GOLF II 1.3 gaśnie. Płyta czy jakiś moduł. POMOCY!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF II 1.3 gaśnie. Płyta czy jakiś moduł. POMOCY!
Czy chodzi o modułzapłonu czy co to jest pomóżcie proszę! 
[ Dodano: 08 Lip 2009 11:14 ]
POMÓŻCIE PROSZĘ. jAK TO SIĘ NAZYWA? JEST TAM JAKAS PLYTA GLOWNA? MOZE W MODULE ZAPLONU CO? NIE WIEM.
			
									
									[ Dodano: 08 Lip 2009 11:14 ]
POMÓŻCIE PROSZĘ. jAK TO SIĘ NAZYWA? JEST TAM JAKAS PLYTA GLOWNA? MOZE W MODULE ZAPLONU CO? NIE WIEM.
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
marcinwalec, gaźnik czy wtrysk to po pierwsze. Moduł zapłonu jest w każdym, w takim na wtrysku jest jeszcze sterownik silnika. Jak mamy zgadnąć o który z tych elementów chodzi, zapytaj mechanika.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Jeżdżąć gasł mi czasami w trasie, ale odpalał po chwili i dalej jechał, raz zgasł i koniec. nie chciał juz odpalic i nic. Wymieniłem iltr i pompe paliwa i dalej nic. Mechanik cos o plycie glownej gadal ze do wymiany. Teraz odpala i gazujac chwile chodzi ale zareaz gasnie, bez gazu nawet nie odpali. No i kopci strasznie. Gorzej niz normalnie. 
[ Dodano: 08 Lip 2009 12:34 ]
a na szrocie dostane takie pierdoły? czy lepiej nowe?:?
			
									
									[ Dodano: 08 Lip 2009 12:34 ]
a na szrocie dostane takie pierdoły? czy lepiej nowe?:?
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
a stać cię, wiesz ile sterownik silnika nowy kosztuje? Niech c mechanik sprawdzi podłączenie sterownika czy wszystkie kable są dobre, szczególnie masowy brązowymarcinwalec pisze:czy lepiej nowe?:?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Albo przepływomierz 
też kiedyś miałem takie objawy
1 kostka była poluzowana a jeden kabel nie dociśnięty
2 podjedz na jakiś szrot i zapytaj się o przepływomierz do swojego golfa zapytaj czy możesz go podłączyć i sprawdź jak będzie działał
Ewentualnie
pojedź do innego mechanika a najlepiej kilku
Podaj objawy i posłuchaj co powiedzą
			
									
									też kiedyś miałem takie objawy
1 kostka była poluzowana a jeden kabel nie dociśnięty
2 podjedz na jakiś szrot i zapytaj się o przepływomierz do swojego golfa zapytaj czy możesz go podłączyć i sprawdź jak będzie działał
Ewentualnie
pojedź do innego mechanika a najlepiej kilku
Podaj objawy i posłuchaj co powiedzą
Mój Golf na co dzień 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442
Niestety nie jestem przy kasie zeby latac po kilku mechanikach, wczesniejszy mowil ze to pompa paliwa, wymieniona i nic, potem powiedzial ze filtr paliwa, wymieniony i nic, nastepnie ze pasek rozrzadu jest luzny- naciagniety i nic. Wiec postawilem do 2 mechanika, wszystko sprawdzil i to niby jakas plyta glowna czy cos, ze niby sciezki sa popalone. 
Jak bede wiedzial wiecej to dam znac.
[ Dodano: 09 Lip 2009 17:29 ]
To będzie prawdopodobnie sterownik silnika, zakupiłem juz na szrocie i bedzie wymieniany wiec dam znac. Na szrocie 50 zl
[ Dodano: 10 Lip 2009 08:14 ]
PROBLEM ROZWIĄZANY W KONCU NORMALNY MECHANIK. OKAZALO SIE ZE TO JEDNAK TEN STEROWNIK SILNIKA. AUTKO OD RAZU ODPALILO I RUSZYLO BEZ PROBLEMU, PRZY OKAZJI WYMIENILEM SOBIE POMPE I FILTR PALIWA HE.
TERAZ TYLKO JESZCZE MUSZE WYMIENIC OLEJ NA NOWY BO DO STAREGO DOSTALO SIE PALIWO I MU NIE PASUJE. WTRYSKI CALY CZAS PODAWALY.
			
									
									Jak bede wiedzial wiecej to dam znac.
[ Dodano: 09 Lip 2009 17:29 ]
To będzie prawdopodobnie sterownik silnika, zakupiłem juz na szrocie i bedzie wymieniany wiec dam znac. Na szrocie 50 zl
[ Dodano: 10 Lip 2009 08:14 ]
PROBLEM ROZWIĄZANY W KONCU NORMALNY MECHANIK. OKAZALO SIE ZE TO JEDNAK TEN STEROWNIK SILNIKA. AUTKO OD RAZU ODPALILO I RUSZYLO BEZ PROBLEMU, PRZY OKAZJI WYMIENILEM SOBIE POMPE I FILTR PALIWA HE.
TERAZ TYLKO JESZCZE MUSZE WYMIENIC OLEJ NA NOWY BO DO STAREGO DOSTALO SIE PALIWO I MU NIE PASUJE. WTRYSKI CALY CZAS PODAWALY.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości
