Wyciek spod głowicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wyciek spod głowicy
Witam mój problem wygląda tak: ciekł mi olej z silnika, postanowiłem oddać go do uszczelnienia, mechanik wymienił wszystkie możliwe uszczelniacze, uszczelki itp lecz tak się postarał ze po 2 tyg. wykręciła mi się śruba od miski olejowej i w trasie prawie zatarłem silnik. Zrobiłem generalkę, wymieniłem panewki główne i korbowodowe + pierścienie, oczywiście po raz drugi uszczelkę miski, głowicy i dekla z góry. wszystko ładnie pięknie ale spod głowicy olej cieknie cały czas, a na dodatek powyżej 100km/h słychać jedną panewkę (nie wiem dlaczego).... i teraz moje pytania: kupić nową uszczelkę pod głowicę, pompę wody (stara się już zużyła), splanować glowicę i liczyć na szczęście że przestanie ciec?? czy przełożyć silnik od jetty 2-ki 1.6 z 1991 r.?? tylko jest jeszcze sprawa skrzyni i gażnika, kumpel powiedział mi że skrzynię 5-ke sprzedał a ja w golfie mam 4-kę, czy będize pasowała?? i czy gaźnik też będzie odpowiadał?? Proszę o fachową radę, już tyle kasy wydałem w ten samochód że nie wiem co mam robić, a chciałbym jeszcze nim pojeździć.
Witam na tabliczce znalazłem takie oznaczenie "ABE Nr. D186/7" (od mojego golfa 1.3) kumpel mówi że u niego było PG na początku ale z tego co znalazlem to PG miały silniki 1.8 a nie 1.6 :/
znalazłem na googl'e fotke z silnikiem takim jak w tej jettce:
http://img6.imageshack.us/img6/1993/c88819096.jpg
znalazłem na googl'e fotke z silnikiem takim jak w tej jettce:
http://img6.imageshack.us/img6/1993/c88819096.jpg
Re: Wyciek spod głowicy
Chyba nie zakładałeś starej??Chojak pisze:...i teraz moje pytania: kupić nową uszczelkę pod głowicę, ...
Pozdrawiam
urbek
urbek
kolego masz banana a nie głowice! oddaj ja do planowania, kup uszczelkę elringa albo goetze i raz jeszcze załóż, powinno pomóc!
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 22:20 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Dobra, po kolei:
- jeśli silnik ze zdjęcia wygląda jak w tej jetcie - to będzie to 1.6 albo 1.8 (raczej 1.8, jeżeli na monowtrysku, ten ze zdjęcia jest na monowtrysku - wtrysku jednopunktowym).
- jeśli u siebie w golfie masz teraz silnik 1.3, to silnik z jetki będzie, hmmm, jakby to ująć, nawet w komplecie ze skrzynią mocno niekompatybilny z twoim autem - nie byłaby to już prosta wymiana silnika, a swap. (inny wydech, układ ssący, cały osprzęt, skrzynia którą masz nie podejdzie na pewno)
Odszukaj numery silnika nabite na bloku silnika, który masz u siebie, i tego w jetce, i wtedy będzie można coś poradzić.
Numer może być nabity na wystającej poziomej powierzchni bloku silnika w płaszczyźnie uszczelki pod głowicą (występie, nie przykrytym przez głowicę), albo - zwłaszcza przy 1.3, który ktoś już mógł przekładać np. z polo) na pionowej płaszczyźnie bloku między obudową termostatu a obudową sprzęgła.
Obawiam się, że ponowna robota polegająca na robieniu tego silnika, może być nieopłacalna, jeśli rzeczywiście słychać panewkę, trzeba byłoby wyjąć silnik albo skrzynię żeby wyjąć wał korbowy, szlif walu może być potrzebny.
- jeśli silnik ze zdjęcia wygląda jak w tej jetcie - to będzie to 1.6 albo 1.8 (raczej 1.8, jeżeli na monowtrysku, ten ze zdjęcia jest na monowtrysku - wtrysku jednopunktowym).
- jeśli u siebie w golfie masz teraz silnik 1.3, to silnik z jetki będzie, hmmm, jakby to ująć, nawet w komplecie ze skrzynią mocno niekompatybilny z twoim autem - nie byłaby to już prosta wymiana silnika, a swap. (inny wydech, układ ssący, cały osprzęt, skrzynia którą masz nie podejdzie na pewno)
Odszukaj numery silnika nabite na bloku silnika, który masz u siebie, i tego w jetce, i wtedy będzie można coś poradzić.
Numer może być nabity na wystającej poziomej powierzchni bloku silnika w płaszczyźnie uszczelki pod głowicą (występie, nie przykrytym przez głowicę), albo - zwłaszcza przy 1.3, który ktoś już mógł przekładać np. z polo) na pionowej płaszczyźnie bloku między obudową termostatu a obudową sprzęgła.
Obawiam się, że ponowna robota polegająca na robieniu tego silnika, może być nieopłacalna, jeśli rzeczywiście słychać panewkę, trzeba byłoby wyjąć silnik albo skrzynię żeby wyjąć wał korbowy, szlif walu może być potrzebny.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 268 gości