Zawory

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lenox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 19:01
Lokalizacja: Głogów

Zawory

Post autor: Lenox » pt lip 10, 2009 12:02

Podczas jazdy przy przyspieszaniu slychac jak dzwonia zawory. Mozna je wyregulowac ?



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » pt lip 10, 2009 12:08

czasem mozna czasem nie, zalerzy czy masz hydraulike czy nie, a skąd wiesz ze to zawory?? moze to spalanie stukowe, sprawdz zapłon


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Lenox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 19:01
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Lenox » pt lip 10, 2009 12:35

Jest to golf 1.6 PN , nie mam pojecia czy jest hydraulika, slychac zawory przy duzym przyspieszaniu , jak jade wolno nic sie nie dzieje.



Dram
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pt lut 16, 2007 18:13
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Kontakt:

Post autor: Dram » pt lip 10, 2009 14:22

Sprawdź lepiej czy masz całą uszczelkę przy kolektorze :chytry:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=179008 - były projekt, biały
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=377545 - nowy projekt mk1. Swap, nisko i szeroko ]:->

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt lip 10, 2009 14:29

jeśli to jest rocznik po `87 bodajże to jest hydraulika i tu możesz jedynie kupic sobie nowe popychacze ,a koszt kompletu to jakieś 240zł jeśli dobrze pamiętam


Dziwne ,że to tylko przy przyśpieszaniu,bo popychacze stukaja po odpaleniu najbardziej ,jeśli sa już do wymiany z powodu luzu ,to stukaja długi czas zanim sie olejem wypełnią albo cały czas stukają .

Jeśli taki efekt masz przy przyśpeszaniu to może sprawdz inne objawy,np tak jak kolega pisał uszcelkę kolektora alo czy masz dobrze osadzone sprężyny wydechu od kolekora z mocowaniem rury-charakterystyczne ,w kształcie litery C . Uruchom silnik i ręcznie ruszaj dzwignią przepustnicy-jest po lewej stronie gaźnika


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

lucjan1102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lip 08, 2009 08:40
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: lucjan1102 » pt lip 10, 2009 15:54

a paliwo jakiej jakości? można spróbować zapłon dobrze ustawić



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » pt lip 10, 2009 21:26

Sprzwdz cisnienie oleju, bo moze byc za niskie i sie tluka



Lenox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 19:01
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Lenox » sob lip 11, 2009 08:41

Paliwo jest ze sladowymi ilosciami ropy , czyli to moze byc przyczyna takiej pracy silnika?
Bo troche kopci w czasie jazdy a przy mocnym gazowaniu nawet bardzo.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lip 11, 2009 09:09

Lenox pisze:Paliwo jest ze sladowymi ilosciami ropy
czy to fakt czy domniemanie na podstawie tego że kopci? A dzwonienie zaworów przy przyśpieszaniu nie jest stukotem panewek skończonego silnika? Daj posłuchać komuś wprawnemu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Lenox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 19:01
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Lenox » sob lip 11, 2009 09:34

To ze jest troche ropy w benzynie to fakt, juz kiedys o tym pisalem.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lip 11, 2009 10:08

zawory slychac by było tez na jałowym :) jezeli stuka przy obciazniu to sa panewki :) ewentualnie moze jeszcze gdzies przepusza wydech , ktos z doswiadczeniem musiałby tgo posłuchac :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » śr lip 15, 2009 09:47

jak dojdziesz co to, to napisz bo jestem ciekawy, mnie to teoria z wydecem nie pasuje, chociaz najlepiej to było by to usłyszec zeby diagnozowac, bo tak to Cięzko


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 409 gości