Problem z zawieszeniem tył niżej od przodu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z zawieszeniem tył niżej od przodu
witam mam golfa II 1.3nz wymieniłem tynie zawieszenie na harta bo myślałem ze stare się uklepało jednak to nic nie dało i samochód nadal wygląda komicznie dodam ze mam butle lpg w kole zapasowym i zawsze coś w bagażniku ponieważ moja praca zmusza mnie do tego ale nawet jak mam pusty bagażnik i wsadzę 2 pasażerów do tyłu to wisi prawie na samej ziemi z przodu mam amortyzatory sachs 115 158i sprężyny także sasch a poniżej zdjęcie jak wygląda bez obciążenia pod dekielki na sprężyny wsadziłem dystanse 1cm ze starych amorów morze trzeba by wymienić na jakieś wzmocnione lub przedłużone tylko jakie i gdzie tego szukać na allegro ciężko
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
zawieszenie wymienialem miesiąc temu
[ Dodano: 07 Lip 2009 22:55 ]
czy takie cos by rozwiązało problem http://moto.allegro.pl/item664881900_sp ... o_tyl.html
[ Dodano: 07 Lip 2009 22:55 ]
czy takie cos by rozwiązało problem http://moto.allegro.pl/item664881900_sp ... o_tyl.html
Kolego prosta sprawa odkrecasz tylne amorki potem rozkrecasz sprezyne amorkow i zostaje Ci amorek z talezykiem ten ktory nanim opiera sie na dnie sprezyna Bierzesz mlotek pukasz w talezyk i talezyk odskakuje do gory i go wyciogasz Jak zauwarzysz to na amorku sa takie zatoczenia gdzie opiera sie talezyk Bierzesz suwmiarke i mierzysz grubosc amorka do tej grubosci dopasuwujesz rure Dlugosci dowolnej najlepiej 3cm Wkladasz rure na miejce talezyka potem wkladasz talezyk na rure wkladasz sprezyne skrecasz wszystko Wkladasz do auta i auto stoi ta metodo podniesione tak jak chciales
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
to musiałes nizsze załozyc albo uniwersalne.hart to nie za dobra firma. z przodu masz sachsa dobra firme i sprezynki sa twarde maja odpowiednie parametry, a hart nawet nowy poprostu ma słaba spreżyne która siada pod obciązeniem. jedyne dobre i bezpieczne rozwiazanie to zmiana sprezyn na wzmacniane. nie polecam takich kombinacji typu gumy usztywniajace itp to przeciez chodzi o twoje bezpieczenstwo
seba
Morzesz nisze rurki wstawic o centymetr Wkladam te rurki kolesiom i sa zadowoleni z tego patentu To zalezy od Ciebie jak chcesz wysoko miecbialy_017 pisze:ale to mi zawile nie da ponieważ auto sie podniesie a jak wsadzę 2 pasażerów to będzie wisiało na odbojach i prowadzenie auta będzie fatalnie nie komfortowe tak jak jest
czy to jest dobra firma i które były by lepsze http://moto.allegro.pl/item672073333_sp ... d_tyl.html
http://moto.allegro.pl/item672260693_sp ... tanio.html
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=648631407
http://moto.allegro.pl/item672260693_sp ... tanio.html
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=648631407
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dwie ostatnie raczej ok. Ale proponuję ci nie napalaj się na termin wzmocnione. Co to znaczy - albo będą za sztywne albo to chwyt reklamowy. Kup po prostu zwyczajne w sklepie. Powinny z 8 dych kosztować za sztukę i będa ok, w dobrym sklepie gdzie dobre rzeczy sprzedają.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- wieslaw608
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: śr gru 10, 2008 06:36
- Lokalizacja: Zaklików
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
bialy_017, , ja doradzę Ci coś innego i będzie kosztować góra 20 zeta.
W sklepach moto sprzedawane są specjalne gumy które wciska się w sprężyny i autko tak nie siada,jest usztywnione.Koszt jednej ok.4,5zeta,zakładasz po dwie na każdą sprężynę i problem zażegnany
Ostatnio zakładałem klientowi do Fokusa,bo miał podobny problem,albo nawet taki sam.
Hmm,Twoje auto wygląda faktycznie trochę dziwnie,ale także przód jest za wysoko .Tak mi się wydaje przynajmniej...
[ Dodano: 08 Lip 2009 06:01 ]
Dodać jeszcze mogę,że sam do swojego MK2 zakładałem te gumy,bo jak zmieniłem same amorki,to autko oklapło.
Poprzedni właściciel przerabiał je tzn.podnosił gniazda na sprężyny o parę cm do góry.
W sklepach moto sprzedawane są specjalne gumy które wciska się w sprężyny i autko tak nie siada,jest usztywnione.Koszt jednej ok.4,5zeta,zakładasz po dwie na każdą sprężynę i problem zażegnany
Ostatnio zakładałem klientowi do Fokusa,bo miał podobny problem,albo nawet taki sam.
Hmm,Twoje auto wygląda faktycznie trochę dziwnie,ale także przód jest za wysoko .Tak mi się wydaje przynajmniej...
[ Dodano: 08 Lip 2009 06:01 ]
Dodać jeszcze mogę,że sam do swojego MK2 zakładałem te gumy,bo jak zmieniłem same amorki,to autko oklapło.
Poprzedni właściciel przerabiał je tzn.podnosił gniazda na sprężyny o parę cm do góry.
Ostatnio zmieniony śr lip 08, 2009 06:06 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak,też mi się wydaje,że przód jest za wysoko,no chyba,że krzywo stoi.Lipek81 pisze:Moim zdaniem kolega ma raczej problem z przednim zawieszeniem, a nie tylnym
,ale kolega bialy_017, pisze także:
Tak więc proponuję,to co napisałem we wcześniejszym poście-wcisnąć po dwie gumy w sprężyny i efekt murowany.U mnie pomogło i jestem zadowolonybialy_017 pisze:nawet jak mam pusty bagażnik i wsadzę 2 pasażerów do tyłu to wisi prawie na samej ziemi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 90 gości