Pęknięty tłok:(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

roquo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sty 19, 2008 20:51
Lokalizacja: Zielona góra

Post autor: roquo » czw lip 09, 2009 21:54

Nie nie zakłada chciałem się tylko dowiedziec co by było jak bym załozył :grin: za tłok śpiewają przynajmniej u mnie w sklepie 200zł :chytry: ale będe szukał używanego,a co do silnika ma oznaczenie "GU"
Ostatnio zmieniony czw lip 09, 2009 22:00 przez roquo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt lip 10, 2009 07:57

roquo pisze:Nie nie zakłada chciałem się tylko dowiedziec co by było jak bym załozył :grin: ...ale będe szukał używanego...
I tak trzymać!! :bigok:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lip 10, 2009 11:24

czyś pisze:
miś fazi pisze: ale masz silnik 1,8 to powinien być typowy tłok 81mm średnicy , nie jest to żaden unikat , więc o co tu chodzi
Nie do końca, tłoki w 1.8 (ośmiozaworowym) są różne, zależnie od wersji silnika, średnica i wysokości płaszcza tłoka, średnica sworznia mogą być te same, pierścienie są chyba te same, ale tłoki będą się różnić np. głębokością, kształtem i średnicą wybrania w denku tłoka stanowiącym komorę spalania (czyli objętością komory spalania, która de facto znajduje się w tłoku) - popatrz na AAM/RP/ABS/ADZ - AAM ma dokładnie tę samą pojemność skokową, skok i średnicę tłoka, a mniejszy stopień sprężania, gdyż ma większą objętość zagłębienia w denku), dalej rodzajem wkładki przeciwrozszerzeniową zatopionej w materiale tłoka, może być róznica w mase, chociaż mas nie znam, bo raczej się ich nie podaje, musi być równa, różnice nie powinny przekraczać 2-5 gram (zależnie od źródła, im mniej, tym lepiej).

PS. podobnie jest w 1.3 - NZ i np. MH mają różne tłoki.

zgadzam się z Tobą w zupełności , ale ja pisałem że to nie żaden unikat , tylko typowy tłok do silnika 1,8 , przecież teraz dostać praktycznie można wszystko , kolega kupił tłok do motocykla DKW z lat 30-tych , to jaki problem załatwić do silnika produkowanego w dzisiejszych czasach , oczywiście wszystko rozbija się o cenę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 273 gości