Brak mocy !!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hubertusse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr cze 24, 2009 23:23
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Brak mocy !!

Post autor: hubertusse » śr lip 08, 2009 23:37

Witam!! mam pewien problem z moim MK3 TDI 110 km od niedawna zaczeło brakowac mocy i auto zaczelo muławo sie rozpedzac. Problem tkwi w tym iż np jade 120 km/h auto zaczyna szarpac, zwalniac i nie rozpedza sie dalej dopiero jak odpuszcze gaz i znow nacisne rozpedza sie... gdy sie tak rozpedzi mam 140 to znow szarpie i brakuje mocy i stoi w miejscu obrotomierz i predkosc. jest to bardzo uciązliwe. bylem na komputrze. komputer wskazal błąd nr 550 "regulacja początku wtrysku" czy to aby napewno to?? czy moze cos innego. filtr paliwa oleju i powietrza mam wymienione. prosze o porady!!



rozbojnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 18:41
Lokalizacja: Łuków

Post autor: rozbojnik » śr lip 08, 2009 23:53

Witam ! Miałem golfa III 110 KM i miałem podobną denerwującą przypadłość i u mnie szwankowała instalacja podciśnieniowa do turbo a dokładnie czujnik N97 sterujący geometrią zmienną łopatek w turbinie. Wymieniłem go i było ok. Moja rada sprawdź na wszelki wypadek szczelność to znaczy czy nigdzie węzyk Ci się jakiś nie przetarł i czy wszystko masz podłączone gdzie trzeba a następnie zobacz co z tym czujnikiem.



Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GeGi » czw lip 09, 2009 00:02

hubertusse, to co opisujesz to typowy objaw notlafua, jak wpiszesz w wyszukiarce to znajdzie Ci 1000 tematow o tym... najprawdopodobniej wystepuje u Ciebie przeladowanie spowodowane zlym strowaniem ciesnieniem zaworka N75 lub zapieczonymi lopatkami w turbinie (bardziej prawdopodobna ta druga wersja...)
rozbojnik
, ma racje sprawdz czy wszystkie wezyki idace od N75 do druszki turbiny i inne od podcisnien sa cale...


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw lip 09, 2009 02:15

Logi dynamiczne grup 003, 008, 011 prosimy >>> Vag i do roboty.



Awatar użytkownika
hubertusse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr cze 24, 2009 23:23
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: hubertusse » pt lip 10, 2009 21:50

dodam jeszcze do swojego posta iż mam wyciety katalizator. Ma to jakiś związek z powyższym pytaniem??



Awatar użytkownika
GeGi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 20:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GeGi » pt lip 10, 2009 22:09

hubertusse, brak katalizatora w tej sprawie moglby co najwyzej pomoc, tak jak kolega fleshu pisal, bez logow dynamicznych grup 003,008,011 trudn oco kolwiek wiecej powiedziec. Zrob te logi i zobaczymy co da sie zrobc dalej :) Pozdro


Obrazek
http://www.TuningShirts.pl - sklep z koszulkami tuningowymi !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 47 gości