Problem z zawieszeniem tył niżej od przodu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Problem z zawieszeniem tył niżej od przodu

Post autor: bialy_017 » wt lip 07, 2009 22:05

witam mam golfa II 1.3nz wymieniłem tynie zawieszenie na harta bo myślałem ze stare się uklepało jednak to nic nie dało i samochód nadal wygląda komicznie dodam ze mam butle lpg w kole zapasowym i zawsze coś w bagażniku ponieważ moja praca zmusza mnie do tego ale nawet jak mam pusty bagażnik i wsadzę 2 pasażerów do tyłu to wisi prawie na samej ziemi z przodu mam amortyzatory sachs 115 158i sprężyny także sasch a poniżej zdjęcie jak wygląda bez obciążenia pod dekielki na sprężyny wsadziłem dystanse 1cm ze starych amorów morze trzeba by wymienić na jakieś wzmocnione lub przedłużone tylko jakie i gdzie tego szukać na allegro ciężko
Obrazek



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: seba198666 » wt lip 07, 2009 22:31

pewnie sprężyny masz albo juz do wymiany lub załozyles jakies nizsze niz z przodu.wymiana spręzyn powinna rozwiazac problem. sa rozne wzmacniane(maja grubsze zwoje lub o jeden wiecej) na takich napewno bedzie dobrze


seba

bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » wt lip 07, 2009 22:52

zawieszenie wymienialem miesiąc temu

[ Dodano: 07 Lip 2009 22:55 ]
czy takie cos by rozwiązało problem http://moto.allegro.pl/item664881900_sp ... o_tyl.html



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt lip 07, 2009 22:56

Kolego prosta sprawa odkrecasz tylne amorki potem rozkrecasz sprezyne amorkow i zostaje Ci amorek z talezykiem ten ktory nanim opiera sie na dnie sprezyna Bierzesz mlotek pukasz w talezyk i talezyk odskakuje do gory i go wyciogasz Jak zauwarzysz to na amorku sa takie zatoczenia gdzie opiera sie talezyk Bierzesz suwmiarke i mierzysz grubosc amorka do tej grubosci dopasuwujesz rure Dlugosci dowolnej najlepiej 3cm Wkladasz rure na miejce talezyka potem wkladasz talezyk na rure wkladasz sprezyne skrecasz wszystko Wkladasz do auta i auto stoi ta metodo podniesione tak jak chciales



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » wt lip 07, 2009 23:08

ale to mi zawile nie da ponieważ auto sie podniesie a jak wsadzę 2 pasażerów to będzie wisiało na odbojach i prowadzenie auta będzie fatalnie nie komfortowe tak jak jest



Awatar użytkownika
seba198666
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 703
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
Lokalizacja: Kazimierza Wielka

Post autor: seba198666 » wt lip 07, 2009 23:11

to musiałes nizsze załozyc albo uniwersalne.hart to nie za dobra firma. z przodu masz sachsa dobra firme i sprezynki sa twarde maja odpowiednie parametry, a hart nawet nowy poprostu ma słaba spreżyne która siada pod obciązeniem. jedyne dobre i bezpieczne rozwiazanie to zmiana sprezyn na wzmacniane. nie polecam takich kombinacji typu gumy usztywniajace itp to przeciez chodzi o twoje bezpieczenstwo


seba

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt lip 07, 2009 23:16

bialy_017 pisze:ale to mi zawile nie da ponieważ auto sie podniesie a jak wsadzę 2 pasażerów to będzie wisiało na odbojach i prowadzenie auta będzie fatalnie nie komfortowe tak jak jest
Morzesz nisze rurki wstawic o centymetr Wkladam te rurki kolesiom i sa zadowoleni z tego patentu To zalezy od Ciebie jak chcesz wysoko miec



bialy_017
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 00:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bialy_017 » wt lip 07, 2009 23:25




daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » wt lip 07, 2009 23:29

a jak stan górnego mocowania spręzyny??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 07, 2009 23:30

dwie ostatnie raczej ok. Ale proponuję ci nie napalaj się na termin wzmocnione. Co to znaczy - albo będą za sztywne albo to chwyt reklamowy. Kup po prostu zwyczajne w sklepie. Powinny z 8 dych kosztować za sztukę i będa ok, w dobrym sklepie gdzie dobre rzeczy sprzedają.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wieslaw608
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr gru 10, 2008 06:36
Lokalizacja: Zaklików
Kontakt:

Post autor: wieslaw608 » śr lip 08, 2009 05:43

Ja mam założone sprężyny od Passata b2 w swoim golfie.R adze ci załóż takie a problem zniknie ja też miałem takie kłopoty



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 08, 2009 05:56

bialy_017, , ja doradzę Ci coś innego i będzie kosztować góra 20 zeta.
W sklepach moto sprzedawane są specjalne gumy które wciska się w sprężyny i autko tak nie siada,jest usztywnione.Koszt jednej ok.4,5zeta,zakładasz po dwie na każdą sprężynę i problem zażegnany :bigok:
Ostatnio zakładałem klientowi do Fokusa,bo miał podobny problem,albo nawet taki sam.
Hmm,Twoje auto wygląda faktycznie trochę dziwnie,ale także przód jest za wysoko .Tak mi się wydaje przynajmniej...

[ Dodano: 08 Lip 2009 06:01 ]
Dodać jeszcze mogę,że sam do swojego MK2 zakładałem te gumy,bo jak zmieniłem same amorki,to autko oklapło.
Poprzedni właściciel przerabiał je tzn.podnosił gniazda na sprężyny o parę cm do góry.
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 06:06 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lip 08, 2009 07:31

Moim zdaniem kolega ma raczej problem z przednim zawieszeniem, a nie tylnym. Zobaczcie na fotkę - jaka jest szczelina między błotnikiem przednim a kołem. Może ktoś wstawił zawieszenie od diesla?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 08, 2009 10:04

Lipek81 pisze:Moim zdaniem kolega ma raczej problem z przednim zawieszeniem, a nie tylnym
Tak,też mi się wydaje,że przód jest za wysoko,no chyba,że krzywo stoi.
,ale kolega bialy_017, pisze także:
bialy_017 pisze:nawet jak mam pusty bagażnik i wsadzę 2 pasażerów do tyłu to wisi prawie na samej ziemi
Tak więc proponuję,to co napisałem we wcześniejszym poście-wcisnąć po dwie gumy w sprężyny i efekt murowany.U mnie pomogło i jestem zadowolony :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 90 gości