Proszę o pomoc, jak w temacie świecą się na stałe kontrolki ABS i ESP. VAG wykazał dwa błędy: 00285, 01314. Jak się do tego zabrać ???
Golf IV Variant AXR '01
Kontrolki ABS i ESP na stałe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No więc tak..
00285 - sygnał prędkości kół - prawy przód (świecące ABS/ESP)
01314 - brak komunikacji z komputerem silnika
Co do 00285 to na początek zdjąłbym prawe przednie koło i spróbował przeczyścić czujnik ABS, a jeśli to nie pomoże to czujnik do wymiany.
W ASO liczą jak za zboże. Ja kupowałem taki i u tego sprzedającego: http://www.allegro.pl/item673964529_czu ... rdoba.html
Jeździ już prawie rok i nie było z nim problemów.
Jeśli chodzi o 01314 to nie masz przypadkiem jakiegoś odcięcia zapłonu, przez alarm czy coś powiązanego z kompem silnika?
Ewentualnie może gdzieś na stykach coś zamokło i przyśniedziało.
Ostatnio dużo pada, więc oba błędy mogą być ze sobą powiązane.
Spróbuj wykasować i zobaczyć czy nadal będzie się pojawiał.
00285 - sygnał prędkości kół - prawy przód (świecące ABS/ESP)
01314 - brak komunikacji z komputerem silnika
Co do 00285 to na początek zdjąłbym prawe przednie koło i spróbował przeczyścić czujnik ABS, a jeśli to nie pomoże to czujnik do wymiany.
W ASO liczą jak za zboże. Ja kupowałem taki i u tego sprzedającego: http://www.allegro.pl/item673964529_czu ... rdoba.html
Jeździ już prawie rok i nie było z nim problemów.
Jeśli chodzi o 01314 to nie masz przypadkiem jakiegoś odcięcia zapłonu, przez alarm czy coś powiązanego z kompem silnika?
Ewentualnie może gdzieś na stykach coś zamokło i przyśniedziało.
Ostatnio dużo pada, więc oba błędy mogą być ze sobą powiązane.
Spróbuj wykasować i zobaczyć czy nadal będzie się pojawiał.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
czyściłem ile się da bez wyjmowania bo to plastik i sie bałem że popękana początek zdjąłbym prawe przednie koło i spróbował przeczyścić czujnik ABS
dokładnie mam jakiś taki ala antynapad z odcięciem, tyle że z nim nie miałem żadnych problemówJeśli chodzi o 01314 to nie masz przypadkiem jakiegoś odcięcia zapłonu
a nie wiesz przypadkiem czy czujnika nie da się sprawdzić miernikiem-omomierzem, jeśli tak to jaki odczyt powinien być ???
Ostatnio zmieniony wt lip 07, 2009 22:34 przez szumek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dość ciężko tam dojść. Ja swego czasu próbowałem pędzelkiem trochę przeczyścić, ale szczerze mówiąc na niezbyt długo to starczyło. A jak zobaczyłem cenę tych czujników to stwierdziłem, że nie ma sensu się z tym bujać i wymieniłem.szumek pisze:czyściłem ile się da bez wyjmowania bo to plastik i sie bałem że popęka
Stary nie chciał wyjść, ale po kilku młotkach wyszedł W częściach, bo w częściach, ale wyszedł
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości