Obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty
WItam.
mk3gti 2.0 8v Lpg motor 2E 94r.
Pojawil sie problem z obrotami w momencie gdy silnik pracuje na obrotach 4000 to po wrzuceniu na luz obroty spadaj dosc dziwnie zatrzymuja sie na 1600 i dopiero po 2-3 sek. spadaja na 800 nieraz jest tak ze jak stane w korku to potrafia z 800 na 1200 skoczyc bez dodawania gazu. Jeszcze jedna niepokojaca sprawa to ze przy ruszaniu z 1biegu jak probuje ruszyc dynamicznie to auto dostaje tzw. skokow zajaczka. Dodam ze dzieje sie to na lpg i na pb. Mozecie cos doradzic znajomy sugerowal ze moze to byc silnik od obrotow jalowych.
Pozdrawiam.
mk3gti 2.0 8v Lpg motor 2E 94r.
Pojawil sie problem z obrotami w momencie gdy silnik pracuje na obrotach 4000 to po wrzuceniu na luz obroty spadaj dosc dziwnie zatrzymuja sie na 1600 i dopiero po 2-3 sek. spadaja na 800 nieraz jest tak ze jak stane w korku to potrafia z 800 na 1200 skoczyc bez dodawania gazu. Jeszcze jedna niepokojaca sprawa to ze przy ruszaniu z 1biegu jak probuje ruszyc dynamicznie to auto dostaje tzw. skokow zajaczka. Dodam ze dzieje sie to na lpg i na pb. Mozecie cos doradzic znajomy sugerowal ze moze to byc silnik od obrotow jalowych.
Pozdrawiam.
sprawdz uklad dolotowy czy nie chwyta gdzies lewego powietrza
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 10:56 przez kedzior, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
raczej VAG nic nie wywali. Koledzy dobrze radzą: najpierw wnikliwa kontrola szczelności, ponowna ocena układu zapłonowego - jeszcze kable pod lupę. Zobacz czy linka gazu ma jakiś luz bo musi mieć. Potem TPS, przepływka, miernik do ręki i sprawdzaj to porady są już na forum.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości