Witam wszystkich mam kilka problemów z golfem 1.3 gaźnik rocznik 1988
Po pierwsze silnik gdy jest zimny po odpaleniu dławi się i gaśnie trzeba trzymać go na obrotach przez jakaś minutę i jak się rozgrzeje to już dobrze chodzi
po drugie nie działa mi licznik kilometrów ten na dole i na górze i zegarek
po trzecie nie działa mi 1 i 2 bieg w nawiewie czytałem że trzeba wymienić jakiś bezpiecznik termiczny czy coś takiego i czy tylko to czy coś jeszcze
Po czwarte źle działają mi wycieraczki z spryskiwacze chyba manetka ale nie jestem pewien otóż przednie wycieraczki po wyłączeniu zatrzymują się gdzie chcą tylna wcale nie działa
spryskiwacze przednie nie działają a z tylnego nie leci płyn a wycieraczka chodzi
i czy dobrze zrozumiałem obsługę wycieraczek i spryskiwaczy jeżeli coś jest źle to mnie poprawcie
po środku jest wyłączona
trochę w górę jest wolny bieg wycieraczek
na samej górze jest szybki bieg wycieraczek
a na samym dole jest tryb przerywany
teraz spryskiwacze
do kierownicy dźwigienka to przednie spryskiwacze
od kierownicy to włączenie tylnej wycieraczki a całkiem od kierowcy to tylne spryskiwacze
czy tak czy coś źle robię
I mam prośbę czy ma ktoś książkę sam naprawiam albo instrukcję obsługi bo moja jest po niemiecku i nie za bardzo rozumiem
wybaczcie ale samochód mam kilka dni
Przypomniałem sobie ma ktoś wersję golfa Tour jeśli tak jakie tam było montowane wyposażenie
Bardzo proszę o pomoc
Kilka problemów z golfem II 1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt cze 26, 2009 19:48
- Lokalizacja: Puławy
tylna wycieraczka - sprawdź kable z tyłu. Jak otworzysz tylną klapę to zobaczysz dwa pancerze gumowe przy krawędzi dachu. Sprawdź kable w środku.
Licznik - jeżeli prędkościomierz nie działa to coś z linką. Jeżeli chodzi a wskaźniki przebiegu nie, to zainwestuj w "nowy" licznik. Tylko, żeby indeks miał taki sam, np. 950, 935 (napisane na prędkościomierzu) i maks prędkość.
Książka - google "golf II rapidshare"
Spryskiwacz - dobrze opisałeś działanie. Jak włączasz czy słychać pompkę? Jak tak to masz coś zatkane. Jak nie to odpal ją z kabla (z akumulatora). Jeżeli nie zaskoczy to spalona. Jak zaskoczy, to masz manetkę do wymiany. Tak to widzę.
Gaśnie silnik - wygląda, że ssanie padło. Test - na zimnym silniku zdejmij pokrywkę filtra powietrza. Zobaczysz gaźnik. Teraz daj w gaz (na zgaszonym). Klapka w gaźniku powinna się zamknąć. Jeżeli pozostanie otwarta, to sterowanie ssaniem padło. Jest to element przy gaźniku po lewej stronie (patrząc od przodu). Dochodzą do niego dwie rurki z płynem chłodzącym (w tym przypadku akurat grzejącym:) ). Albo wymiana, albo regulacja. Są tam dwie śrubki. Odkręcasz i regulujesz podobnie jak zapłon (kąt).
Większość twoich problemów była już opisana. Używaj szukajki a znajdziesz.
pozd
Licznik - jeżeli prędkościomierz nie działa to coś z linką. Jeżeli chodzi a wskaźniki przebiegu nie, to zainwestuj w "nowy" licznik. Tylko, żeby indeks miał taki sam, np. 950, 935 (napisane na prędkościomierzu) i maks prędkość.
Książka - google "golf II rapidshare"
Spryskiwacz - dobrze opisałeś działanie. Jak włączasz czy słychać pompkę? Jak tak to masz coś zatkane. Jak nie to odpal ją z kabla (z akumulatora). Jeżeli nie zaskoczy to spalona. Jak zaskoczy, to masz manetkę do wymiany. Tak to widzę.
Gaśnie silnik - wygląda, że ssanie padło. Test - na zimnym silniku zdejmij pokrywkę filtra powietrza. Zobaczysz gaźnik. Teraz daj w gaz (na zgaszonym). Klapka w gaźniku powinna się zamknąć. Jeżeli pozostanie otwarta, to sterowanie ssaniem padło. Jest to element przy gaźniku po lewej stronie (patrząc od przodu). Dochodzą do niego dwie rurki z płynem chłodzącym (w tym przypadku akurat grzejącym:) ). Albo wymiana, albo regulacja. Są tam dwie śrubki. Odkręcasz i regulujesz podobnie jak zapłon (kąt).
Większość twoich problemów była już opisana. Używaj szukajki a znajdziesz.
pozd
Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 00:01 przez eastwood, łącznie zmieniany 1 raz.
Licznik kilometrów łatwo naprawić. Jak nie działa licznik dzienny km to calkowity licznik przebiegu tez nie bedzie dzialac.
Jest na forum mnostwo opisow naprawy tego, najczestszym powodem jest poluzowana zebatka na osi (ja tak mialem), lub zielona zebatka ktora nie ma wszystkich zebow lub takze poluzowana.
Mnie udalo to sie naprawic i wielu innym, na pewno i Tobie sie uda.
Jest na forum mnostwo opisow naprawy tego, najczestszym powodem jest poluzowana zebatka na osi (ja tak mialem), lub zielona zebatka ktora nie ma wszystkich zebow lub takze poluzowana.
Mnie udalo to sie naprawic i wielu innym, na pewno i Tobie sie uda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości