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 11, 2009 19:56

lambert86 pisze:mi sie nie cofało
to żaden dowód na cofanie. Jak chcesz być pewien to manometr i mierzysz czy w układzie paliwowym zostaje ciśnienie przynajmniej pół atmosfery po 5 minutach od wyłączenia silnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: enesen » sob lip 11, 2009 20:17

lambert86 pisze:no to co zrobić zeby paliwo mi sie nie cofało, bo po kilkakrotnym wlaczeniu i wyłaczeniu zaplonu tak ze 4 razy to zapali odrazu, a jak mam w baku powyżej rezerwy to tez nie ma problemu z zapaleniem ....

załóż zawór zwrotny do paliwa, mój dziadek ma taki w dieslu bo miał taki sam problem co TY



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 11, 2009 20:18

Zawór zwrotny jest w pompie, nic więcej nie trzeba i nie bardzo się to może zepsuć co wynika z prostoty konstrukcji.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: enesen » sob lip 11, 2009 20:41

na przykładzie swojego dziadka wiem że fabryczne zawory zwrotne potrafią cofać paliwo, założenie takiego zaworu nie jest trudne i pracochłonne, taki zaworek powinien być w pozycji pionowej
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/534 ... c8c1f.html



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości