turbina nie dziala jak powinna

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marian_m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 01:05
Lokalizacja: olsztyn

turbina nie dziala jak powinna

Post autor: marian_m » ndz cze 28, 2009 01:26

witam wszystkich mam problem z turbinka w mk4 1.9TDI 90 oznaczenie silnika AGR
a mianowicie silnik niema takiej mocy jak kiedys turbinka zrobila sie glosniejsza takjakby gdzies cisnienie z niego uciekalo lekko gwizdze wmienilem n75 ,n18 i wezyki, filtr powietrza i paliwa , vag nie pokazuje zadnych bledow moze to zawor egr ? przeplywke podmienialem z innego chodzil bez zadnych zmian , jakis czas temu swiecila sie kontrolka swiec ,ale przestala po paru dniach ,z gory dziekuje za pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz cze 28, 2009 01:37 przez marian_m, łącznie zmieniany 2 razy.



Orcio

Post autor: Orcio » ndz cze 28, 2009 07:05

moze kat. zapchany



mitra45
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw mar 12, 2009 10:53
Lokalizacja: Krosno

Post autor: mitra45 » ndz cze 28, 2009 09:39

sprawdź szczelność węży idących z turba do IC i kolektora ssącego



lewy2435
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr mar 18, 2009 22:22
Lokalizacja: Piotrków tr
Kontakt:

Post autor: lewy2435 » ndz cze 28, 2009 15:00

podepne sie pod ten temat.jestem po wymianie turbo.dwa dni bylo dobrzei zaczęło sie takie cos mianowicie tak przy ok2000obr nagle go cos przymula doslownie na 2-3 sekundy i dalej juz ciagnie.dodam ze zakupiłem nowy n75 weżyki powymieniane i dalej to samo.najczesciej na cieplym silniku.czy to mozliwe ze złapal jakis bład po wymianie czujnika temp?



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz cze 28, 2009 17:06

Sprawdź wężw od IC do turbinki,bo może guma na łączeniu pękła albo zsunął się przewód łączący turbo z IC


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz cze 28, 2009 18:31

Logi dynamiczne dawajcie > po co mamy gdybać??? Grupy : 003,008,011 >> i jeszcze raz 011 ze zdjętym wężykiem od gruszki. Vag wam prawde powie > zobaczymy co wasze silniczki boli. Jeżeli kabla nie macie to na regionalnym zapytajcie kto ma.



marian_m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 01:05
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marian_m » czw lip 09, 2009 01:01

fleshu pisze:Logi dynamiczne dawajcie>Grupy : 003,008,011 >
Mam vag com'a ale jestem swiezy jesli chodzi o ten system (program),czy ktos moze mnie pokierowac co i jak ?



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw lip 09, 2009 01:45

Log dynamiczny to log na drodze > zapis z działania silnika.
Odpalasz vag-a > wersja EN najlepiej > a nie polski vag.
Wchodzisz w sterownik silnik > w wartości mierzone (MB)> tam będą pola ze strzałkami > w pierwszej linii ustawiasz lub ręcznie wpisujesz 003 > w tej niżej 008 a na dole 011 - wybranie grup do pomiaru. > na dole masz przycisk log > autko ma mieć min 80 stopni na blacie (najlepiej 90) > potrzebna będzie prosta, płaska droga > najlepiej około 1 km > Zabierasz kolegę na pokład i śmigacie> jest to konieczne dla twojego bezpieczeństwa > ciężko klikać na lapku i rozpędzać się do prędkości ponad 100/h jednocześnie!!!! > Vag ustawiony jw > po kliknięciu log vag poprosi jeszcze o wpisanie nazwy pliku z logiem > jak wpiszesz to na dole masz start log> logujemy tak: rozpędzamy autko do 1500 rpm (obrotów) najlepiej na 4-tym biegu lub piątym (jaką masz prostą!), od bidy można na 3-cim. Kolega naciska start log a ty wciskasz gaz do dechy i tak trzymasz > gdy autko dojdzie do 4500 rpm kolega naciska stop log i done a ty puszczasz gaz>>>>>>>> log zrobiony!!! > zapisze się on w folderze > tam gdzie masz vag-a, w katalogu log >>>> na razie dane będą pomieszane i nieczytelne > ściągniesz z netu program csvconv.exe http://www.space-nation.eu/getfile.php? ... SVConv.exe
I tym programikiem przerobisz je na czytelne > z takiego, otwartego loga zrób screena i daj na forum.



marian_m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 01:05
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: marian_m » ndz lip 12, 2009 22:13

to sa logi na 4 biegu [ 1500-4500 obr ]
http://rtnet.pl/vaglog/nova15_1012.html

a tu jest log zrobiony na 3 biegu [ 1500-4500 obr ]
http://rtnet.pl/vaglog/nova15_1013.html

mam nadzieje ze dobrze,i jesli tak to z gory dziekuje za pomoc.

[ Dodano: 14 Lip 2009 17:07 ]
marian_m pisze:to sa logi na 4 biegu [ 1500-4500 obr ]
http://rtnet.pl/vaglog/nova15_1012.html

a tu jest log zrobiony na 3 biegu [ 1500-4500 obr ]
http://rtnet.pl/vaglog/nova15_1013.html

mam nadzieje ze dobrze,i jesli tak to z gory dziekuje za pomoc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości