akumulator 74 A w golfie III, czy nie bedzie konfliktów?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

akumulator 74 A w golfie III, czy nie bedzie konfliktów?

Post autor: djprezes » czw sty 26, 2006 00:43

Witka, od kupna mojego golfika od poprzedniego właściciela miałem aku 74A, z tego co czytam to aku dla disli bardziej niz dla benzynowych.

Jesli teraz bede kupował nowy niema żadnego problemu znowu kupic 74A, wole mieć wiecej niż mniej, ale jak to sie będzie odbijało na elektryce i na reszcie?

Mam wzmacniacz i mocne głośniczki wiec wole mieć więcej amperków jeśli to nie bedzie problem.

aha i jeszcze jest jakies znaczenie jaki kupie, są jakies roznice w mocowaniach czy cos?

Czy poprostu 74A, i każdy będzie pasował. Będe kupował BOSCHA albo VARTY.


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Arecki1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob sty 07, 2006 15:13
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Arecki1979 » czw sty 26, 2006 00:59

Co do mari aku to dobrze wybrałeś, ale z tego co wiem to alternator w naszych golfikach ładuje aku do 70 Ah, więc polecał bym ci kupno mniejszego do max 70 Ah, bo 74 Ah bedzie nie doładowywany prze alternator co zmniejsz jego żywotność.



djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » czw sty 26, 2006 01:34

Mniejszy czyli jaki jest mniejszy? 65? czy jest tez 70?


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw sty 26, 2006 01:48

ja bym kupił centre 62 lub 65 Ah. sam mam 60Ah - silnik 2.0



Awatar użytkownika
Arecki1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob sty 07, 2006 15:13
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Arecki1979 » czw sty 26, 2006 02:54

Oczwiście mniejsz to tak jak ci radzi ku_bi 62 lub 65 Ah.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw sty 26, 2006 05:36

djprezes pisze:Witka, od kupna mojego golfika od poprzedniego właściciela miałem aku 74A, z tego co czytam to aku dla disli bardziej niz dla benzynowych.

Jesli teraz bede kupował nowy niema żadnego problemu znowu kupic 74A, wole mieć wiecej niż mniej, ale jak to sie będzie odbijało na elektryce i na reszcie?

Mam wzmacniacz i mocne głośniczki wiec wole mieć więcej amperków jeśli to nie bedzie problem.

aha i jeszcze jest jakies znaczenie jaki kupie, są jakies roznice w mocowaniach czy cos?

Czy poprostu 74A, i każdy będzie pasował. Będe kupował BOSCHA albo VARTY.
Co do pojemności to może być te 74Ah, zwłaszcza, ze masz sporo car audio.
2) Nie każdy musi pasować. Najważniejsza różnica to bieguny.To musisz sprawdzić, bo może się okazać, że będą odwrotnie i braknie kabli.
Co do mocy alternatora. To, że ma on 70A wcale nie oznacza, że taki aku powinieneś zapodać. Jeśli jeżdzisz na krótkich odcinkach to 64A też nie doładujesz. Jeśli na dłuższych to 74Ah naładuje się bez problemu. A przy silniku 1.8 prądu potrzeba sporo.
Podsumowując - na Twoim miejscu kupiłbym Vartę, jednak 64 ( też wystarczy) o mak prądzie rozruchowym. 64Ah dlatego, ze będzie taniej.A Varta? W jednym z ostatnich nr MOTORU bardzo dobrze wypadła w testach.



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw sty 26, 2006 08:11

zap piastów, baner też są dobre Bosh silver :)


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Rafał29
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt sty 10, 2006 23:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Rafał29 » czw sty 26, 2006 08:32

Witaj
sprawdź jaki masz alternator dowiesz się ile daje amper zregóły jest to albo valeo albo bosch jak sprawdzisz ile ma amper to taki maksymalnie możesz wsadzić a z ładowaniem to jest tak albo ładuje albo nie nie ma czegoś takiego że może go nie doładować przy sprawnym ładowaniu regler inaczej regulator napięcia czuwa i masz wszystko sprawne ja mam aku 90 Ah i nie ma problemu dobrany jest do alternatora valeo i nie ma czegoś takiego jak niedoładowanie ( ładowanie zmierzone 14,2-14,4) jak masz inaczej to może coś zaczyna padać niedoładowanie zaczyna się przy prądzie ładowania 13,8
pozdro



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw sty 26, 2006 09:25

Rafał 29 a jakie prądy (A) posiadają alternatory Valeo i Bosch. Jak znasz odpowiedź to zapodaj nie trzeba będzie szukać i tracić czasu.



djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » czw sty 26, 2006 11:21

bodzio_j pisze:
djprezes pisze:Witka, od kupna mojego golfika od poprzedniego właściciela miałem aku 74A, z tego co czytam to aku dla disli bardziej niz dla benzynowych.

Jesli teraz bede kupował nowy niema żadnego problemu znowu kupic 74A, wole mieć wiecej niż mniej, ale jak to sie będzie odbijało na elektryce i na reszcie?

Mam wzmacniacz i mocne głośniczki wiec wole mieć więcej amperków jeśli to nie bedzie problem.

aha i jeszcze jest jakies znaczenie jaki kupie, są jakies roznice w mocowaniach czy cos?

Czy poprostu 74A, i każdy będzie pasował. Będe kupował BOSCHA albo VARTY.
Co do pojemności to może być te 74Ah, zwłaszcza, ze masz sporo car audio.
2) Nie każdy musi pasować. Najważniejsza różnica to bieguny.To musisz sprawdzić, bo może się okazać, że będą odwrotnie i braknie kabli.
Co do mocy alternatora. To, że ma on 70A wcale nie oznacza, że taki aku powinieneś zapodać. Jeśli jeżdzisz na krótkich odcinkach to 64A też nie doładujesz. Jeśli na dłuższych to 74Ah naładuje się bez problemu. A przy silniku 1.8 prądu potrzeba sporo.
Podsumowując - na Twoim miejscu kupiłbym Vartę, jednak 64 ( też wystarczy) o mak prądzie rozruchowym. 64Ah dlatego, ze będzie taniej.A Varta? W jednym z ostatnich nr MOTORU bardzo dobrze wypadła w testach.
Też widziałem ten test i właśnie dlatego zdecydowałem sie na kupno Varty albo Boscha, odradzu odradzam JENOX ktory we wszystkich testach wyszedl najgorzej.


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 435 gości