Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
MichV5
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 14
- Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
- Lokalizacja: K-n
Post
autor: MichV5 » pn lip 06, 2009 21:48
Witam:))
Mam golfa mk 4 2.3 V5 mój egzemplarz z 1998 roku ma 150 koni ale późniejsze wersje wychodziły ze 170KM silnikiem eh
Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią??
I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
-
sHpAaKu
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 667
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
- Lokalizacja: TOS
Post
autor: sHpAaKu » pn lip 06, 2009 22:36
MichV5 pisze:Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią?
dziesięcioma zaworami
MichV5 pisze:I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
konstrukcja VR, na wolnym ssaniu AQN do 200KM spokojnie podniesiesz
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 22:38 przez
sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/455937_5.png)
171KM / 380Nm
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1897/3e5054acf45e4fbcmed.jpg)
-
damianp
- Bora Power
![Bora Power Bora Power](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 120
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
- Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: damianp » wt lip 07, 2009 15:06
chetnie doł
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
acze sie do pytania, czy jest w miare rozsądna opcja na podniesienie mocy w V5(rozsądna tzn. opłacalna kosztowo, nie ma sensu ładowac kupe forsy w silnik jesli łatwiej jest kupic mocniejsza wersje np 2.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Mój Borowik V5 zapraszam=>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2693322#2693322
-
sHpAaKu
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 667
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
- Lokalizacja: TOS
Post
autor: sHpAaKu » wt lip 07, 2009 22:16
150 kuni za mało??
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/455937_5.png)
171KM / 380Nm
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1897/3e5054acf45e4fbcmed.jpg)
-
damianp
- Bora Power
![Bora Power Bora Power](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 120
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 08:48
- Lokalizacja: Tarczyn/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: damianp » śr lip 08, 2009 00:05
150 to bardzo mało, chetnie bym kupił 2.8 albo najlepiej 1.8t
Mój Borowik V5 zapraszam=>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2693322#2693322
-
MichV5
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 14
- Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
- Lokalizacja: K-n
Post
autor: MichV5 » śr lip 08, 2009 17:42
sHpAaKu pisze:MichV5 pisze:Chciałbym wiedzieć czym konkretnie się te 2 silniki różnią?
dziesięcioma zaworami
MichV5 pisze:I czy jest jakaś w miarę rozsądna możliwość przerobienia golfa na tą mocniejszą wersje???
konstrukcja VR, na wolnym ssaniu AQN do 200KM spokojnie podniesiesz
A możesz powiedzieć coś więcej??
Dodam że nie chcę zmieniać auta tylko zrobić je silniejszym
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 17:44 przez
MichV5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Yuri
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1249
- Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Yuri » śr lip 08, 2009 20:02
MichV5 pisze:Dodam że nie chcę zmieniać auta tylko zrobić je silniejszym
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Trzeba było kupić 1.8T
A tak na poważnie to wszystko zależy od tego ile chcesz na te wzmocnienia pieniędzy wyłożyć. W wolnossaku niestety żeby uzyskać widoczne przyrosty trzeba mieć głęboki portfel.
-
MichV5
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 14
- Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
- Lokalizacja: K-n
Post
autor: MichV5 » śr lip 08, 2009 21:58
Kupiłem go za dobre pieniądze i sie skusiłem a myślałem o kupnie 1.8T
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ale jak podkręcić ten silnik?? Czy da się zrobić z niego vr5??
Mój granat :)) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253781
-
olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
![2 SLOW 2 PLAY 2 SLOW 2 PLAY](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Post
autor: olozwirski » pt lip 10, 2009 21:52
MichV5 pisze:Kupiłem go za dobre pieniądze i sie skusiłem a myślałem o kupnie 1.8T
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ale jak podkręcić ten silnik?? Czy da się zrobić z niego vr5??
To jest VR5, koles ze skandynawii uturbil i zrobil 500+ KM z tego motoru. Wiec mozna jak sie chce i ma sie kase.
-
MichV5
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 14
- Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
- Lokalizacja: K-n
Post
autor: MichV5 » sob lip 11, 2009 15:28
Kolego jak masz dużo sieki to z każdej jednostki dużo wyciągniesz
a z tego co się ostatnio dowiedziałem mój silnik ma jeden wałek rozrządu w tym 170konnym są 2wałki niby
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
czy dałbym rade i jak to zrobić u mnie??
Mój granat :)) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253781
-
Yuri
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1249
- Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Yuri » sob lip 11, 2009 17:13
MichV5 pisze:a z tego co się ostatnio dowiedziałem mój silnik ma jeden wałek rozrządu w tym 170konnym są 2wałki niby
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
czy dałbym rade i jak to zrobić u mnie??
Kolego nie obraź się ale Ty się nie bierz za żadne tuningi bo z wiedzą raczej kiepsko u Ciebie
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
. I wersji 150 i 170 są 2 wałki tyle, że w pierwszym są 2 zawory na cylinder, a w drugim 4.
P.s. I nie mówię, że ja jestem taki super znawca ale jak ktoś nie wie ile ma wałków w silniku to raczej nie powinien się brać za jakiekolwiek modyfikacje.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 17:17 przez
Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
-
daniel1d
- Forumowy spamer :)
![Forumowy spamer :) Forumowy spamer :)](./images/ranks/ranksatan.gif)
- Posty: 2250
- Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: daniel1d » sob lip 11, 2009 17:18
A te 170konne wersje to nie wychodziły przypadkiem tylko w wersji 4MOTION?Jak chcesz podnieść moc w miarę tanim kosztem to załóż sobie nitro
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
www.proturbo.com.pl
-
MichV5
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 14
- Rejestracja: pn lip 06, 2009 21:34
- Lokalizacja: K-n
Post
autor: MichV5 » sob lip 11, 2009 18:21
Yuri napisałem niby!! tak czyli nie byłem tego pewien rozumiesz ale dzieki za rozwianie złudzeń hehe. wyraże sie inaczej mam o połowe mniej zaworów wiem tylko chodzi o to czy jest możliwość przerobienia mojego silnika z 2zaworów na cyl. na 4zaw. na cyl.??
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 18:24 przez
MichV5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
sHpAaKu
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 667
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
- Lokalizacja: TOS
Post
autor: sHpAaKu » sob lip 11, 2009 22:43
MichV5 pisze:czy jest możliwość przerobienia mojego silnika z 2zaworów na cyl. na 4zaw. na cyl.??
na przykładzie silników aqn(170) i agz(150) wiadomo że bloki są te same, więc różnica jest w głowicach.
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 22:44 przez
sHpAaKu, łącznie zmieniany 1 raz.
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/455937_5.png)
171KM / 380Nm
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/1897/3e5054acf45e4fbcmed.jpg)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości