tak ma bycmarcinas1983 pisze: Musi być zwrotnica z 4x100 + piasta i dopiero reszta z GTI?
Hamulce do mk2 - najlepsza opcja ??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ROBIK1301
- ...
- Posty: 375
- Rejestracja: czw wrz 30, 2004 15:39
- Lokalizacja: siedlce/bialystok
- Kontakt:
witam.tez mysle o zmianie hamulcow tylko nie wszystko do konca kumam
mam u siebie hamulce 256 z tarczami niewentylowanymi i rozstaw 4x100
chce zalozyc tarcze 280
co musze zmienic zeby miec 280 wentylowane 4x100?
tarcze na pewno....i co jeszcze..podejrzewam ze jarzma a te od czego szukac? od vr-a ,g60?
mam u siebie hamulce 256 z tarczami niewentylowanymi i rozstaw 4x100
chce zalozyc tarcze 280
co musze zmienic zeby miec 280 wentylowane 4x100?
tarcze na pewno....i co jeszcze..podejrzewam ze jarzma a te od czego szukac? od vr-a ,g60?
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 20:50 przez ROBIK1301, łącznie zmieniany 1 raz.
TDI THE BEST
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
banalna sprawa http://www.allegro.pl/item671342736_kom ... 3_gti.html
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 21:29 ]
i tacze 4X100 http://www.allegro.pl/item665934417_mik ... tstop.html
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 21:29 ]
od golfa 2 g60
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 21:29 ]
i tacze 4X100 http://www.allegro.pl/item665934417_mik ... tstop.html
[ Dodano: Nie Lip 05, 2009 21:29 ]
od golfa 2 g60
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
toffic, gdybym wiedział, czy jest jakaś różnica czy nie to bym się nie pytał a tego nie wiem, więc pytam się . Zaciski mam Lucasa 54 o ile dobrze pamiętam....
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 21:02 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Panowie proszę o pomoc bo się pogubiłem w temacie:
Mam okazję kupić kompletne zwrotnice+jarzma+zaciski do golfa Mk3 GTI lub VR6
Teraz mam 239 z zintegrowanymi jarzmami na pełnej tarczy 4x100
Sprzedający twierdzi że tarcze mają: GTI - 280, VR6 - 288 (coś mi tu nie gra?) 5 x 100
Jeśli dobrze zrozumiałem od początku temat to zakładam zestaw: zwrotnice, jarzma, zaciski ze swoimi piastami na 4x100 i nowymi tarczami 280 i ma to pasować P&P, zgadza się? Jesli nie to jak to ma wyglądać?
Aha zależy mi na tym aby rozstaw śrób na koła był 4x100
Mam okazję kupić kompletne zwrotnice+jarzma+zaciski do golfa Mk3 GTI lub VR6
Teraz mam 239 z zintegrowanymi jarzmami na pełnej tarczy 4x100
Sprzedający twierdzi że tarcze mają: GTI - 280, VR6 - 288 (coś mi tu nie gra?) 5 x 100
Jeśli dobrze zrozumiałem od początku temat to zakładam zestaw: zwrotnice, jarzma, zaciski ze swoimi piastami na 4x100 i nowymi tarczami 280 i ma to pasować P&P, zgadza się? Jesli nie to jak to ma wyglądać?
Aha zależy mi na tym aby rozstaw śrób na koła był 4x100
Ostatnio zmieniony pn lip 27, 2009 08:11 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Dedi_S, VR6 oryginalnie ma hamulce 288mm, GTI czy to 16V czy 8V mają tarcze 280mm w obu przypadkach rozstaw śrub to 5x100. Ty zaś zmieniając tarcze z 239mm na 280mm musisz kupić:
- zwrotnice + piasty golf mk3 np. 1.8
- jarzma i zaciski z golfa mk3 GTI
- tarcze z golfa G60/seat ibiza cupra 280mm
- klocki do zacisków z mk3 GTI
To wszystko poskładać do kupy i będzie GIT.... przyda się jeszcze większa pompa hamulcowa + większe serwo... zamiast 7 cali jakie mają najbiedniejsze wersje mk2 takie z np. mk2 GTI czyli 9 cali . I teraz najlepszy punkt programu.... jak masz felgi mniejsze niż 15 cali to.... to sobie daruj tak swap hamulców nic mniejszego niż 15 cali na przód nie założysz
- zwrotnice + piasty golf mk3 np. 1.8
- jarzma i zaciski z golfa mk3 GTI
- tarcze z golfa G60/seat ibiza cupra 280mm
- klocki do zacisków z mk3 GTI
To wszystko poskładać do kupy i będzie GIT.... przyda się jeszcze większa pompa hamulcowa + większe serwo... zamiast 7 cali jakie mają najbiedniejsze wersje mk2 takie z np. mk2 GTI czyli 9 cali . I teraz najlepszy punkt programu.... jak masz felgi mniejsze niż 15 cali to.... to sobie daruj tak swap hamulców nic mniejszego niż 15 cali na przód nie założysz
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
O felach wiem, mam 15
Fire&Ice to nie biedna wersja może nie najmocniejsza, ale nie biedna
marcinas1983, Teraz to ja mam wszystko czarne na białym, właśnie na taką odpowiedź liczyłem THX
Powiedz mi jeszcze, czy jakbym wszystko kupił z Corrado G60 to wyszło by na to samo?
Czy za dużo kombinowania?
O pompie i servo też wiem, tylko czytając od początku temat pomieszało mi się wszystko przy końcu. Troszkę on chaotyczny
Fire&Ice to nie biedna wersja może nie najmocniejsza, ale nie biedna
marcinas1983, Teraz to ja mam wszystko czarne na białym, właśnie na taką odpowiedź liczyłem THX
Powiedz mi jeszcze, czy jakbym wszystko kupił z Corrado G60 to wyszło by na to samo?
Czy za dużo kombinowania?
O pompie i servo też wiem, tylko czytając od początku temat pomieszało mi się wszystko przy końcu. Troszkę on chaotyczny
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Dedi_S, corrado o ile wiem jest na płycie podłogowej mk2 i powinno pasować. Tylko pytanie ile będą sobie za to życzyć... wiadomo... corrado to od razu inny przelicznik. Ja za zwrotnice + piasty + jarzma + zaciski dałem 280zł, do tego tarcze hamulcowe boscha ( chciałem brembo, ale to już znów cena wyższa... ) 232zł, klocki 70zł ( brec'ki.... nie chciałem znów szaleć z ferrodo... bo już teraz licząc koszty robi się ładna sumka), do tego wężyki od GTI 32zł, pompę hamulcową kupiłem największą jaką chyba można dostać od T4 o średnicy tłoczka 25,4mm i znów 280zł.... teraz czekam za serwem 55zł i do tego alu czyli jak widać.... prawie 1tys zł. poszedł na to wszystko, tylko to co jest eksploatacyjne to chciałem mieć nowe.... bo będzie zrobione raz a porządnie .
- Dedi_S
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
marcinas1983, ja tego tak nie podliczam bo bym się zapłakał
Ziarnko do ziarnka i będę miał wszystko co potrzeba.
Jedyne klocki, które mi się spaliły i dymiło mi się z kół jak cholera, tak jakby mi się pod maską paliło
Kupiłem TRW i mam spokój, ale po swapie silnika, będzie trzeba jakoś go zatrzymać więc dlatego zmieniam hample
Ziarnko do ziarnka i będę miał wszystko co potrzeba.
Mam bardzo złe doświadczenia z tą firmąmarcinas1983 pisze:brec'ki.
Jedyne klocki, które mi się spaliły i dymiło mi się z kół jak cholera, tak jakby mi się pod maską paliło
Kupiłem TRW i mam spokój, ale po swapie silnika, będzie trzeba jakoś go zatrzymać więc dlatego zmieniam hample
Ostatnio zmieniony pn lip 27, 2009 18:37 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości