witam, co waszym zdaniem mam zrobic z tymi peknieciami na podluznicach? auto takie kupilem, robie teraz konserwacje, reszta auta jesli chodzi o blache to jest ok... zaspawac to i zostawic czy wspawac moze kawalek podluznicy z innego auta? odcial bym dolna czesc podluznicy obok pekniecia bez pionowej blachy i wspawal inna? dodaje klka zdjec. widac ze auto bylo pukniete... poraźcie cos.. ( auto ma niskie zawieszenie, to przez one pekly?)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 071ff.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0ba47.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... afe9c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 96d74.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 13109.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 06a9d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f4a4e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2e3ef.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c0330.html
Porada dotyczaca podłużnic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 08:40
- Lokalizacja: podkarpacie
oczyść to wszystko gdzie są pęknięcia i inne spawy,to co jest pogięte to postaraj się w miarę poprostowac weś migomat i jeśli umiesz spawać w miarę dobrze to obspawaj to solidnie i ladnie. możesz jeszcze powzmacniać kawałkami blach. jeśli jest bardzo pordzewiałe i niema do czego przyspawać to musisz wyciąć i wspawac nowe kawałki blachy .
auto prawdopodobnie miało dzwona a te pekniecia to powstały przy jego rozciaganiu lub to naciecia w najwiekszych zagnieceniach blachy aby tylko w tym miejscu oddał wymiar
radze to dokładnie obskrobac i ocenic czy blacha jest przegnita czy cała , jesli jest cała poprostu pospawaj te pekniecia ale z głową tak aby jak najmniej nagrzewac blache bo spalisz konserwacje od srodka podłużnicy
ale jesli blacha zgnita to jedz na szrot i wytnij całą podłuznice i wez do domu i dotnij to co potrzebujesz wspawaj i zakonserwuj od srodka preparatem do profili zamknietych a od zewnątrz odrdzewiacz podkład epoksydowy i na to baranek bolla i ewentualnie farba pod kolor
radze to dokładnie obskrobac i ocenic czy blacha jest przegnita czy cała , jesli jest cała poprostu pospawaj te pekniecia ale z głową tak aby jak najmniej nagrzewac blache bo spalisz konserwacje od srodka podłużnicy
ale jesli blacha zgnita to jedz na szrot i wytnij całą podłuznice i wez do domu i dotnij to co potrzebujesz wspawaj i zakonserwuj od srodka preparatem do profili zamknietych a od zewnątrz odrdzewiacz podkład epoksydowy i na to baranek bolla i ewentualnie farba pod kolor
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości