Pęknięty tłok:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie nie zakłada chciałem się tylko dowiedziec co by było jak bym załozył za tłok śpiewają przynajmniej u mnie w sklepie 200zł ale będe szukał używanego,a co do silnika ma oznaczenie "GU"
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 22:00 przez roquo, łącznie zmieniany 1 raz.
czyś pisze:Nie do końca, tłoki w 1.8 (ośmiozaworowym) są różne, zależnie od wersji silnika, średnica i wysokości płaszcza tłoka, średnica sworznia mogą być te same, pierścienie są chyba te same, ale tłoki będą się różnić np. głębokością, kształtem i średnicą wybrania w denku tłoka stanowiącym komorę spalania (czyli objętością komory spalania, która de facto znajduje się w tłoku) - popatrz na AAM/RP/ABS/ADZ - AAM ma dokładnie tę samą pojemność skokową, skok i średnicę tłoka, a mniejszy stopień sprężania, gdyż ma większą objętość zagłębienia w denku), dalej rodzajem wkładki przeciwrozszerzeniową zatopionej w materiale tłoka, może być róznica w mase, chociaż mas nie znam, bo raczej się ich nie podaje, musi być równa, różnice nie powinny przekraczać 2-5 gram (zależnie od źródła, im mniej, tym lepiej).miś fazi pisze: ale masz silnik 1,8 to powinien być typowy tłok 81mm średnicy , nie jest to żaden unikat , więc o co tu chodzi
PS. podobnie jest w 1.3 - NZ i np. MH mają różne tłoki.
zgadzam się z Tobą w zupełności , ale ja pisałem że to nie żaden unikat , tylko typowy tłok do silnika 1,8 , przecież teraz dostać praktycznie można wszystko , kolega kupił tłok do motocykla DKW z lat 30-tych , to jaki problem załatwić do silnika produkowanego w dzisiejszych czasach , oczywiście wszystko rozbija się o cenę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 273 gości